robbie?

1.7K 19 8
                                    

pov matthy: 

ik kijk nog even terug naar de foto, ja ik zie het goed ze staan te zoenen op die foto. Iris loopt weg uit de keuken, ik loop gelijk naar Robbie. 'is Iris je ex?' hij draait zich om naar mij. 'ben jij daarom zo boos op' hij zegt niks. opeens komt koen de keuken in. 'ey morgen hebben we een optreden hier om de hoek' zegt hij. 'oke, en nu?' vraagt rob aan hem. ik kijk hem aan. waarom reageert hij wel op koen, maar niet op mij.

'nu ga ik slapen dat ik morgen veel energie heb.' dan loopt koen weg. 'ik ga oke slapen' zeg ik tegen Robbie en ik loop met een boze blik weg. ik doe de kamer deur open en besef me dan dat ik bij Raoul slaap. 'ey maatje daar ben je' zegt Raoul ter wel hij in bed ligt. ik trek me pyjama aan en ga naast hem liggen. 'heb je het al gehoord dat we morgen een optreden hebben' zegt Raoul. 'ja tuurlijk' ik val al snel in slaap.

de volgende ochtend worden we wakker gemaakt door Anton. als ik wakker word zie ik dat ik tegen Raoul aan lig. er is ook gelijk een camera op ons gericht. 'wakker worden sukkels' ik trek me gelijk weg van Raoul. 'bro het is 8:00' 'dus, we hebben vandaag eerst opnames en daarna dat feest' ik zucht diep. ik zie rob ook in de deur opening staan, hij staart naar me. ik glimlach maar naar hem. zijn armen liggen over elkaar en hij kijkt twijfelt. ik stap uit bed en wil naar de badkamer lopen, maar loop per ongelijk tegen Robbie aan. 'Sorry' ik kijk nu in zijn blauwe ogen. die blik er in herken ik helemaal niet. ik loop gewoon veder naar de badkamer. 

ik doe de deur achter me dicht. eerst ga ik even plassen en daarna douche. 'Matthy schiet eens op' hoor ik Koen roepen. 'ja ja ben bijna klaar'. Ik stap uit de douche en droog me af en doe een handdoek om me middel. Rustig loop ik naar me kamer. Raoul zit al in de woonkamer te ontbijten. Ik kleed me gewoon aan. 

Iris zit ook aan tafel, ze eet yoghurt. Ik ga naast haar zitten en pak een boterham. Robbie zit tegen over me en naast hem zitten Raoul en Han. Koen is aan het douchen. Ik merk dat er iets met rob is dus ik tik met me voet tegen hem aan en kijk hem dam vragend aan.  ik schud zijn hoofd. Dan eet ik gewoon door.

We gaan een video opnemen. *bankzitters gaan reclame na maken* Ik zit bij rob in het team. Wij moet een reclame namaken van een stofzuiger. In de reclame is een vrouw en een kind. Drie keer raden wie de vrouw moet zijn, precies, ik.  

we beginnen met een pruik zoeken. 'ben echt benieuwt wat die andere hebben' zegt Robbie. dan stop ik met filmen. 'Robbie even over gister' hij is gelijk steel. 'ja...' hoor ik hem zeggen. 'hoe zit het nou tussen jou en Iris?' 'oke, we hebben gehad, maar voel nu niks meer voor haar.' zegt hij. Maar als hij niks meer voor haar voelt waarom is hij dan zo boos.

ik kijk hem aan. ik zie tranen in  zijn ogen komen. 'gaat het Rob?' waarom moet hij nou huilen. 'kan niet beter' ik geef hem een knuffel. 'je kan alles zeggen maatje' zeg ik na het knuffelen. hij wilt iets zeggen maar het lukt niet. 'ja ik we-weet het, maar moest ff terug denken aan de t-tijd met haar' snikt hij. 

we gaan veder met de video. we zijn al snel klaar dus gaan de video maar editen. na een half uur editen komt iedereen weer bij elkaar. we gaan eerst die van Raoul, Milo en Koen kijken. Hun moesten een reclame maken over een tanden borstel. Robbie en ik gaan helemaal stuk. Ze hebben koen verkleed als tandenborstel en Raoul poest zijn tanden, Milo is de vrouw in de reclame. 

Nu gaan de andere onze reclame bekijken. Koen valt bijna van de bank van het lachen. 'oke jullie zijn zoizo beter' zegt Raoul al lachend. Wij winnen ook uiteindelijk. 


~702~


oke sorry voor een iets korter deel maar heb het best druk

maat probeer zo snel mogelijk weer iets te schrijven

xx sterre😘

Verliefd op productie meisjeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu