Luku 19 "Olli on elossa"

154 17 10
                                    

Aleksi
"Missä. Olli. On?!!" Huusin. "Olli on siellä sairaalassa..." Niko vastaa.

Nostin perseeni ylös tuosta sängystä ja lähdin ryntäämään sairaalalle. Sinne päästyäni menin info pisteelle. "Missä Olli Matela on?" Kysyn heti. "Olli... Hän on ruumis huoneessa. Maanantaina siirretään hänet arkkuun." Nainen info pisteeltä vastaa. "Mä haluan nähdä Ollin!" Sanon päättäväisesti. "Olen pahoillani-" "Nyt!!!" Huudahdan. "Oletko sukua Ollille?" Nainen kysyy. "Joo." Vastasin päättäväisenä. Sovittiin Ollin kanssa et jos Olli kuolee nuorena, niin me mennään silti naimisiin. "Aijaa no pieni hetki" Tuo sanoo ja lähtee hetkeksi jonnekin muualle.

Odottelin siinä hetken kunnes nainen palaa takaisin. "Seuraa minua" Hän sanoo ja alkaa johdattamaan minua oletettavasti Ollin luo.

Viimein pääsemme jonkin ikkunan luo. Huoneessa on lääkäri. Hän avasi yhden vilteistä. Pari kyyneltä vierii poskelleni. Se tosiaan on Olli..... "Onko toi varmasti Olli..?" Nyyhkytän hiljaa. "Valitan." Hoitaja vastaa. Lähdin juoksemaan sairaalasta.

Menin jonnekin syrjäiselle kadulle. "Aleksi.." Kuulin kuiskailua jostain nurkan takaa. Katsahdin sivulle jossa näin mustan henkilön. "Kuka oot? Ei jaksais kiinnostaa" sanon masentavalla äänellä. "Tuu tänne! Se oon minä, Paavo!'" Hän sanoi. "Haista vittu" sanoin ja jatkoin matkaani. "Oikeesti mun on pakko kertoo sulle jotain! Se liittyy Olliin!" Poika sanoo. Käännän katseeni jälleen häneen. "Mitä sä höpiset?" Kysyn turhautuneesti. "Mä... Mä.. Tai siis. Kun... Tiiän missä Olli on" Paavo sanoi. "Olli on kuollu!!! Ymmärrä!" Aloin itkeä. "Ei ei se! Ei oo. Olli on elossa." Paavo sanoi. Katsoin häntä hämmentyneenä. "No voitko kertoa missä Olli on vai aijotko vaan seisoo siinä?!" Huudan. "Shh! Se on yhessä vajaassa. Turvassa" Tuo sanoo. "Älä valehtele" Sanoin tuolle. "En mä valehtele!" Tuo puolusti. "No kerro mulle miten tiiät et Olli on siellä." Sanoin.

"Mä huumasin sen..."

-sanoja +290-
Toisiks vika luku. Viimesest luvusta tulee pitempi! Ja jos sattuu olemaan ideoita mahtavaan loppu huipennukseen niin saa kertoo

this side of heaven || Oleksi x readeWhere stories live. Discover now