Medya:Kuçu kuçu
Mert'in ağzından
"Bakın beyler planı anladınız dimi? Hep beraber buluşuyoruz sonra siz yavaştan uzuyorsunuz. Bende aşkımollokkomla yalnız kalıyorum." "Kaç yaşında adamsın dediğin şeylerle bak." "Iy kusçam şimdi." "Tamam oğlum şaka yaptık ya. Neyse tamam mıyız? Kızlara haber verdiniz mi?" "Her şey tamam sen merak etme." "Tamam hadi gidelim."
Ecem'in ağzından
Kızlar! Hadi hazırsanız çıkalım." "Tamam, sen in biz geliyoruz." Kızları yukarıda bıraktıktan sonra aşağı inip arabayı çalıştırdım. Bugün Mert ile buluşacağım. Bu işlerde biraz utangaç olduğum için sürekli yanımda kızları taşıyordum. "Geldik Ecem. Hadi gidelim." Ada ve Ecem yine açtıkları kpop ile yolda ilerliyorduk.
Ecemin kombini
Adanın kombini
Meleğin kombini
Çok geçmeden geldik. "Hoşgeldinizzz." "Hoşbulduk. Hangi kafeye geçiyoruz." "Bilmem. Gidelim kafeler sokağına doğru." O sırada Buğra'nın telefonu çaldı. "Alo, tamam abi biz hemen geliyoruz. Tamamdır." deyip telefonu kapattı ve Kerem'e dönerek "Hadi abi çıkıyoruz, emniyetten aradılar." Oradan Ada atladı. "Ya bırak ya bırak ya." "Harbi ama olmaz ki şimdi ya." "Hepiniz gidiyor musunuz şimdi yani?" "Yok Mert duruyor, biz Keremle gideceğiz." "Bana haber verin beyler." "Tamamdır. Hadi görüşürüz." deyip flörtlerini öptüler.