🔞karaoke

2.2K 17 17
                                    

pov Iris:

we zitten met z'n alle in de woonkamer, alleen raoul en matthy zijn er niet. Ze zitten waarschijnlijk gewoon op hun kamer. 'we gaan zo karaoke opnemen, we hebben de liedjes al klaar gezet alleen we moeten nog ff zuipen' zegt koen. iedereen pakt een biertje en we beginnen tegelijkertijd met drinken. 'waar zijn raoul en matthy' vraagt Anton. Koen haalt zijn schouders op. opeens gaat er een deur open. iedereen kijkt er naar. het zijn matthy er raoul. het lijkt of matthy heeft gehuild, ik hou me mond er maar over. 'heb je gehuild matthy' vraagt Han aan hem. 'laat matthy maar even' zegt raoul.

matthy komt naast me op de bank zitten. ik leg me hand op zijn been en hij kijkt me aan. hij ziet er echt gebroken uit. ik kijken een beetje bezorgt naar hem. hij geeft me een glimlach als reactie. ik lach terug en haal me hand weer naar mezelf. 'oke ik heb kaartjes gemaakt met namen en ook liedjes, laten we gewoon gelijk beginnen met een duo' zegt koen ter wel hij een bak in zijn handen heeft. hij haalt er twee kaartjes uit. 'oke Anton en milo jullie beginnen. trek maar een liedje' 'wat doen wij oke mee, godsammen' zegt Anton. milo grabbelt in het bakje met liedjes. 'we moeten gaan zingen... amsterdam'

ze beginnen met zingen. ik voel de vibe al snel. als ze klaar zijn gaat robbie een solo doen. hij zingt het liedje Brabant. ik film een stukje voor op het bankzitters insta. het is echt heel gezellig.

Matthy grabbelt nu in het bakje. Hij haalt eerst zichzelf er uit. 'Ik ga wel duo zingen' zegt hij. Matthy pakt er nog een kaartje uit. Hij kijkt gelijk naar mij. 'Iris wij moeten samen zingen' zegt hij ter wel hij begint te blozen. ik lach naar hem, hij is zo schattig als hij zo bloost en lacht. 'oke ik grabbel wel een liedje.' ik ga grabbelen in de bak . ik trek het liedje *goud* van Suzan en Freek. ik pak de microfoon.

pov matthy:

ik begin met het eerste stukje van Freek. Iris zingt de stukjes van Suzan. bij het refrein pakt ze mijn hand en ze doet net of ze smeekt.  na het refrein laat ze me los.  we beginnen weer te zingen. 

bij het tweede refrein gaat ze half aan me hangen. ik begin te lachen en ga helemaal mee in het liedje. 'wat als ik jou nooit vergeten kan' dan eindigt het. zonder controle over mezelf zoen ik haar opeens. ze schrikt er van voel ik. zelf schrik ik ook. ik stop gelijk weer , Robbie kijkt boos naar me. 'oke dat is nooit gebeurd.' zegt raoul dan. ik loop gelijk naar me kamer. Iris loopt achter me aan. 

Als ik in me kamer ben wil ik de deur opslot doen, maar ben net te laat. Iris komt me kamer binnen gelopen. ze doet de deur achter zich dicht. ondertussen hoor ik koen zingen in de woonkamer. 'matt?' ik kijk haar aan. 'oke ik weet dat je me baas bent, maar ma-' ze wilt iets zeggen maar het lukt haar niet. stel ze wilt vrienden blijven. 'oke Iris, ik vind je leuk, maar dat had je misschien al door, sorry' ze komt naast me op bed zitten. ik zie in haar ogen dat ze aardig bezopen is. ze geeft een vieze grijns. 

Ze trekt me shirt omhoog. ik word er geil van. al snel liggen we naakt op bed. op leun naar het nachtkastje om condooms te pakken. ik doe die om me erectie heen en ga liggen op bed. ze komt boven me hangen. 'oke matthy we moeten zachtjes doen voordat de andere ons horen' ik geef haar een knikje en dan begint ze me te tongen. ik hoor op de achtergrond raoul en robbie zingen. het maakt me een beetje bang, stel ze betrapen me of horen ons.  ik haal snel de gedachtes uit me hoofd en duw mezelf in haar. ik begin en ze beweegt ook mee. 

het duurt deze keer niet lang voordat ik klaar kom. ik haal me zelf er weer uit en ze zegt: 'slaapt raoul nou ook in dit bed' SHIT daar had ik nog niet overgedacht. 'uhm ja.. maar hij gaat er niks van merken maak je daar maar geen zorgen over' ze staat op. 'ok is goed, maar nu moeten we wel terug naar de rest, en mond houden hier over hé' ze legt haar vinger op me mond. ik bijt er op en ze trek hem terg. 'auw, Matthyas maarten het lam, gedraag je eens' ik begin te lachen. 'of jij je gedracht' ze geeft me een speels duwtje. Iris kleed zich weer aan en gooit een onderbroek naar me hoofd. ik trek hem aan en doe de zelfde kleren als net aan.

We lopen samen terug. 'eindelijk, matthy jij moet je solo nog doen' zegt koen als ik net wil gaan zitten. ik pak de microfoon en zeg er in: 'Damens en heren thuis, nu komt de beste ect van de avond' iedereen lachen en dan begint de muziek. ik vergeet alles wat er is gebeurd. tijdens dat ik aan het optreden ben kijkt robbie me echt boos aan. tijdens het zingen stoter ik even omdat hij nu echt boos kijkt. raoul geeft hem een stomp in zijn zei. ik ben klaar en krijg een applaus.

ik ga terug op de bank zitten en er is even pauzen. ik pak me telefoon en wou even op insta kijken hoe Iris ex er uitzag. Er staat geen een foto meer met hem op. wacht er is er nog 1 het is een schaduw foto. ik kijk er naar. ik herken iris er gelijk in, maar in die andere herken ik rob? ze staan samen in de keuken ik kijk naar ze. WACHT degene die op die foto staat is rob en ze staat niet te knuffelen ofzo maar te zoenen...

~992~

oei, dit gaat niet goed komen hoor. een ding weet ik n dat is dat rob boos en dat is nog zacht uitgedrukt. 

nou ik hoop maar dat het goed komt xD

xx sterre😘

Verliefd op productie meisjeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu