luku 12 "Ruotsin tunti"

175 15 1
                                    

Olli
Mua vähän pelottaa mennä takaisin kouluun. Tai siis joo näkee vihdoin Joonasta ja Nikoo mut kuitenki. Kaikki luulee edelleen et oon se Bad boy ja mimmit tulee kehrää mun perään, vaik ne tietää et oon homo. "Oot kalpee, kaikki hyvin?" Aleksi kysyy pitkän hiljaisuuden jälkeen. "Joo on vähän jännittää vaa." Vastaan. Aleksi pysyy kuitenkin hiljaa. Sanoinko jotain väärin?

Timeskip koululle
Olin luokassa odottamassa tunnin alkua. Ahdisti vähä kaikki. Etenkin edessäni istuva poika, eli Matias. Onneksi Joonas oli takanani.

Ruotsin opettajamme Timo asteli luokkaan.

"God dag, studenter! Jag hoppas att alla har de förnödenheter jag bad om idag, för testet kommer att göras idag!" Timo aloittaa raikuvasti. Mitkä vitun tarvikkeet? Ja mikä testi? No olin kipee et en voi mitää.

Kaikki alkoivat kaivelemaan jotain repuistaan kun minä näpräilin kynäni päätä hermostuneesti. "Olli, varför tar du inte kameran redan? Har du läst Vilma?" Timo selostaa katsoen minua. En kyl sit tajunnut mitä toi sano... Mikä on en ymmärrä ruotsiks? Varmaa joku jag förstår inte. "Jag förstår inte?" Sanoin Timolle. "Olli sun pitäs jo osata. Niin että mikset ota jo kameraasi kuin pyysin. Ootko kattonu Vilmaa? "En oo ollu puhelimella..." Sanon hiljaisella äänellä edelleen näpräillen kynän kärkeä. Kuumotus pahenee. Kaikki katsovat minua. Miksen ottanu sitä vitun hupparia? "Det är inte möjligt att göra provet idag eftersom en elev inte hade med sig sitt föremål." Timo sanoo. Luuleeks toi Timotei et joku ymmärtäs ruotsia? Tai sit vaa oon tyhmä ja oon ainoo joka ei ymmärrä.

-sanoja +230-
Joo sori jos tos ruotsis kirjotus virheitä mut mun ruotsi on paskaa ja jotkut piti kattoo Google kääntäjäst. Ja joo tää oli tylsä mut vähä ollinki ajatuksia.

this side of heaven || Oleksi x readeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora