ÖNCEKİ BÖLÜMDE DE KOYMAMA RAĞMEN SINIR AŞILMADIĞI VE VERDİĞİM ARADA YENİ OKUYUCULAR GELDİĞİ İÇİN YENİDEN YAZIYORUM. KİTAPTA ARTIK YORUM SINIRI VAR ARKADAŞLAR. SINIRI GEÇMEDİĞİ SÜRECE YENİ BÖLÜM ATMAYACAĞIM. UZUN BİR ARA VERDİĞİM İÇİN BU SEFER ATIYORUM FAKAT SINIRI GEÇMEZSE 15. BÖLÜM TASLAKTA BEKLER. ^^
YORUM SINIRI : 30
🌸˖ ۪˚༗᜴
Haftasonu yapılan maç hakkında okul öğrencilerinin açtığı sitede hiçbir şey konuşulmamıştı. Sakura Haruno denen, kimsenin tanımadığı bu kız konuşulabilecek her şeyi bir saat içinde eyleme dökmüştü zaten. Zekice kurgulanmış intikam planı gibisini daha önce kimse görmemişti ve bu kadar dehşet birisi oluşu herkesi hayrete düşürmüştü. Bu yüzden öğrenciler Nick'i, onun artık çok da ünlü olmayan lanet kıçını ve futbol takımının kaptanı oluşunu unutmuştu hemen. Yani basitçe hatırlanmaya değecek biri gibi değildi.
Fakat gerçek şu ki maç günü olanlar, Sakura'nın tüm hafta boyunca üzerinde çalıştığı tek plan değildi. Kızlarla yaptığı röportaj ve Tenten'in durumunu ele alan, oldukça zekice yazılmış ve ironilerle dolu bir haber de yapmıştı Naruto ile. Normal şartlarda haber yazma işi Naruto'da olsa da bu sefer kalem Sakuradan'dı. Bunun, yeni gazetecilik kulübü olarak uzun zamanın ardından okullarının ilk dergi yazısı olabileceğini söylemişti ve Naruto bunu gayet mantıklı bulmuştu. Hatta Sakura aynı şekilde okulda rahatsızlık veren başkaları için de böyle faydalı dersler(!) verebileceklerini önermiş ve Naruto bunu da mantıklı bulmuştu. Naruto'nun gözünde "zorba savar" gibi tuhaf bir lakabı bile elde etmişti.
Naruto ile buluştuğu her anda röportajları düzenleyip olabilecek en mükemmel hale getirdikten sonra sıra basımına gelmişti. Bu kısım ise tamamen Naruto'ya kalmıştı ve şimdi yeni haftaya başlamışken, gazetecilik kulübü olarak ilk dergilerini herkese verme vaktiydi.
Bugün, diğer günlerin aksine biraz daha erken gelip bütün dergileri okuldaki her öğrencinin dolabına bırakmıştı ve şimdi yeniden tüm okulun konuştuğu konu Nick'di. Birçok kişi ilgiyle dergiyi okuyor ve eğleniyora benziyordu.
Gelişmelerden biri de Nick'in babası ve annesiyle okula gelmesiydi. Sakura onunla göz göze gelmişti. Çocuğun ne düşündüğünden ya da pişman olup olmadığından emin değildi ama ailesinin yanında olmasından mı yoksa adının böyle kötü şekilde çıkması ve bundan hem ailesinin haberdar olması hem de hayaline giden yolun, en azından şimdilik, kapanmasından mıdır bilinmez, o eski özgüvenini ve havasını yitirmiş gibi duruyordu.
Müdire Tsunade ve okul aile birliğinin kararıyla bugün Konoha öğrencisi olarak kaderi belirlenecekti. Ya bir süre uzaklaştırma alıp hatalarından, yapabilirse tabi, ders çıkaracaktı ya da oy çokluğuyla okuldan atılacaktı. Maçta bulunmaları nedeniyle, Nick'in rahatsız ettiği kızların aileleri olanları o gün öğrenmişti ve okula ciddi baskılar yapmaya başlamışlardı. Hatta Sakura'nın duyduğuna göre Nick'den bunun hesabını "şiddetle" sormak isteyen ebeveynler bile olmuş fakat maçta olanların yeterli olacağı öne sürülerek engellenmişlerdi. Kısaca bir sürü öfkeli ebeveyn ve Nick trafiği vardı gün içinde.
Nick ile ilgili gelişmeleri yakından takip edebilmek için Sakura, Tenten ve Naruto bugünkü derslere girmeme kararı almışlardı.
"Bahse varım atılacak ama ailesi en yakındaki okula yollayacaktır," dedi Sakura ortaya öylesine bir bahis koymak için.
"Bence uzaklaştırma alacak, ailesi sayesinde yani, bayan Tsunade'nin zengin züppelere laf geçirebileceğini pek sanmıyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
blood in the water | sasusaku
FanfictionKaos Konohada sadece bir başlangıçtı. [ SLOW UPDATE ] © the fanart in the cover belongs to @tenartist