Vivien szemszöge
– Hali. - köszöntem izgatottan mikor Milán ajtót nyitott nekem
– Szia, hát te? - nézett rám meglepetten
– Hát Noémival összefutottunk Nikivel, és én vele annyira nem vagyok jóba', szóval... Csak nem akartam még haza menni.
– Oh... Hát gyere be. - mosolygott zavarában
Rebeka szemszöge
Valami egészen ócska vígjáték mehetett a TV-ben, én pedig egy üveg sör társaságában azt néztem a nappaliban. Belekortyoltam az italba, de egyre inkább a tegnap előtti este járt a fejemben. Nem tudtam kiverni a koncert utáni történéseket a fejemből. Olyan rég nem gondoltam a drogokra, nagy ívben kerültem minden ehhez fogható dolgot, még csak füvet sem szívtam az elvonó óta. Bárcsak sosem nyúltam volna azokhoz a tetves tablettákhoz.
A valóságba a lakásunk csengője rángatott vissza. Lassan oda fordítottam a fejemet, majd felálltam a kanapéról. Sörös üveggel a kezemben a bejárati ajtóhoz kullogtam és kinyitottam azt.
– Szia. - zihálta engem nézve
– Mit keresel itt?
– Beszélnem kellett veled, tudnom, hogy jól vagy.
Egy darabig szótlanul fürkésztem összevont szemöldökkel Adélt, majd beleittam a sörbe és elálltam az útjából. A lány értette a célzást, és besétált a lakásba, én pedig bezártam mögötte az ajtót.
– Iszol valamit? - sétáltam a hűtő felé
– Nem.
Megtorpantam mikor meghallottam rövid, lényegre törő válaszát. A lánynak háttal álltam, mikor halottam, hogy kihúz egy széket és vélhetőleg helyet foglal azon.
– Rám néznél, kérlek? - kérlelt
Némi habozást követően nyeltem egyet, és lassan megfordultam. Tekintetem találkozott az aggódó tekintetű Adéllal.
– Nézd, én nagyon sajnálom. Tudom, hogy ez édes kevés, és nem mész vele semmire. De remélem elhiszed, hogy őszintén sajnálom.
Egy darabig csendben emésztettem a lány szavait, ki egy pillanatra sem vette le rólam a tekintetét. Ezt követően megittam a maradék söröm, és az üres üveget a konyhapultra helyeztem.
– Elhiszem. - néztem a lányra, aki ekkor nagyot sóhajtott
– Nem hiszed el mennyit agyaltam ezen, aludni is alig bírtam. - dörzsölte lehunyt szemmel a homlokát
Lassan a lány felé sétáltam, majd leguggoltam elé mire ő rám nézett. Habozás nélkül megcsókoltam, ő pedig viszonozta a gesztust. A combjaira csúsztattam mindkét kezem, majd egy hirtelen mozdulattal alájuk nyúltam és megemeltem a lányt. Ő felemelkedett, majd teljesen felállt, én pedig követtem őt. Ekkor a derekára csúsztattam kezeimet, és fordítva a lányon az étkezőasztalnak szorítottam. Hallottam apró sóhajait, mikor felültettem az asztalra. Pólóját pillanat alatt áthúztam a fején, ekkor lopva találkozott a tekintetünk. Ezt követően újból ajkaimra tapadt, miközben nyakamra helyezte a kezeit. Közelebb húztam magamhoz, ő pedig szétnyitotta nekem a combjait. Ajkaim rövidesen a nyakára tévedtek, és csókolgatni, szívni kezdtem az említett területet. Egyik kezem végig siklott a lány hátán a melltartóját kutatva, amit mikor megtaláltam azonnal kikapcsoltam. A ruhadarab megadta magát, és kissé lecsúszott melleiről. De én szabaddá akartam őket tenni, így hát levettem róla. Fedetlen keblei és mellbimbóinak látványa egyaránt beindított.
YOU ARE READING
Hibátlan
RomanceAdott egy mindenre elszánt akaratos lány, és egy céltudatos, fegyelmezett lakótárs. A két fiatal erőteljesen megveti azt ahogyan a másik éli mindennapjait, és távolról sem kezdenek barátságos viszonyt ápolni egymással. Egy mámoros éjszakát követően...