Luku 7 "Ei ku poikaystävä..."

254 14 0
                                    

Olli
"Aleksi kuka sä oot?!" Alan itkeä. "Voitko päästää irti?!" Aleksi huutaa. Enhän minä nyt voi irti päästää. Hitsin tanopää... Nostan pojan kallion reunalle. Tuo itkee kovaan ääneen. Miks koskaan olisin vihanen tuolle? No joo ehkä Aleksi hämmentääki aiiika paljon mun päätä, mut mitä jos Aleksi puhuu totta? Et oon ollu sen poikaystävä.

Asetan Aleksin pään rintakehälleni, ja halaan häntä. Jos joku niin tämä on akwardia multa.. Poika alkaa rauhoittumaan. "Miksei kaikki vois olla niinku ennen?" Aleksi kysyy edelleen hiukan tihrustaen. "Mä välillä mietin, et jos se oliskin totta. Olisit ollu mun poikaystävä joskus. Mut en mä kyl usko. Uskompas? Äh kumpa mä vaan tietäisin." Huokaisen loppuun. "Mä tosiaan toivoisin et sä muistaisit kaiken, mut se on varmaan mahdotonta." Poika sanoo nyt pää vasten minun olkapäätäni. Onhan Aleksi ihan suloinen ig? "Mä rakastan sua nimittäin edelleen Olli Elias Matela." Aleksi kuiskaa. Wau, tuo lause hämmentää aika paljonkin? "Mitenniin edelleen? Oonks ollu muuoinki sun ihastus?" Hämmennyn. "Ei ku poikaystävä." Aleksi selventää. "Pyh unissas..." Naurahdan.

Ai saatana mun perse puutuu tässä... En vaa kehtaa sanoo sitä. No miks helvetis en kehtais? Miksköhän en enää oo yhtä kiltti ku ennen? Mulle tulee mieleen Aleksista lätkäjätkä Ville. Tai sit vaa mä oon se lätkäjätkä Ville. I mean halusin yhtäkkii pussata Aleksia siellä kadulla? "Ask me why my hearts inside my throat, I've never been in love, I've been alone. Feel like I've been living life asleep, Love so strong it makes me feel so weak." Aleksi alkaa laulaa hiljaa. "Are you lonely? (Are you lonely), our fingers dancing when they meet, you seem so lonely (are you lonely), i'll be the only dream you seek, so if you're lonely, no need to show me. If you're lonely come be lonely with me" Jatkan laulua.

Aleksi
Voi kumpa Ollin muisti palautuisi. Itse muistaisin Ollin aina vaikka henki menisi! Meijän suunnitelmat meni ihan perseilleen ton tyhmän Ollin sairauden takia! Saatana... Ärsyttää. Meillä piti olla onnellinen perhe. Mut ei. Rakastan Ollia anyway vaik se saatana olis joku katurotta.

-sanoja +399-
En enää tuu koskaan lupaamaan et teen aktiivisesti lukuja... No mut haluaisin sillee et Ollin muisti palautuis kokonaa mut en vaa tiiä miten🤨

this side of heaven || Oleksi x readeWhere stories live. Discover now