Luku 8 "rakas poikaystäväni."

195 17 3
                                    

Aleksi
Oli kulunut nyt kaksi tuntia siitä kun olin Ollin kanssa kalliolla. Miks vitus koskaan rakastuin siihe jätkää... Joo, meil oli paljon hyviä hetkiä mut... No tää tuntuu nyt vaa entistä kamalemmalta.

En saanut unta joten tuijotin tuota upeaa kattoa. "Eikö uni tuu?" Kuulen viereiseltä sängyltä Nikon sanovan. Pudistan päätäni. "Huomen alkaa hei 8.00, hae vaa melatoniini nii katotaa helpottaako se." Niko sanoo. Nousen istumaan ja astelen keittiöön.

Otan melatoniinin ja menen huoneeseeni.

Hetki siinä kuluu, mut saan kuitenkin jonkin ajan päästä unesta kiinni.

Timeskip aamu
Heräsin siihen korvien raiskaajaan HERÄTYSKELLOON. Ai että tuota ei kyllä ollut ikävä. Nikokin heräsi tuohon. Jäimme molemmat tuijottamaan kattoa saadessani kellon hiljenemään. "Mä vihaan koulua" Niko kuiskaa ehkä hieman seksikkäälläkin äänellä. "Pitäs varmaa nousta" sanon. "Mhm." Niko hymisee.

Nousemme kummatkin ja puimme päälle. Niko oli paras ystäväni. Tunsimme toisemme paremmin kun ketkään muut tästä porukasta. Laitoin ylleni jonkun college hupparin ja housut. Ja tietenkin vielä valkoiset nilkkasukat. Eiköhän tää nyt saa kelvata.

"Mennään aamupalalle" Niko sanoo ja lähtee huoneestamme.

Otimme molemmat 2 leipää. Ai niin ja joo, syön nykyään normaalisti. Tai no en mä syö niinkään mitää roskaruokaa tai karkkia ym, mut syön kuitenkin kaiken normaalin ruoan.

Timeskip koululle
(Pakko sanoo tähän väliin et nyt nää luokat menee sillee Ale on 8 Niko jäi luokalle eli 8 Porko 9, Olli 9 Mate 9, Tommi lukion 2 ja Joel amiksessa.) Kävelimme Nikon kanssa Joonaksen luokse. Ja koska amis ja lukio on toisella puolella Oulua, olemme kolmikko aina koulussa. "Moro, mikä kesti?" Joonas kysyy heti alkuun. "Niko tappeli kenkiensä kanssa" Sanon. "Niko hanki OIKEET kengät" Joonas nauroi. "Hei älkää dissatko nää on just täydelliset" Niko sanoi mukamas 'loukkaantuneena'. Aloin miettimään yhtäkkiä Ollia. Kenen kanssa se nyt olis, kun ei oo enää Matee. "Kenenköhän kanssa Olli on." Sanon ajatukseni ääneen. "Kui? Maten varmaa." Porko sanoo. "Ei, Olli sano eilen kalliolla et on eronnu Maten Kaa." Sanon. "Aa..." Huomaan koulun sisältä Ollin astelevan ulos. Hänen nähdessään minut hän jähmettyy.

Olli
Mikä mulle tuli??? Mikä toi huppari on? Sehän on se mulle liian pieni huppari, ja tunnistan sen hupparin kaulassa olevasta nimmarista jonka sain idoliltani. Se oli Aleksille iso. Kieltämättä hän näytti söpöltä isossa hupparissa.

Jäin vahingossa tuijottamaan blondia. Yhtäkkiä silmissäni sumeni, ja tunsin kolauttavani pään johonkin.

Aleksi
"O-olli?" Kuiskaan ja juoksen tuon luokse. "Ale? OLLI!!!" Niko huudahtaa loppuun. "Mä soitan ambulanssin" Joonas sanoo laittaen luurinsa korvaan.

Timeskip sairaalalle
Olli
Heräsin jo vähän liiankin tutuksi tulleesta sairaalasta. Joku piti kädestäni kiinni. Se joku oli Aleksi. Kaikki asiat tulivat mieleeni. Oliko mulla... Muistin menetys? MITÄ VITTUA OON OLLU KAUHEE ALEKSILLE!!! "Aleksi..." Sanon. "OLLI!" Aleksi huudahtaa. "Anteeks...." Hän lisää perään.

"Ei.. Mä pyydän sulta anteeks, rakas poikaystäväni." Sanon

-sanoja +450-
Joo ei ees ollu hirvee pitkä tauko! Pitkästä aikaa muute tätäkin kirjaa, ja joo sain vihdoin Ollin muistin palautumaan lol.

this side of heaven || Oleksi x readeTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon