luku 9 "Rakastan sua ikuisesti."

206 15 0
                                    

Aleksi
Mitä.. Sanoiko Olli mua sen.... Rakkaaks poikaystäväks?? Mi. Siis muistaako Olli nyt? Katsoin tuota maailman komeinta poikaa suu auki. "Olli muistatko sä?" Kysyn ja tuo nyökkää. Riemastun ja menen suoraan Ollin päällä makaamaan pää hänen rintakehällään. Ette arvaakkaan kuinka onnellinen olin.

Timeskip tunti
Makoilimme edelleen Ollin kanssa sairaalan sängyllä, kunnes ketkäpä muutkaan kuin Niko ja Joonas astelee sisälle. "Oho anteeks...." Joonas sanoo ja on aikeissa sulkea ovi mutta keskeytän hänet, tai no minä ja Olli, "ei älkää menkö" sanomme yhtä aikaa, joten he tulevat sisälle huoneeseen. "Onks Ollil vieläkin muisti menny? Tai muistaaks se mitää ylipäätänsä?" Niko kysyy. "Eih... Mut se suostu viimein olla mun poikkis" Sanon meinaten revetä nauruun. "Vittu olli herää jo" Joonas sanoo. Repesimme Ollin kanssa nauruun. "Ei oikeesti muistan mä nyt, ja oon tositosiTOSI pahoillani siitä mitä oon tehny teille. En tiiä mikä mulla oli. Tai no muistin menetys mut silti. Mä se silti olin." Huokaisen.

Timeskip Olli pääsee sairaalasta
Olin Ollin luona yötä. Hän pääsi eilen sairaalasta. Tällä hetkellä olimme katsomassa jotain elokuvaa joka tuli ekana vastaa. Rakastin Ollin seuraa. Rakastin Ollia. Rakastin kaikkea tuossa ihmisessä.

Menen Ollin päälle makoilemaan. "Oot rakas" Olli sanoi. "Mä rakastan sua eniten tässä maailmassa, kukaan ei tuu ikinä viemään sun sijaa. Ei kukaan." Sanon. Olli laittaa kätensä vatsani kohdalle ja halaa minua. Ajatuksissani pyöri lähinnä se ajatus, kun Ollia ei enää ole. Miksi, MIKSI? Miksi Olli? Paljon mielummin se olisi vaikka minä. Enhän mä pysty elämään ilman Ollia? Mitäköhän siitäki seurais. Silmästäni valuu kyynel poskea pitkin. "En mä halua...." Kuiskaan. "Et haluu mitä? Onko kaikki hyvin?" Olli kysyy ja nousee niin, että olen hänen sylissään sillein "vauva asennossa" tai jotai. (Lol) "Mä en pysty elää ilman sua" Sanoin kyynelten alkavan nopeuttamaan tahtiansa. "Aleksi rakas, mä en tuu kuolee vielä moneen vuoteen, ja sitä paitsi lääkärit saattaa välillä antaa jotain vääriä diagnooseja." Lohdutin. Pyyhin peukalollani Aleksin kyyneliä pois. "Rakastan sua ikuisesti." Aleksi sanoo. Alan hymyillä. Tuntuuhan se pahalta jättää Aleksi yksin tänne maailmaan. "Mäkin sua." Sanon ennenkuin painan huulemme yhteen.

Timeskip huomiseen
Heräsin Ollin päältä. Ollin keho oli todella lämmin. Vähän liiankin lämmin?

Nousin varovasti Ollin päältä pois ja testasin otsaa. Tuli kuuma. Herätin Ollin ravistelemalla häntä. Kyllähän siinä hetki kesti mutta heräsi kuitenkin.."Olli sä oot ihan tulikuuma, onks sul kuumetta?" Kysyn. "En mä usko" Olli vastaa haukotellen. "Eiku oikeesti mä oon huolissani." Sanon. "Aleksi nukutaan vielä hetki." Olli sanoo vetäen minut kainaloon.

-sanoja +400-
Joo moi. En tykkää tästä luvusta yhtään.. Btw menkää seuraa mun uutta bc tiliä "bcrokkia":D Kiitos 1k lukijoita!

this side of heaven || Oleksi x readeWhere stories live. Discover now