TANITIM

263 47 40
                                    

Gülfem: 20 yaşında genç bir kızdır Gülfem. 1 yıl önce verdiği bir karar ile ailesinden uzakta bir üniversite hayatına atılır. Tek amacı evdeki baskılardan kurtulmaktır. Herşeyin çok güzel olacağını düşünmektedir. Yaptığı hatayı fark ettiğinde ise kendini hiç istemediği bir halde bulacaktır.

ONUR: Hayatın ona getirdikleri ile hak yoldan sapmış. Nerde akşam orda sabah dolanıp duran bir çocuk. Her türlü kötü işe batmış. Günah batağına saplanmış genç bir adam. Rüzgarın savurduğu bir yaprak gibi savrula savrula bulacaltı yolunu.

DAVUT: Rabbinin rızası için küçük yaşta hafızlığını bitirmiş. Yüreği iman dolu 22 yaşında genç bir adam. Sevdasını yüreğine kazımış kolay kolay da söküp atmayacak. Gülfem için verdiği bir karar ile ikisininde hayatını değiştirecek. Kendini büyük bir imtihanın içinde bulacakltır.

Bazı ruhlar ezelden aşinadır. O ruha rastladığında anlarsın uzak kalmak istemezsin ondan sanki seni tamamlayan bir parçandır.

Hayat bize hep seçenekler sunar biz ise hep en güzelini seçtik sanırız. Oysa o yol dikenlerle doludur. Yolun sonu ise uçurumdur.

Bu hikaye genç bir kızın iman ile küfür arasındaki savaşını. Dünya hayatındaki inişleri çıkışları. Yalan sevgi ve gerçek sevgi arasındaki farkı. Kalplerin ancak Allah'ı andıkça felaha erdiğini anlatan. Hayatın bütün renklerini barındıran bir hikayedir.

GÜLFEM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin