🦋3

242 20 0
                                    

⊱ "Be my angle. My guardian angle, today, tomorrow and forever." ⊰

✦ ─────────── ✦

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

✦ ───────────

REVOLVER berwarna silver-kebiruan miliknya diacukan kehadapan. Wajahnya tegang dan tiada secalit senyuman yang terhias diwajah lelaki itu.

"Lepas lah! Aku takkan bagitau apa-apa pun! Kau ugut nak bunuh sekali pun aku tak gentar lah! Kalau aku mati kau kena ingat, George Vartine akan bunuh kau!" Jeritan lelaki yang diikat dihadannya dipandang sinis. Sudah nyawa-nyawa ikan pun masih lagi mahu melawan. Sangat menarik!

"Wah, anak buah sejati lah katakan." Lelaki yang berada tidak jauh darinya tertawa mengejek.

"IZ, kau tembak je lah kepala jahanam ni. No function jugak la aku tengok dia." Rakannya yang satu itu berkata sedikit kuat.

"Entah kau ni IZ. Kau dah simpan lelaki ni 4 hari kut. Tak bukak mulut jugak. Baik kau tembak je bagi berkecai otak dia. Senang." Seorang lagi rakannya berkata.

"Kau akan menyesal, Darren Iztisyad! George akan takluk Grey Eyes!" Pekik lelaki itu sebelum kepalanya disepak seperti bola oleh rakan Darren Iztisyad.

"Huh ? Menyesal ? Haha.. takde istilah menyesal dalam hidup aku!"

BAM!

Peluru revolver miliknya selamat menusuk menembusi bahu lelaki tadi.

Arghh!

Raungan lelaki itu tidak dihiraukan sebaliknya wajah lelaki itu menjadi mangsa tumbukan. Sengaja dia tidak bunuh lelaki itu kerana dia ingin rakan-rakannya menikmati rasa membunuh.

Bukan rakan-rakannya tidak pernah membunuh. Pernah sahaja. Tapi dia tahu, pasti mereka ingin juga membunuh. Jadi apa kata kita memgalah ? Tak salah kan ? Lagipun, dia ada urusan di rumah nanti.

"IZ kau ni not fun la! Kau tembak la dekat kepala dia. Tak best la macam ni. Aku dah lama tak tengok otak segar manusia!" Keluh rakannya.

"Kau diam lah Rayyan!" Bentak Darren.

"Hanz, Boy, Carl... Aku nak kau ajar dia guna pisau tumpul tu. Kau pulak Rayyan. Jom ikut aku!" Pisau tumpul yang tersusun rapi di dalam rak pisau ditunjuk.

"Nanti aku datang balik. Makesure sebelum aku datang aku nak tengok badan dia calar. Yang paling penting...." Bibir bawahnya dijilat. Matanya tajam menikam anak mata lelaki yang sudah tersungkur lemah dihadapannya.

Mrs. Darren Iztisyad [O.G]Where stories live. Discover now