6.BÖLÜM ~ PARTİ

67 17 59
                                    

Resimdeki elbise Gülfem'in partide giydiği elbise. Herkese keyifli okumalar ☺️♥️ satır arası yorumlarınız okurken çok eğleniyorum verdiğiniz tepkileri okumak benim için çok hoş ☺️ desteğini esirgemeyen herkese çok teşekkür ederim 🥰

10 Ay Önce

Gülfem için bugün oldukça yavaş geçmişti. Sabah bulduğu zarf yüzden bütün gün yanından geçen insanlara şüpheyle yaklaşmıştı. Nihayet dersler bitmiş ve her zamanki gibi yarışmada söyleyeceği şarkının provasını yapmak için hazırdı. Bu defa Onur'da onu izleyecekti sonra birlikte sinemaya geçeceklerdi.

"Geldim güzelim, geç kalmadım değil mi ufak bir işim vardı."

"Hayır geç kalmadım tam zamanında geldin."

5 Dakika Önce

"Pişt Tolga." göz işaretiyle karanlık koridorun sonuna çağırmıştı onu genç adam.

"Ne oldu hallettin mi işi."

"O iş tamamdır. Gülfem partiye gelmeyi kabul etti, hatta yanında senide getirecem sanırım." yaptığı işten oldukça memnun bir şekilde gülümsedi Tolga, Onur'da ona katıldı.

"Al bakalım, bu da senin payın." genç adamın uzattığı ikiyüz lirayı daha önce hiç para görmemiş gibi bakan Tolga bir anda çekip aldı ve o anda koridorda kayboldu.

"Asıl şimdi başlıyoruz. Bakalım benim için neler yapabileceksin küçük hanım."

20 dakika sonra

Gözleri kapalı bir şekilde şarkısını son defa okuduktan sonra gözlerini açtı genç kız. Prova olmasına rağmen oldukça heyecanlanmıştı. Hızlı hızlı nefes alıp veriyordu.

"Muhteşemsin gurur duyuyorum seninle."

Onur'un alkışları salonda yankılanıyordu. Genç kız selam verip koşarak merdivenlerden indi. Koşar adımlarla genç adamın boynuna sarıldı.

"İyi ki varsın. Sen olmasan ben böyle kendime güvenemezdim. Varlığın benim için çok değerli."

"Ben hep yanında olacağım güzelim. Sen bana git desen de gitmeyeceğim."

Tam o anda göz göze geldiler. Onur ansızın gözlerini genç kızın dudaklarına kilitledi. Usul usul yaklaştı. Bu kızı sevmediğini söylüyordu kendine her defasında. Sadece onun yeteneği ve güzelliği için yanında bir destek olarak görüyordu Onur, ileride çok iyi yerlere gelebilmek için Gülfem gibi birine ihtiyacı vardı. Bir gitarist çok para kazanamazdı belki ama güçlü bir sese sahip bir vokalist çokca para demekti.

Fakat ona ne zaman bu denli yakın olsa yüreğinin derinliklerinde daha önce kimseye hissetmediği bir hissin oluştuğunu fark ediyordu. Sevgi miydi bu. Bilmiyordu genç adam. Sevilmeyi bile karşısında duran genç kızdan öğrenmişti. Annesiz büyümüş biri ne kadar öğrenebilirdi ki sevmeyi, sevilmeyi. Üstelik babası da annesinin ölümünden onu sorumlu tutarken. Kendini hep işe yaramaz biri olarak görmüştü. Kimse için kıymeti olmayan, şuracıkta ölse babasının bile umrunun duymayacağı biri. Sonbaharda yere düşen yapraklar kadar gereksiz. Hatta bazen onlar bile benden daha önemliler hiç değilse onların görevleri bu benim ise şu koca dünya'da yaptığım tek iyi bir şey yok. Doğumum bile birileri için ızdırap diye düşünürdü.

Oysa Gülfem o karanlık dünyasında bir gülümsemeyle ona umut olmuştu. Ondan hoşlandığını söylediği gün hiçbir cevap verememişti, hatta korkmuştu sevilmekten. Bundan dolayı aylarca Gülfem'e tek kelime dememişti. En sonunda cesaretini topladığında konuşabilmişti onunla. Dış görünüşü sebebiyle bütün kızların ilgisini çekerdi fakat hiçbiri cesaret edip ona söylememişti. Gülfem ise hepsinden farklıydı oldukça cesurdu. Kavga, dövüş, deseler hiç sorun değildi Onur için ama sevmek, sevilmek güzel olan herşey gözünü korkutuyordu. Gülfem sayesinde hayatında güzel şeylerde olmuştu Onur'un ama yinede bu onu değiştirmeye yetmemişti. Karşısında az sonra olacaklardan habersiz duran masum kıza dikkatlice baktı. Ve bir anda dudaklarına yapıştı. Fakat çok uzun sürmedi bu durum.

GÜLFEM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin