Merhabalar!
15. Bölüm ardından neredeyse iki ay olmak üzereyken bu bölümü salıp sizin bekleyişlerinizi de sonlandırayım dedim. Bölümü büyük ölçüde yazmıştım doğrusu ve 1-2 hafta içinde atacaktım ancak memleketten geç dönmem ve geri eve gittiğimde de bir takım özel durumlardan dolayı buraya gelip bölüm yazacak motivasyon bulamadım. Umarım bu bölüm telafi edecek kadar iyi olmuştur.
Malum bu bölümü geç attım ve okullar da açılmış durumda. Artık mezuniyetime sadece bir adım yakınım ve akademik eğitimime daha çok odaklanmayı düşünüyorum. Net değil ancak temelli almanyaya gitme ihtimalim de var. Bu yüzden buraya ayıracak fazla vaktim olmayacağı için (dil öğrenimi, derslere vs.) yazın başlattığım yorum sınırı olayını şimdilik durduruyorum çünkü sık sık bölüm atabileceğimi sanmıyorum.
Bu demek değil ki aylar sonra bölüm atacağım. Yorum sınırı mevzusundan önce olabildiğince her ayda 1 bölüm atıyordum bir dönem. Eğer mümkün olursa yeniden o sisteme dönmeyi düşünüyorum. Yani yeni bölümler 1-2 ayda bir güncellenecek diyebilirim.
Haftaya cadılar bayramı varmış ve ben de genelde özel günlerde olan bölümleri yazmak istiyordum hep. Bu yüzden bir sorun çıkmazsa 31 ekimde yine yeni bölüm atabilirim.İyi okumalar!
🦋˖ ۪˚༗᜴
Sasuke'den edindiği bilgiler ışığında Sakura arkadaşı Hinata'nın hazırlanmasına için haftasonu yardım etmişti. Dolabındaki bütün kıyafetleri çıkarıp uyumlu ve Naruto'nun karşısında çekici gösterebilece konbinleri ayarlamış ve Hinata'ya denettirerek seçim yapmışlardı.
Bir ara Ino ve Tenten de görüntülü arama yaparak onlara katılmış ve fikirlerini sunmuşlardı. Ino'ya kalırsa dekolte içeren bir şeyler giymeliydi ve bu konuda şakayla karışık ısrarlarda bulunmuştu ancak Sakura Hinata'yı bildiği için bundan kaçınmıştı. Neticede her şeyden önce önemli olan arkadaşının rahat etmesiydi. Odağını Naruto yerine kıyafetine verirse anın tadını çıkarması zor olabilirdi.
Kısa sürecekmiş gibi duran ama neredeyse üç saate yakın bir zamanlarını alan kıyafet konbinleme işinin ardından beyaz renkli crop ve altına lila renginde dar bir jeande karar kılmışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
blood in the water | sasusaku
FanfictionKaos Konohada sadece bir başlangıçtı. [ SLOW UPDATE ] © the fanart in the cover belongs to @tenartist