Luku 5 "OLLI RAKASTAA SUA"

273 14 0
                                    

Olli
Vitu Aleksi. Miten oon muka koskaan rakastanu tota? Helvetinmoine jätkä. Tekis mieli... Noniin Olli relaa. Alan pukea vaatteitani. Tällä hetkellä vituttaa kaikki. "Mihin meet?" Matias kysyy katsoen minua ihmetellen. "Kotii" Sanon kylmästi ja lähden Matiaksen ovesta pois. Huomaan Nikon silittämässä Aleksin selkää semmosella sohvalla. Tuhahdan hiukan ja menen ulko-ovea päin. Vittu mitä paskaa.

Aleksi
Olli lähti juuri tuosta vitun ovesta mistä tulikin. "Niko mä vihaan mun elämää!" Itken kämmeneni silmien edessä. Kävelemme Nikon kanssa huoneeseemme. En halunnut itkeä kaikkien edessä. Istuuduimme Nikon sängylle.

"Kai sä tajuat kuin tärkeä sä oot meille..? Ja meillä tarkotan Joonasta, Tommia, Joelia ja mua. Sisimmissään Ollikin oikeesti rakastaa sua. Se ei vaan pysty myöntämään sitä." Niko sanoo katsoen maata. "Olli vihaa mua!" Korotan ääntäni. "Kuulitko mitä mä sanoin?! OLLI RAKASTAA SUA!" Niko alkaa huutaa josta pelästyn. Vetäydyn vähän tuosta pois päin. "A-anteeks ei mun ollu... Tarkotus... Mä en vaan osaa hoitaa tämmösiä tilanteita." Niko pahoittelee katsoen viimein silmiini. "Mä ymmärrän." Huokaisen.

-sanoja +160-
Joo... Älkää pls kommentoiko nyt sit miks ei oo tullu mitään lukuja tai miks näin lyhyt luku. Itseasiassa eilen vaa ei tullu lukua mut kuitenki! Mul vaan yksinkertasesti moti on vähä hukassa ja oon ny viettäny aika paljon aikaa rinteessä ku kausiki loppuu kohta, nii aijon päästää kaikki menemää! Meeks btw laudal vai suksil? 🙋🏻‍♀️: laudalla

this side of heaven || Oleksi x readeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin