selamlar! yıldıza basmayı ve bol bol yorum yapmayı lütfen unutmayın! hepinizi seviyorum, iyi okumalarrr 💖🌸
"evet çocuklar, kiminle başlayalım istersiniz?" berk, filiz hocanın söylediklerini umursamadan, göz ucuyla aybike'ye baktı. tolga'nın yanında oturmasına rağmen yüzü asıktı. kavga falan mı etmişlerdi acaba? tolga, aybike'yi üzecek bir şey yapmış olabilir miydi?
bilmiyordu. bildiği tek şey, aybik'ye karşı hissettiği duyguların ne kadar yoğun ve bir o kadar da yakıcı olduğuydu.
böyle olmasını istemezdi. kız kendisinden nefret etsin, bulduğu her fırsatta dalga geçsin asla istemezdi.
filiz hocanın ismini söyleyişiyle bakışlarını aybike'den ayırdı. "efendim hocam?" filiz hoca gülümsedi.
"seninle başlayalım, berk. kendine idol olarak gördüğün kişi kim ve neden? biliyorsunuz, hepinizin yazılarını okutmaya vaktimiz yok, ben okuyacağım değerlendirirken."
"cem karaca," dedi berk. aybike ise gülümsedi.
"çok güzel bir tercih, neden peki?"
"yaptığı işleri dinlediğimde kendimi eskilerde hissediyorum, hocam. samimiyet, şarkı hakimiyetindeki tutku ve özellikle hiçbir anlamsız söz olmaması... hoşuma gidiyor, sakinleştiriyor insanı."
filiz hoca, berk'in anlattıklarına karşı samimice gülümsedi. "en çok hangi şarkısını seviyorsun?" asla düşünmeden cevap verdi, berk.
"tamirci çırağı, hocam." aybike, berk'in söylediği şarkıyla birlikte kalbinin delicesine attığını hissetti.
dudaklarına istemsiz bir gülümseme yayıldı. berk'i çizerken arka planda tamirci çırağı çalıyordu. adsız'ı da çok severdi, ama berk'e karşı olan hislerini kabullenmesi tamirci çırağı şarkısı eşliğinde olmuştu.
"mesleğine dayanarak mı seçmiş?" emir'in alaylı sesine karşı gözlerini devirdi berk.
"geçen gün kürdandan kolları var diye geziyordun sınıfta aslan, tartışmayalım istersen."
ömer'in araya girmesiyle herkes kıkırdamıştı. oğlan, kısa süreliğine süsen ile göz göze geldiğinda istemsizce gülümsemiş, bakışları yumuşamış ve kızın güzelliğini zihnine ilmek ilmek işlemişti.
"ömer, senin idolünü görelim bakalım." filiz hocanın sesiyle ömer önüne dönmüştü.
"şimdi hocam, normalde ben ödevimi önceden yapmıştım ama tanıştığım birisiyle bu değişti."
filiz hoca ilgiyle ömer'e baktı. "ünlü birisi değil yani?" başını olumsuz anlamda sallarken cıkladı, ömer.
"berk'in bir ustası var hocam, ben hayatımda böyle mükemmel bir dayıyla karşılaşmadım!" berk, gülmemek için dudaklarını birbirine bastırdığında süsen ile talya kıkırdamışlardı. süsen seviyordu ömer'in bu hallerini.
"ne istiyorsun oğlum ustamdan?" ömer sırıttı.
"hocam, anlatırsam tolga hükumete şikayet eder beni. kendisinde öyle bir hava var." tolga gözlerini devirmekle yetindiğinde berk kıkırdadı.
"o zaman kız öğrencilerden devam edelim," dedi filiz hoca. sınıfa kısa bir göz gezdirdikten sonra gülümsedi. "aybike, sesini duyalım mı biraz?"
başını olumlu anlamda salladı aybike. berk'e kısa bir bakış attıktan sonra gülümsedi. "ben de cem karaca'yı seçmiştim, hocam."
berk şaşkınlıkla aybike'ye baktı. gözünü göze geldiklerinde, ikisinin de aklına tamircide çalan şarkı gelmişti.