13

247 25 39
                                    

YORUM SINIRI : 35

🦋˖ ۪˚༗᜴

(Sakura'yı uzun saçlı ve ponpon kız kıyafetini mor renkte düşünün

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Sakura'yı uzun saçlı ve ponpon kız kıyafetini mor renkte düşünün. Listenizde şöyle badass, savage müzikler varsa onları dinleyerek okumanızı tavsiye ederim.)

•••

Hafta içinde tüm ayarlamaları olabildiğince hızlı şekilde halletmişti Sakura. Denisse sayesinde Nick'in rahatsız ettiği diğer kızlarla da konuşma şansı elde edebilmişti ve onlara bir takım sorular sorup cevaplarını ses kaydına aldıktan sonra kusursuz planından bahsederek rızalarını almış ve kaydı Naruto'ya göndermişti. Tenten'le yaşananlar ve Denisse ve diğer kızların bahsettikleriyle mükemmel bir ifşa haberi yapacaktı ve bir sürü bastırıp gazetecilik kulübünden çıkan, okulunun ilk haberini tüm okula dağıtacaktı. Aynı şekilde okulunun öğrencileri tarafından oluşturulan internet sitesinde de yayınlayacaklardı.

Sakura ise Konoha Kızların'dan Ino ve cadı tayfa haricindeki kızlarla birlikte sergileyeceği dansa çalışmıştı. Onlardan istediği gibi merkezde onun olduğu bir kareografi oluşturmuşlardı. Aslında asıl kareografiden pek farkı yoktu, sadece Sakura'nın istediği şekilde bazı yerleri değiştirmişlerdi ama bu yeterliydi zaten. Karin konusunu ise her nasıl olduysa Suigetsu ve Jūgo'dan, Sasuke'yi Nick'in maçını izlemeye ikna etmelerini isteyerek halletmişti kızlar. Plana göre Sasuke Karin ile bir nevi randevuya çıkmak istediği için Nick'in maçını birlikte izlemeye davet etmiş, ondan dans etmemesini istemiş gibi bir saçmalık uydurmuşlardı. Yani böyle bir yalan ortaya atılmıştı ve bunu da Suigetsu ve Jūgo söylemişti Karin'e. Karin'in yalakası oldukları ama içten içe Sasuke ile bir şans için öldüklerinden Ami ve diğerlerini de benzer bir sebeple maçı izlemeye, Karin'in yanında olması gerektiklerine ikna etmişlerdi. Suigetsu ise Sasuke'ye Nick'in yani rakibinin kaybedeceği olasılığını düşündürerek 'zaferine' şahitlik etmesinin güzel olacağını söylemişti.

Ino'yu ise Sakura halletmişti. Detaya girmeden Sai'den Ino'yu maça davet etmesini rica etmişti. Diğerleri gibi Sai de, bu sefer başkaları için dans etmemesini söyleyerek bir nevi kız arkadaşını cezbetmişti. Ino bu tarz ani, mini kıskançlıklara bayıldığı için elbette kalbi erimişti ve hemen kabul etmişti.

Şimdi ise birazdan yaşanacakların heyecanıyla kendini sakinleştirmeye çalışıyordu Sakura. Oldukça tuhaf bir moddaydı. Bir yanı heyecandan deli gibi gerilirken bir yanı da içinde harlanan alevin gazına geliyor, özgüven dolup taşıyordu.

Keily yanına gelip, "Hazır mısın? Bir sorun var mı? On dakikaya başlayacağız." dediğinde ona gülümseyip hazır olduğunu belirtti.

Sonradan öğrendiği kadarıyla bu maç Nick için oldukça önemliydi çünkü büyük şehir futbol takımından üç kişilik bir jüri gelecekti ve bu kişiler özel konuklardı çünkü maçta beğendikleri oyuncuları ileriye dönük değerlendireceklerdi. Hatta lise biter bitmez destekleme ihtimalleri bile vardı. Nick de okul sonrası kariyerini futbolla şekillendirmek istediği için bu akşam seçilen oyuncu olmak istiyordu. Yani koçları etkileme peşindeydi. Ve bu koçlar sıradan koçlar değildi. Ülkenin en iyi beşinci takımıyla çalışıyorlardı. Yani çok daha sonra Nick'in adını daha iyi takımlarda duyurmasına yardımcı olabilecek düzeydeydiler.

blood in the water | sasusakuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin