Film gecesi nihayet gelip çatmıştı. Pek hevesi olmasa da Tenten'in rahat etmesi ve kendini özgüvensiz hissetmemesi için Sakura da onlarla gitmeyi kabul etmişti. Ara sıra Nick ile onu baş başa bırakabilme umuduyla son ana kadar Ino'nun da gelip gelmeyeceğini sorup durmuş olsa da, sarışın arkadaşı geceyi erkek arkadaşı Sai ile geçirmekte kararlıydı. Sakura için ise yapılacak tek şey, zaman zaman Tenten'le Nick'i baş başa bırakıp Naruto ve Hinata ikilisini kontrol etmekti.
Hinata'nın çekingenliği nedeniyle o konuda da ipleri eline almış durumdaydı. Naruto'nun yanına gittiğinde sarışını neyin harekete geçireceğinden fazlasıyla emindi. Hinata'nın, Neji'nin ölümü nedeniyle yalnız ve bunalımda hissettiğini bahane ederek arkadaşını film gecesine davet etmesini ve ona eşlik etmesini rica etmişti. Naruto'nun kötü biri olmadığını ve etrafındaki insanları ihtiyaçları olduğu durumlarda neşelendirebilecek biri olduğunu bilmeyen yoktu. Bu yüzden sarışını neyin harekete geçireceği başından beri belliydi.
Üzerine siyah bir crop ve altına da kot bir şort giymiş, saçlarını düzleştirmişti. Eskisinin aksine artık yüzüne güvendiği için, eyeliner dışında makyaj yapma gereği duymamıştı. Filmin izleneceği alana doğru adımlarken dikkatle tüm koltukları inceledi Tenten ve Nick'i bulma umuduyla ancak ikisinden de herhangi bir iz bulamayınca hâlâ boş olan koltuklardan bakışı iyi olan yere geçip diğerlerine yer tutarak gelmelerini bekledi. Naruto ve Hinata da henüz gelmediği için telefonunu eline alıp sosyal medya hesaplarında boş boş dolanmaya başladı.
Film alanına gelen onlarca kasabalı arasında Sasuke ve onun yanında gelen Ema adında bir kız daha vardı. Sosyal etkinliklere herhangi bir dişi ile gelmek gibi huyu olmayan Sasuke'ye, babasının işi nedeniyle kasabaya misafir olarak gelen ortaklarının kızıyla ilgilenme sorumluluğu verilmişti ve mecburen onu oyalamak için açık hava film gecesine gelmeye karar vermişti.
Kızın düşük çenesi ve bitmek bilmeyen konuşma arzusu, Sasuke'nin kafasını çoktan şişirmişti ve daha fazlasına katlanacak gücü bulamıyordu. En azından yaklaşık iki saat de olsa kızın çenesinden kurtulmak için filmden daha iyi bir bahane olamazdı. Tabi farklı açılardan baş belası bir fikir olmadığı da su geçirmez bir gerçekti. Kızın ona olan ilgisini daha da arttırmış ve sanki aralarında bir tür randevu varmış gibi gözükmesine neden olmuştu.
İnatla koluna girmiş Ema'nın iltifatlarına kulağını tıkıp görmezden gelerek oturacak bir yerler ararken pembe saçlı, tanıdık bir yüzü fark ettiğinde ifadesi, farkına varmadan değişti. Gözlerini kıstı. Bir an için o yöne doğru gidip gitmeme konusunda tereddüt etse de, olanları umursamamayı tercih edip gözüne kestirdiği yere doğru Ema'yla adımladı.
Yüzüne yumruk atan kızın tam arkasına.
Burayı boş bulabildiği için oldukça şanslıydı. İlgisini çeken bir şeyler olduğunda dikkatini dış dünyadan kolayca ayırabilir ve tüm odağını ilgilendiği şeye verebilirdi. Ema'dan mental olarak kurtulmanın yolu, artık önünde oturan Sakura'ya odaklanmaktı.
Sasuke, film başlayana kadar Ema ile uğraşmak zorunda kalırken Sakura'nın dahi planına farkına varmadan dahil olan Naruto da Hinata ile birlikte filmin yapılacağı yere gelmişti. İkili Sakura'yı fark eder etmez selam vermek adına yanına gittiler. Naruto Sakura'yı selamlamadan önce hemen arkasında tanımadığı bir kızla oturan Sasuke ile göz göze geldiğinde ne yapacağını bilemedi ancak yine de başını eğdi. Eski samimiyetlerinden eser kalmasa da ona karşı kaba olmasını gerektirecek bir durum yoktu.
Sasuke ifadesiz bir bakış atmaktan başka bir şey yapmazken Hinata çoktan Sakura ile konuşmaya başlamıştı bile.
"Hey, sonunda gelebildiniz!" dedi Sakura Naruto'nun koluna hafifçe vurup. Naruto kıkırdayıp elini ensesine götürdü. Halinden şikayetçi görünmüyordu ve Sakura'nın görmek istediği de buydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
blood in the water | sasusaku
FanfictionKaos Konohada sadece bir başlangıçtı. [ SLOW UPDATE ] © the fanart in the cover belongs to @tenartist