Luku 3 "Sä olit se joka valloitti mun sydämen..."

285 13 3
                                    

Olli
Ai saatana mun pää... Lyyhistyn maahan polvilteni edelleen käsi otsalla. "M-mä... T-tiputitko sä..." Soperran jotain. "Ei!!!" Kuulen Matiaksen huudon. "L-lopeta!!!" Huudan ja tukin korvani.

'Rakastan sua liikaa Olli Elias Matela!'

Ääni ei jättänyt minua rauhaan. Aloin karjua. "Olli!!!" Kuulen jonkun muun äänen kuin Matiaksen. Tunnistin sen Joonaksen ääneksi. Tuo tuli halaamaan minua, nojasin Joonaksen rintakehää vasten. "M-mikä m-mul on?" Kysyn itkun seasta katsoen muita 4 poikaa. "Olli.. Sun muisti on lähtenyt. Matias tiputti sut kalliolta. Sulla on sairaus johon tuut vielä kuolee..." Joel sanoo. Aleksi asettaa tuolle vihaisen ilmeen. Alan itkeä vaan entisestään. "E-en mä h-hal-ua! S-siis onk-o Ma-matias v-vaan pel-pelannu?" Soperran itkun seasta.

"On..." Lopulta Aleksi huokaisee. Hautaan kasvoni Joonaksen rintakehään. "Onko Aleksi mun poikaystävä?" Kysyn edelleen kasvot Joonaksen rintakehällä. "On." Tommi sanoo katsoen minua. Käännän katseen Aleksiin. "Kumpa mä muistaisin kaiken..." Sanon hieman nyyhkyttäen. Aleksi alkaa hymyillä ehkä suloisinta hymyä. Tosiaan, ei mulla enää oo tunteita Aleksia kohtaan. Ehkä? En mä tiiä. En ns tunne enää Aleksia. Kumpa muistaisin... Mitäköhän kaikkee ollaan koettu yhessä.

'Tänne pääsee maailmaa pakoon." Sanon poikaystävälleni katsoen aurinkoon siristäen silmiä'

'Mgh..." Suustani pääsee kivun takia. "Olli sulla ei oo kaikki hyvin." Tommi sanoo hieman huolestuneesti.

"ALEKSI SUUTELE MUA!" Huudan. Jos joku ihmettelee miks, nii haluun saada mun muistia ees jotenkin! Mut... Ehkä mulla ei oo mitään muistin menetystä... Ehkä vaa Joonas ja muut valehtelee. Okei no ei kyl en mä mun mielikuvituksella mitenkään sais tommosia päähäni, et olisin Aleksin kaa yms.

Tunnen jonkun pehmät huulet omillani. Koko taivas aukeaa. Tai siltä se tuntuu.

'Liikutamme päitä samaan tahtiin. Suudelmassa on paljon rakkautta.'

Vetäydyn suudelmasta äkkiä pois pääkipujen takia. "S-sä... Sä olit se..." Mutisen hiljaa. "Mitä?! Kuka?!" Aleksi hätääntyy. "Sä olit se joka valloitti mun sydämen..."

-sanoja +300-
Okei sori näin lyhyt. Mut pakko oli julkasta jotai! Okei kertokaa ny ideoita jatkoo, oon iha hukas näitten kaa. Btw haluttii et Olli selvii nii katotaa miten jatkossa käy. Olin kyl suunnitellu kaiken loppua varten et tää nyt vähän vaikeuttaa tätä.

this side of heaven || Oleksi x readeWhere stories live. Discover now