Olli
Timeskip pari viikkoo
En ole vieläkään saanut päätäni kunnolla auki. Kaikki vain kaatuivat päälle. Vitut kukaa Aleksi mun poikaystävä ole. Ne vaa vetää paskaa läppää tai jotai... Mistäköhä saan päähäni näitä juttuja. Mut voin sanoo et se sattuu iha saatanasti päähä. Ehkä mulla on vaa vilkas mielikuvitus."Voi vittu!" Huudahdan kun katson kelloa. 10.12. Lukio alko 7min sitte! (Selvennykseks, Aleksi asu Vihdissä 2 vuotta, ja siis Nyt nää iät menee tällee, Aleksi 9, Olli lukion 1, Matias lukion 1, Niko jäi luokalle joten 9, Joonas lukion 1, Joel lukion 2, jäi luokalle, Tommi lukion 3.) Otan äkkiä reppuni ja juoksen, siis kirjaimellisesti JUOKSEN portaat alas ja lähden täyttä Lukiolle. Ei täs viel kaikki, Lukiol on 6 kilsaa ja bussi lähti 9.45. Paska.
Aleksi
Istuin koulun käytävällä odottaen muita. Lukio oli melko lähellä yläastetta, joten muut voisivat helposti hiipiä tänne. Ite jäisin varmasti kiinni. Yhtäkkiä huomaan Nikon kävelevän tänne päin. "Eiks sun pitäs olla tunnilla?" Niko kysyy tultuaan viereeni lattialle istumaan. "Joo. Sunki pitäs. Eiks lukios oo aika ankarat säännöt? Tai semmosen kuvan mä oon saanu... Opiskelua kellon ympäri." Kyselen. "Nah ei siel oo, ainakaa muitten jätkie mukaa." Niko sanoo. "Kui nii muitten?" Kysyn katsoen Nikoa ihmetellen. "Jäin luokalle." Niko tunnustaa. "Aaaa... Ollaaks me samalla luokalla?" Kysyn. "Ei olla, ollaa rinnakkaisluokkalaisia." Niko kertoo. Nyökkään."Mitä sul on?" Kysyn jälleen. "Mul ois ollu ruotsii, mut enhä mä sinne jaksanu mennä." Niko huokaisee. "Juuh, mul ois ollu jotai paskaa matikkaa." Sanon. "Miten Olli voi?" Lisään perään. "Kui ni? Porko kerto ettei oo näkyny." Niko kertoo. "Oke, mietin vaa meijän sitä eilistä suutelua Ollin kaa..." Sanon hiljaa.
Timeskip koulu loppuu
Kävelimme Nikon kanssa laitosta kohti. Näemme Matiaksen ja Ollin kävelevän tuon sisälle. "Noni... Mahkut meni taas Olliin..." Sanon hieman itkuisena. "Hei, ehkä Mate vaa haluu jotain tyylii..." Niko aloittaa mutta keskeytän sen. "Myydä itteensä Ollille? Jep. Tai muute vaa panna." Sanon ärtyneesti. "No ei ny sentää. Ei laitokses saa tollee tehä ja Mate tietää sen." Niko naurahtaa. "Mate saa vaikka pullon hengen pään käännettyä ympäri..." Sanon edelleen ärtyen. Katselemme hetken laitosta. Huomaamme Nikon kanssa Matiaksen ja Ollin Matiaksen huoneessa. Maten huone oli tosiaan alakerrassa juuri ison ikkunan luona. Huomaamme myös kuinka Matias alkaa imeä Ollin kaulaa. "Laittais ny ees sädekaihtimet kiinni..." Sanon jo itkien.Tää sattuu sieluun...
"Voijaanko jo mennä..?" Kysyn. Niko nyökkää. Ne oikeesti panee tuol... Menin suoraan Maten huoneeseen saatuani ulkovaatteet pois päältäni. Kuuntelen hetken oven takana mitä tuolla tapahtuu. "M-mhatias k-kovempaa!" Kuulen Ollin huokailun. Avaan oven ryminällä. "NONIIIN JA SÄDEKAIHTIMET KIINNI! MUUTEN TULEE AIKA KIUSALLINEN PANO HETKI!" Huudahdan päästyäni sisälle. Kaksi säikähtävät pirusti. Menen laittamaan sädekaihtimia kiinni. Kyyneleet kuitenkin kihoavat katsoessani noita suutelemassa. Suljen Matiaksen oven.
"Tätäkö tää nyt on..?"
-sanoja +499-
Okei öö vähänkö paskaa kirjotusta? Mun oli aikomus tehä pitempi luku ku eilen ei tullu mut nähtävästi mul nyt motia siihen ei ollu!:D Nice nice...
YOU ARE READING
this side of heaven || Oleksi x reade
RomanceJatko osa "this side of paradise || oleksi x reade" kirjalle. Aleksilla on ollut vaikea vaihe elämässä. Poikaystävänsä ei muista enää häntä, koulu menee päin persettä, koulu kiusaaminen jatkuu. Vaikkei Olli muistakaan enää Aleksia, Aleksi rakastaa O...