Timeskip Aleksi on muuttanut takaisin Ouluun (haluutteks one shotin sielt, ja siitä miks Aleksi muutti takasi?)
Aleksi
Olin matkalla takaisin samaiseen laitokseen missä olin 2 vuotta sitten. Minua ei kohdeltu hyvin Vihdissä, joten muutin takaisin. Mielessäni pyöri 2 asiaa. Olli ja onko Ollin muisti palautunut. Toivoisin vain että Olli muistaisi minut jälleen, ja voisin suudella tuon pehmeitä huulia.Timeskip perillä
"No niin. Tosiaan, Niko on edelleen sun huone kaveri, mutta Nanna on muuttanut omilleen." Livia kertoo kun nousemme autosta. "Okei." Nyökkään ja paiskaisen autonoven kiinni. Astelin sisälle.Huomaan Nikon istuvan ruokapöydässä. Tuo kääntää katseensa. Nikon ilme kirkastuu ja tulee halaamaan minua. Halaan tietenkin takaisin. Tunnen olkapääni kastuvan. Ei tää nyt niin ihmeellistä ollut että tulen takaisin. "Mulla oli hirvee ikävä." Kuulen Nikon sanovan. "Mullakin sua." Sanon naurahtaen.
Timeskip (??)
Makoilimme Nikon kanssa sängyllä. Huomenna loppuu kesäloma. "No. Mites Olli ja muut?" Kysyn pienen hiljaisuuden jälkeen. Niko kääntää katseensa katosta minuun. "Olli ja Matias on vieläkin yhdessä. Ollin ja Joonaksen välit on menny ja Olli on nykyään kiusaaja." Niko huokaisee. Vooi vittu. Kyyneleet eivät pysy enää sisälläni. Alan itkeä. "Mä jo olin toivossa että Olli muistais jälleen kaiken..." Sanon itkuisena. "Hei... Vaikka Olli onkin eri ihminen ja-" Niko oli aloittamassa mutta keskeytin tuon. "Ei, se on saanut vain päähänsä nyt että on pahis, kun seurustelee Matiaksen kanssa. M-mä en vaan vois uskoo et Olli olis semmonen... M-mut t-tiiän et se se sisimmässään on se ihanin ja hyväsydämisin poika." Sanon itkien."Niih... Mut hei, mentöskö tänää jonnekki vaa hengailee ku kesäki loppuu. Pyydetään muitaki jätkiä." Niko ehdottaa. "Juu kyl se käy. Lisääks mut takasi apina laumaa? Siis jos kuulun vielä siihen..." Kysyn. "Tottakai kuulut! Ja lisään." Niko sanoo hymyillen.
Puhelimeeni tulee ilmoitus.
*Nikoliina👻 lisäsi sinut ryhmään Apina lauma ja isäkarhu🔥🔥*
Hymyilin.
Joonas: Mitämitä, eiks Ale asu vihdis vielki?
Niko: Aleksi muutti takasin.
Aleksi: Hehe joo moi:D
Joel: WHAAT?! Aleksi ite!
Tommi: LITTLE MAAAN
Aleksi: Olli varmaa on poistunu
Joonas: Jooh... Vedin Olliin välit ku se ei ollu enää se sama ihminen.
Aleksi: Vitun mate
Niko: No jep. No mut jätkät, aateltii juhlii, tai no juhlii ja juhlii mut hengaa sen kunniaks ku kesäloma loppuu. Mentäis vaik kylille tai jotai.
Joel: KALJAAAA
Tommi: Ei kaljaa.
Joel: Vähän kaljaa🥺🥺
Tommi: Ei.
Joonas: Tommi c'moon, anna meijän elää. Varsinki ku Aleksi tuli vihdoin takas.Naurahdin poikien viesteille. Suljin puhelimen. "Mennää sanoo Livialle." Niko sanoo ja nousee ylös. Teen samoin.
Menemme kysymään Livialta. Se oli sille ok. Laitoimme Nikon kanssa tennarit jalkaan ja lähdimme lämpimään ulkoilmaan.
Menimme yhden kaupan eteen. Ensimmäisenä näen Joonaksen kiitävän minua kohti. Tuo ryntää halaukseen. Halaan pörröpäätä takaisin. "Mulla oli ikävä." Joonas sanoo hieman nyyhkyttäen. "Mullakin oli." Sanon. Seuraavaksi tunnen toisetkin kädet ympärilläni. Käännän katseeni tuohon ja näen Joelin ja Tommin halaavan minua. Erkaannumme kaikki halista.
Huomaan Ollin ja Matiaksen tulevan kaupasta ulos. Käännän äkkiä katseen maahan. "Mitä ale?" Niko kysyy ihmettelen. Osoitan Matiaksen ja Ollin suuntaan. "Aaa..." Niko tajuaa. "Katokato onks se Aleksi ite" Matias sanoo kylmästi Ollin hymyillen ilkikurisesti.
-sanoja +520-
Eka luku tokalle osalle! Suosittelen oikeesti et käytte eka lukee sen this side of paradisen mun käyttäjältä.
YOU ARE READING
this side of heaven || Oleksi x reade
RomanceJatko osa "this side of paradise || oleksi x reade" kirjalle. Aleksilla on ollut vaikea vaihe elämässä. Poikaystävänsä ei muista enää häntä, koulu menee päin persettä, koulu kiusaaminen jatkuu. Vaikkei Olli muistakaan enää Aleksia, Aleksi rakastaa O...