pov matthy:
ik word wakker van getik op de auto. het is koen. 'wakker worden homo's' horden ik hem zeggen. ik stak me middel vinger naar hem op terwijl ik robbie van me afduwde. hij werd nu ook wakker. we lopen met z'n drieën naar binnen. ik kijk op me telefoon hoe laat het is . *13:32* oei ik heb wel uitgeslapen. 'oke vandaag gaan hebben opnames, we doen in twee teams en wij hebben opdrachten gemaakt die jullie binnen een uur moeten uitvoeren' zegt iris iedereen knikt en de camera gaat aan.
raoul weet al iets meer omdat hij al meer uitleg had gekregen. hij start de video en legt alles uit. ik zit in een team met rob. we krijgen een kaart en er staan ellemaal opdrachten op. we rennen het huisje uit. koen, raoul en milo hebben de auto al. 'dat word lopen voor ons' zeg ik terwijl de productie mensen achter de andere aan rijden. 'oke laten we even kijken wel opdrachten er mogelijk zijn om te doen.' zegt robbie die iets dichter bij me komt staan. 'deze kunnen we wel doen' zeg ik en ik wijs de opdracht *probeer geld te fixen en haal een ice fles* aan 'de winkel is 5 minuten lopen dat kunnen we wel doen'
we beginnen te lopen ik voel opeens de hand van robbie tegen die van mij aan komen. ik trek me hand een beetje naar mezelf, maar alsnog pakt hij mijn hand. 'gast wat doe je?' zeg ik tegen hem. dan laat hij gelijk los. ik krijg geen reactie op me vraag.
we komen aan bij de super markt. gelijk komen er twee meiden naar ons toe gerent. 'omg mogen we foto' robbie en ik beginnen te lachen. 'oke is goed, willen jullie ons dan helpen' zeg ik en ik zie ze lachen. we maken een foto met ze. gelijk pak ik de camera. 'oke meiden mogen we misschien 4,- is voor een opdracht.' ze pakken hun tasje en kijken of ze het hebben. ze geven allebei 2,-. 'toppers, willen jullie nog iets zeggen' zegt robbie tegen ze. 'ja, mensen volg allemaal de bankzitters even, ze zijn de beste' dan stop ik de camera weer weg. ze willen nog een knuffel en dan lopen we de winkel in.
'wacht robbie ik heb nog een vraag' roept een van de meiden. we draaien om ons en ze komen naar ons toegerend. 'wie is nou eigenlijk je vriendin?' zegt ze dan. 'heb ik niet meer, het is al een paar maanden uit' 'o verveelt, maar wie was het dan?' 'sorry dat ga ik niet zeggen' zegt hij terwijl hij naar mij kijkt. 'en jij matt, heb jij al een vriendin?' waarom vragen ze dit allemaal, we kennen ze niet eens persoonlijk. 'nee' dan lopen we naar binnen. we pakken een ice fles en reken die af.
we lopen naar een stukje waar niet veel mensen komen om weer te gaan filmen. net voordat ik wil gaan filmen pakt robbie de camera van me af. ik kijk hem vragend aan. hij kijkt naar me ogen en dan naar me lippen. ziet er iets op ofzo. ik veeg het met me hand weg. hij komt dichter bij. opeens voel ik zijn lippen op die van mij. het gaat opeens allemaal zo snel. ik weet niet wat ik moet doen. aan de ene kant voelt het wel fijn, maar ook weer niet. ik ben geen homo toch?
ik duw hem na een paar seconde weer weg en kijk hem aan. 'gas- uhm' ik kom niet meer uit me worden, vond ik dit nou fijn of niet. 'sorry' hoor ik hem dan zeggen. ik pak me telefoon en zie dat iris me heeft geappt. *matt waar zijn jullie* ik stuur me live locatie en ze is gelijk online. *oke zie jullie zo* zegt ze dan.
na 1 minuut komen ze al aan rijden. ik vind het nu echt ongemakkelijk met rob. 'hey josties' zegt iris dan. ik loop naar haar toe en geef een knuffel. 'heb je me gemist ofzo' 'ja zo erg' zeg ik lachend ter wel ik haar een kusje op de wang geef. 'uhm.. matthy ik denk uhm eigenlijk niet dat ik op je ben. sorry ik voel iets meer vriendschap tussen ons dan echt liefde. pleas ben niet boos' ik voel gelijk de tranen in me ogen komen. ik kijk naar robbie. dan loop ik boos weg. 'ik stop er mee' roep ik en begin te rennen.
ik zie dat robbie achter me aan rent. ik kom uit in een bos. ik ga tegen een boom aan zitten. ik voel de tranen over me wangen stromen. wat heb ik verkeerd gedaan. ik dacht dat ze echt van me hield. robbie komt dat uitgeput aan lopen. 'a hier ben je' hij komt naar me toe gelopen. ik begin dan nog harder te huilen. robbie begint me dan te knuffelen. zijn armen voel veilig om mij heen. ik knuffel hem terug. opeens zegt hij: 'Iris is me ex' ik kijk hem aan. 'eigenlijk wil ik dat niemand het weet, ik weet we hebben 5 maanden gehad, maar ik wou gewoon nooit dat jullie het wisten en dat weet zij ook' met tranen in me ogen zeg ik: 'hoezo is het eigenlijk uit?'
ik zie hem een traan weg vegen. 'nou kijk in de relatie kwam ik er achter dat ik eigenlijk niet zoveel gevoelens voor haar had, ik had ofzo meer gevoelens voor jou dan voor haar. sorry' iets in me is gelukkig. ik weet niet. is die geluk in me omdat ik hem leuk vind? ik heb nog nooit een jongen leuk gevonden.
~936~
heb niet veel te zeggen doeiii
xx sterre 😘
JE LEEST
Verliefd op productie meisje
FanficEr komt een nieuwe iemand voor de bankzitters werken het is een keer een meisje. Er werkt nog geen vrouw bij de bankzitters, maar nu wel. Ze is super aardig en bedenkt leuke dingen. Er kan smut in dit boek komen