2 ay önce...
2. Kâse ramenini bitirdiği Ichiraku'nun içindeki tüm bedenlerde gözlerini gezdirdi Naruto. Her yaştan birileri vardı favori mekanında her zaman olduğu gibi. Hatta şerif Obito bile...Girişin hemen sol tarafındaki ikinci masada, üçüncü sınıflardan Temari, ikinci sınıflardan ve ayrıca Konoha Girls de denilen, Konoha Lisesi'nin ponpon kızlarının lideri Ino ve onun daimi, forever best friend olarak tanımlayabileceğiniz arkadaşı Sakura vardı, kendisi aynı zamanda Naruto'nun da hoşlantı duyduğu kızın ta kendisiydi. Hem de ortaokuldan beri. Bir diğeri ise Hinata Hyūga'ydı. Kasabanın zengin ailelerinden Hyūga ailesinin bir bireyiydi.
Ve açılan kapıyla Ichiraku'ya daha yeni gelen Sasuke ve arkadaşları...
Sasuke Uchiha, tıpkı Hinata gibi kasabanın önde gelen ailelerinden birindendi. Tuhaf şekilde gizemli görünen, kolay kolay yüzlerini göremeyeceğiniz ve kasabanın biraz dışında, çıkışa yakın bir yerde bulunan Flame Hill'de yaşayan Uchiha ailesinden biriydi. Şerif Obito ile akrabaydılar. Ayrıca Naruto'nun da en yakın arkadaşıydı.
Bir zamanlar yani.
"Aman tanrım, gelenler Sasuke-kun!" dedi heyecanla Ino, pembe saçlı arkadaşına dönüp. Yüzündeki yaramaz ifadeden de anlaşılacağı üzere, bir tür taktik verecekti ya da ona benzer bir şeydi. "Gidip selam vermeye ne dersin, Sakura?" Dirseğiyle hemen yanında oturan Sakura'yı dürttü.
Ancak sanki bu imkansızmış gibi başını iki yana salladı Sakura. "Olmaz, yapamam."
"Ah, hadi ama! Sana gerçekten inanamıyorum, Sakura. Tam bir Veronica Lodge havası taşıyorsun kızım ama iş Sasuke-kun'a gelince Hinata kadar çekingen oluveriyorsun." Ino büyük bir hayal kırıklığıyla suyundan yudumladı, bir an önce arkadaşı Sakura ve Sasuke'nin arasını yapmak istiyordu. "Sadece yanına gidip selam vereceksin."
"Buna emin miyiz gerçekten?" diye sordu Temari sırıtarak. "Çünkü en son aynı şeyi söylediğinde onların masasına oturdunuz ve Sakura'yı, Cheryl Blossom tarafından imajı yıkılan Betty Cooper'a çevirdin de."
"Hey, o Karin'in suçuydu, benim değil. Ayrıca Sakura'yı Betty Cooper'a çevirmedik, Betty Hinata'nın bedeninde saklanıyor olmalı." Hiçbir suçluluk hissetmeden devam etti Ino. "Sasuke aptal değil. Karin'in yaptığı pisliği Sakura'ya atacak kadar Karin bağımlısı da olamaz, neticede herkes biliyor ki Sasuke bir kere bile Karin'e fırsat vermedi."
"Betty, Hinata gibi çekingen değil. Sadece iyi komşu kızı tipi. Ayrıca delirdiğinde içinden çıkan o çılgın kızı da unutmayın." diyerek uyardı Sakura.
"Düşünsenize, Hinata da kötü sürtük olabiliyormuş tıpkı onun gibi... Ne çılgınca olurdu ama!"
"Ah, kesinlikle. Eminim Hinata'nın içinde de öyle bir kız vardır ama sadece ortaya çıkarmayacak kadar utangaç."
"Elbette!" Temari üzerine bolca şurup döktüğü pankekini bölüp ağzına attıktan sonra konuştu. "Hepimizin içinde var aslında, sadece gösterecek ortam bulamıyoruz."
"Beni ve kızıl cadıyı bunun dışında bırakın." Ino bu tür konularda kendinden emin ve utanmazdı. Bir de kızıl cadı... Uzumaki Karin'i kızıl cadı olarak adlandırırlardı ve buna hakları yok değildi.
Karin, Naruto'nun kuzeni gibi bir şeydi. Direkt kuzen değillerdi ancak akraba olmalarının yanında yaşıt olmaları da onları birbirine yaklaştıran şeydi.
Naruto ve Karin, Konoha ile sınır komşuluğu yapan Uzushio'nun önde gelen Uzumaki ailesine bağlıydı aslen. Karin'in ise aniden Konoha'ya gelme sebebini Kushina da dahil Uzushiodaki tüm ailesi bilmese de, Naruto'nun bu konuda güçlü ve olası bir teorisi vardı: Sasuke Uchiha.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
blood in the water | sasusaku
FanficKaos Konohada sadece bir başlangıçtı. [ SLOW UPDATE ] © the fanart in the cover belongs to @tenartist