Aleksi
Eikai.. Voi saatana. Olli niin tulee kiusaa mua. "Nulikka on tullu takasin." Matias sanoo katse minussa. Alkaa ahdistamaan. "Hah näytät edellee iha rotalta itku pojalta." Olli nauraa. Alan itkeä. "Olkaa nyt vittu kerrankin hiljaa. Jos ette lopeta nyt Aleksin kiusaamista, aletaan kiusaa teitä. Okei?" Niko uhkasi. "Chillaa." Olli naurahti. Olli ja Matias lähtivät pois."O-olli... S- t-tai siis k-un.." Yritän sopertaa jotain itkun seasta. "Me tiitetään. Se ei enää oo Olli." Tommi huokaisee. "Mut Joonas sä lupasit et me saadaan Olli kuntoon." Sanon pyyhkien hihallani kyyneleitä pois kasvoiltani. "Ja sen lupauksen mä aijon pitää." Joonas sanoo päättäväisenä. "Tietääkö Olli sen sairaudesta?" Kysyn kun olen saanut itkun kokonaan loppumaan. "Ei..." Joel huokaisee. "Sillehän pitäs kertoo?" Sanon nostaen toista kulmakarvaa. "Nah Mate ei oo antanu." Niko kertoo. Nyökkään.
Menimme jonnekkin jätski kiskalle. Ostimme kaikille jotkut minttu lakritsi jäätelöt. Oisipa Olli täällä. Ilman et se ois menettäny muistinsa.
Istuimme kadun penkillä. En oikein liittynyt muitten keskusteluun. Ajatukseni pyörivät Ollissa. Siinä hyväsydämisimmissä pojassa, joka varasti sydämeni. Olen edelleen rakastunut Olliin, tai no en tän hetkiseen Olliin, vaan vanhaan Olliin. Jep. Olin asunut kaksi vuotta Vihdissä, ja silti rakastunut yhteen Oululais poikaan, joka on tällä hetkellä... Mitäs vittua. Nyt kun oikeasti ajattelee niin... Olli on mun kiusaaja. Siis Olli fuckin Matela?! Ei jumalauta. Iha näi btw ollaaks me ees koskaan erottu? Niinku sillee mehä ei olla mitään päätetty siitä... Okei joo Olli menetti muistinsa eikä tiiä et me ollaan yhes mut kuitenki! Haista Matias kuule iso paska.
"ALEKSI!" Kuulin huudon viereltäni, Joonaksen huudon. "Ai saatana mun korvat." Initän. "Vittu vihdoi! Milläköhä Olli planeetalla oot." Joonas naurahtaa loppuun. "Mi-miten sä?" Okei joo Joonaksella on joku spider man vaisto. "Haha äijä sen näkee kilometrin päähä!" Niko naureskelee. "No mut häiritsee vaa..." Sanon hieman epävarmana. "Nii mikä?" Joel liittyy keskusteluun. "No eihän me sillee Ollin kaa koskaan erottu." Sanon hieman hiljaisesti katsoen kengän kärkiäni. "Ette nii. Kui?" Tommi kysyy. "Äh unohtakaa koko juttu..." Sanon raapien niskaani.
Olli
"Ai saatana mun p-pää..." Huokaisen laitettuani käden otsalleni. "Mikä tuli?" Mate ihmettelee.'Ota musta kiinni, purista, kuin pelkäisit katoamista. Maistele eliksiiri huuliltani, vie vartalomme tutkimusmatkalle. Juovu meistä. Sinusta ja minusta.' Huutoitkin täyttä kurkkua. 'Olli!!!' Kuulen huudon metsästä. Syöksyn blondin lämpimään haliin.
'Are you lonely? (Are you lonely) Our fingers dancing when they meet... You seem so lonely (are you lonely?)' lauloin maailman upeimman poikaystäväni Aleksin kanssa katsellen auringonlaskua.
'Mä rakastan sua Aleksi Matias Kaunisvesi!'
'Mä tykkään susta...'
'En 5 vuotta sitten tienny et tää laulu kertoo musta ja mun poikaystävästä.'
'Olli varo!!!'
Muistot tulivat mieleeni. Päähäni sattui edelleen. "A-aleksih..." Vaikerran.
-sanoja +499-
Ollin muisti alkaa palautumaan.😏 Haluutteko välttämättä Ollin selviävän? Sori tää luku tuli näin myöhässä! Ei ollu vaa motii kirjottaa.
VOCÊ ESTÁ LENDO
this side of heaven || Oleksi x reade
RomanceJatko osa "this side of paradise || oleksi x reade" kirjalle. Aleksilla on ollut vaikea vaihe elämässä. Poikaystävänsä ei muista enää häntä, koulu menee päin persettä, koulu kiusaaminen jatkuu. Vaikkei Olli muistakaan enää Aleksia, Aleksi rakastaa O...