Vivien szemszöge
Még aznap megbeszéltük Noémivel, hogy összefutunk, így miután a másnaposság tünetei megszűnni látszottak elmentem vele vásárolni. Boltról-boltra jártunk, és temérdek mennyiségű ruhát felpróbált, én pedig mindegyikről mondtam pár szót. Végül aztán amit ténylegesen megvett csak töredéke volt azoknak amiket magával vitt az adott öltözőkbe. Jót nevettem barátnőmön mikor grimaszokkal az arcán kifigurázott pár eladónőt, kik megjegyezték, hogy legyünk most már halkabbak. Idővel aztán meguntuk a bevásárlókörutat és a pláza egyik éttermébe beültünk enni.
– Érdeklődött felőled Balázs. - harapta le Noémi villája végén lévő húscafatot
– Ki? - néztem rá kérdőn mikor beleittam egy pohár jeges teába
– Tudod, az egyik srác aki velünk volt tegnap.
– Nem igazán emlékszem a tegnap estére. - nevettem, és feltekertem a villámra a tésztát
– Hát persze, hiszen jól kiütötted magad. - kacagott – Azt mondta ő viszont emlékszik rád, és jól elbeszélgettetek.
– Igen, és?
– Mi az, hogy és? Nyilván tetszettél neki, ezért érdeklődik.
– Valószínű. - mosolyogtam az tésztámat nézve
– Jaj, ne legyél már ilyen Vivi. Tudod te is, hogy így van.
– Nem tudom miről beszélsz. - nevettem
– Megadom neki a számod.
– Mi? - néztem barátnőmre
– Jól hallottad. Vagy ez, vagy te magad beszélsz vele.
Rebeka szemszöge
Időközben már a harmadik pohár whiskymnél tartottam. Melynek tartalmát akkor húztam le, mikor a pultos lány megszólalt.
– Fél óra és végzek. - csapolt egy sört mosolyogva
– Azt már simán kibírod. - feleltem rápillantva a szemem sarkából
A vidám szőke átnyújtott egy korsósört a mellette álló férfinak, ki ezek után odébb állt. A névtelen pedig elém sétált.
– Tudod, hogy nem erre gondoltam.
– Hát akkor? - néztem vele farkasszemet
– Esetleg ha nincs dolgod akkor állok rendelkezésedre.
Mosoly szökött az arcomra, és az üvegpoharat bámulva elé toltam azt. A névtáblája szerint Adélnak nevezett lány elővett a pult alól egy whiskys üveget és töltött nekem még egy italt.
– Tudod ki vagyok, nem?
– Igen, halottam rólad ezt-azt. - nézett rám miközben elém tolta a poharat
– És ennek ellenére is vágysz a társaságomra?
– Szeretek a tűzzel játszani. - mosolygott pimaszul
Horkantottam egyet, majd beleittam az italomba.
Vivien szemszöge
Miután végére értünk az evésnek, még ültünk ott egy darabig és beszélgettünk, majd ezt követően megérkezett Gábor, Noémi barátja és autóba ültünk. Engem kiraktak a ház előtt, ők pedig tovább hajtottak. Felballagtam a lépcsőkön, és kulcs segítségével kinyitottam a lakásunk ajtaját. Miután beléptem vissza zártam az ajtót, majd a konyhapultra dobtam a kulcscsomót, dzsekimet pedig felakasztottam a fogasra. Kibújtam magas szárú fekete tornacipőmből, ezt követően elindultam a hűtő felé, mikor is csörögni kezdett a telefonom. Farmerem mélyéről kihalásztam a készüléket, és fülemhez emeltem.
KAMU SEDANG MEMBACA
Hibátlan
RomansaAdott egy mindenre elszánt akaratos lány, és egy céltudatos, fegyelmezett lakótárs. A két fiatal erőteljesen megveti azt ahogyan a másik éli mindennapjait, és távolról sem kezdenek barátságos viszonyt ápolni egymással. Egy mámoros éjszakát követően...