11. Bölüm

19 4 23
                                    

Medya:Baluk

"Günaydın bok yiyen." "Günaydın vasıfsız." "Hih! Ablaya öyle denir mi, çok ayıp Bulut." "Of anne ya." "Ne oldu zortladın mı Bulut." "Hadi didişmeyin doğru kahvaltıya." Ay ne kadar da mükemmel bir ablayım ya. Sabah Mert'ten günaydın mesajı aldığım için çok mutlu olduğumdan Bulut'a sataşmıştım. Derken telefonuma mesaj geldi.

Cano:Napün kız

Siz:İyiii sen napün

Cano:Bende iyi buluşalim mi???

Siz:Hımmm ne zaman???

Cano:Birazdan sizin oraya geleyim hem Ayşe teyzeleri falan özledimmm

Siz:Peki tamam gel bekliyom hatta kızları çağırayım onları da görmüş olursun

Cano:Tamam aşkım öptüm muah

Mesajını beğenip kahvaltımı etmek için sofraya geçtim. Kahvaltıdan sonra kızları bize çağırdım. Melek dün gece nöbete kaldığı için onu aramadım uyusun biraz. Çok geçmeden Ada geldi. "Ecem ne oldu apar topar geldim acil deyince." "Ali bize geliyor. Özlemiş sizi onun için çağırdım."Yaa! Bende onu çok özledim, çok iyi yaptın çağırmakla." Yaklaşık 15 dakika sonra Ali geldi. "Ben geldiiimm." "Hoşgeldin canımmm." diye sarıldılar Ali ile Ada. Annem de daha işe gitmemişti beraber oturup eski günleri andık. Sonradan Tülay abla ve Ada'nın iş yerindekiler arayınca ayrılmak zorunda kaldık. "Ecem bende geleyim senin yanına." "İyi olur hadi gel." Arkadan Ada da bağırdı."Kııız! Beni de atsana be." "İyi hadi geçin arabaya." Böylelikle hep beraber gitmiş olduk. Eski günleri özlediğimizi fark edince tekrar buluşmak için sözleştik.

"Ay, Tülay abla kapıda kaldın değil mi? En iyisi sana da bir anahtar çıkartalım." Oradan Ali atladı."Ben çıkartırım ver bana sen anahtarı." "Çok iyi olur gerçekten çok sağol." "Ne demek birtanem." dedi ve şakağımdan öpüp gitti. "Deniz yok mu bugün abla?" "Babası bugün çalışmıyor, bende ona bırakıverdim." "Oohh, iyi yapmışın valla sende rahat rahat çalışırsın. Bir yandan konuşup diğer yandan da önlüğümü giyiyordum. Zaten çok geçmeden de ilk hasta geldi. İki hasta beraber gelince bebiş olanı beklemeye aldık. O sırada koltukta çok tatlı durunca fotoğrafın çekip Mert'e attım.

Siz:Anı yakalamak

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Siz:Anı yakalamak

L vitamini:Çok tatlı çıkmış:)

Siz:Dimi dimi

L vitamini:Bugün buluşuyoruz unutma

Siz:Yine altılı mı takılsak uno oynarız

L vitamini:Ama ben seninle baş başa olmak istiyorum 🤍

Siz:Olsun beeee beraber daha eğlenceli

L vitamini:Pekiü

Siz:Öptümö😽
Görüldü
"Anahtar işi tamam." "Ay vallahi çok sağol Ali." "Ne demek canım her zaman burdayız." "Canomsun kardeşim." "Eyvallah. Ben çıkıyom iş yerinden aradılar." dedi sarıldık ve gitti. Hastayı beklettik ayol. Ay tombiş hastam gelmiş. Göbüşünü yediğim. "Buyrun hoşgeldiniz. Tosunumuza diyet listesi lazım sanırım." "Evet tahmin etmesi çok zor olmasa gerek." "Tülay abla kilosunu ölçelim hastanın." "Tabii hemen. Ecem normal olması gereken kilodan %20 daha fazla." "Tamamdır o zaman bir diyet listesi vereceğim bir de maması değişecek. Ben almanız gereken mamaları fiyat derecesine göre yazıcağım, siz bütçenize uygun birini seçersiniz. Buyrun şöyle vereyim. Tülay abla sende ücreti al." "Buyrun siz geçin böyle." "Hoş geldiniz. Neyi vardı bebişin." "Hoş bulduk. Aşı olacaktı bu fındık." "Tamamdır, hemen halledelim." İşlerimi yaptıktan sonra ücreti alıp gönderdik o hastayı da. Bu sıralar işler yoğun geçiyordu ve bu durum beni çok mutlu ediyor. Sevdiğim meslekte çalışmak bana zevk veriyor.

TEK HAYALİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin