Misafir

27 4 2
                                    

Medya: Ecem değil

Eve gelir gelmez yatağa attım kendimi. Uyumak istedim ama nafile. Evet ona karşı bir şeyler hissediyorum ama Anlayamıyorum. Hadi diyelim ben bu mert denen herifi seviyorum ama o...O beni seviyor mu sevebilecek mi? Aşk böyle bir şey mi? Üzüntü ve kargaşadan mı ibaret? Kafamdaki bu sorularla mutfağa gittim. Adaya yazmak için telefonu elime aldığımda saatin beş olduğunu gördüm. Adam akıllı uyuyamamıştım bile. Yarın erken kalkıp dükkana gitmem gerekiyor. Ofluya puflaya kendime kahve yapmadan odama geri döndüm.

Öyle böyle bir şekilde sabah etmiştim. Telefonumu elime aldığımda gruptan mesaj geldiğini fark ettim.

Eski Üçlü

Grup açıklaması:Demişler ki öldü eski üçlü geri döndü

İsviçre çakısı:Günaydıııınnn

Melo:Günaydınnn

Siz: Günooo

İsviçre çakısı:Napıyonu görrllsler

Siz:SİKTİR ET NE YAPTIĞIMI ACİLLL BULUŞMAMIZ LAZIM

İsviçre çakısı:Ne oldu kız

Melo:İyi misin

Siz:İyiyim ya da değilim off bilmiyom işte bu akşam 6 da buluşalım

İsviçre çakısı:Tamam bizim evde buluşalım

Siz:Tamam
Görüldü 08:05

"Kızım hadi gel kahvaltı hazır" "Tamam anne Bulut kalktı mı?" derken Bulut arkadan seslendi "İşte geldim burdayım". Hep beraber kahvaltıya oturup kahvaltı ettik. Annemi babamı öpüp Bulutu da alıp evden çıktım. Bulutu hastaneye bırakıp bizim dükkana geldim. Bir kaç saat sonra ilk hastamız geldi. Tırnakları ve gagası kesilecek olan miniğin fotoğrafını çekip gruba yolladım.

Eski Üçlü

Demişler ki öldü eski üçlü geri döndü

Siz:Şu bok yiyene bakabilir misiniz? Ne kadar tatli şimdi onun tırnaklarını kesçem ha ha ha👹

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Siz:Şu bok yiyene bakabilir misiniz? Ne kadar tatli şimdi onun tırnaklarını kesçem ha ha ha👹

Melo:Dur yapma o senin babağğğan

Siz:Kdldmdlxmxk

Meloda Bulut'un yanında hemşirelik yapıyor bu arada. Minik kuşu muayene edip hatta diğer hastaları da muayne edip evin yolunu tuttum. Eve varınca ilk işim yemek yemek oldu ve tabii kızları aramak. Saat altıya yaklaşıyordu. "Anaaa ben Adalara gidiyom." "Çok geç kalma" "Ok". Annemle aramızdaki konuşmadan sonra gruba mesaj attım.

TEK HAYALİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin