Lana Del Rey - say yes to heaven
The Neighbourhood - reflections
listenizde şu tarz ne parça varsa açın dinleyin
7058 kelimelik bölüm.
İyi okumalar!🎅˖ ۪˚༗᜴
Bütün kasabayı saran yılbaşı coşkusu Harunolar'ın evini ve özellikle de Sakura'yı es geçmiş gibiydi. Çeşitli yerlerde kutlama ve partiler düzenleniyor ancak hiçbirine katılmayı düşünmüyordu. En azından kendince bu konuda ısrarcıydı. Eskiden Sasuke'yi görebilmek ve düşük bir ihtimal de olsa dikkatini çekmek hevesiyle olabildiğince katılım sağlardı, yani Sasuke'nin gittiklerine, ancak bu yıl Sasuke derdi ortadan kalktığı için yılbaşını abartılı geçirmesini gerektirecek bir sebebi de yoktu.
Ta ki müdür yardımcısı Shizune ona bir teklif getirene kadar.
Uzun bir zamanın ardından yılbaşını, evde kalıp annesiyle birlikte geçirecekti, en azından planı buydu. Bayan Shizune'nin yılbaşından sadece iki gün önce getirdiği teklifle ise evde takılma planı geri iptal olmuştu. Okulun, iş arayan öğrenciler için açtığı ilana başvurmuştu daha önce. Yılbaşı gecesi Yaprak meydanında yapılacak halka açık gösterilerden birinde sahne alması için ise Shizune'den haber gelmişti. Müzik alanındaki yetenekleri Shizune ve Tsunade tarafından biliniyordu ve bayan Shizune bu iş için Sakura'dan daha uygun birini düşünemediğini dile getirmişti.
Şu an para konusunda çok ihtiyacı olan bir dönemde değildi ancak özel bir planı yoktu ve halka açık etkinliklerde hem iş yaparak hem de eğlenerek para kazanma imkanı onu cezbetmemiş değildi. Böylece işi kabul etti.
Yeni yıla girmeden hemen önce verilecek mini konserde solist bir sebepten ötürü sahne alamayacağı için yerine Sakura geçecekti. Annesine de bundan bahsetmişti ve böylelikle ikisi birlikte gidecekti. Annesi orada ortamın tadını çıkaracak ve kızının sahnesini izleyecekti. Evet, fena bir program sayılmazdı. Hem para alacak hem biraz eğlenecek hem de yeni yıla annesiyle girebilecekti.
Sahne alacağı grubun kostüm ekibi tarafından, sahnede giyeceği yılbaşı kostümleri de verilmişti. Noel kostümü olan kırmızı mini bir elbise, kırmızı şal ve kırmızı beret şapka. Seksi bir noel anne! Ino aniden çıkıp onu partiye hazırlamak için geldiğinde bunu demişti kostüm için. Ardından da elbiseyi vermelerinin iyi olduğunu ve Sasuke'nin partisinde giyilebileceğini söylemişti. İlk duyduğunda neye uğradığını şaşırmıştı Sakura çünkü Sasuke'nin partisine gitmemekte ısrarcıydı ve arkadaşlarının onu bu konuda destekleyeceklerini düşünüyordu. Düşündüğü olmamıştı. Ino'ya katılmayacağını ve zaten yılbaşı programı olduğunu ısrarla söylese de arkadaşı onu anlamamak için özel bir çaba sarf ediyordu.
Böylelikle Ino'nun dilediği olmuştu çünkü tıpkı Sakura'ya verilen kostümler gibi diğer kızlar da benzer kostümler giyeceklerdi ve seksi noel anneler olarak her fırsatı değerlendirmekte kararlıydılar. Bu konuda anlaşmışlardı.
"Son kez söylüyorum, bırakın beni de gideyim. Burada olmam için hâlâ geçerli bir nedenim yok." dedi ağlamaklı bir sesle. Ino koluna sıkı sıkı girmişti.
"Bizden daha geçerli ne sebebin olabilir Sakura?" diye cırladı sarışın. "Ayrıca olaya niye sadece Sasuke—kun açısından bakıyorsun anlamıyorum. Güzelsin, yeteneklisin ve çıtırsın. Üstelik son zamanlarda popülersin de. Kendine flört edecek birilerini bul ve şu depresif, ben erkeklerden tiksiniyorum modundan bi' çık. Gençliğin tadını çıkar! Bu günler geri gelmeyecek."
Hayır, Sakura random biriyle flört etmek istemiyordu. Hevesini ya da egosunu tatmin edebileceği birkaç aptala ihtiyacı yoktu çünkü kendine yeterince değer veriyordu zaten. Gerçek bir aşk istiyordu. Onu bay Darcy'nin Elizabeth'i sevdiği gibi seven, Kont Vronski'nin o güzel gözleriyle Anne Karenina'ya baktığı gibi bakan birisini istiyordu. Partideki aptal ergenlerin hiçbiri istediğini veremezdi. Onların derdi skor yarıştırmaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
blood in the water | sasusaku
FanfictionKaos Konohada sadece bir başlangıçtı. [ SLOW UPDATE ] © the fanart in the cover belongs to @tenartist