2.

94 5 1
                                    

*Y/n* [ 16 let]

„Y/n zlatíčko přijdeš pozdě" začala mě budit moje máma „Já nikam nejdu co když se mi budou smát" odseknu a schovám se pod peřinu „Šup šup škola volá" řekne máma strhne mi peřinu z postele „Fajn fajn už jdu" řeknu a máma se spokojeným výrazem odejde.

Když už jsem připravena a upravená do batohu si ještě hodím balíček cigaret od té doby co jsem ho vyděla na posledy je to to jediné co mi ho dostane z hlavy, myslí on vůbec na mě? Určitě ne.

Vyjdu z pokoje a mířím rovnou do kuchyně z linky si vezmu jablko a mířím na chodbu kde se obuji své černé boty a může se vyrazit houknu na mamku ahoj a mířím do slavné školy pro superhrdiny.

Když dojdu do školy s pěti minutovým spožděním, rychle najdu svoji skříňku kde nechám věci a utíkám najít svoji třídu. Zaklepu a ozve se hrubý hlas, zřejmě učitele „Dobrý den omlouvám se že jdu pozdě" řeknu „Nic se neděje sedni si" řekne a já se až teď rozhlednu po třídě. No to snad ne to nemůže být on, ale opak je pravdou jeho rudé oči se dívají přímo do těch mých. Změnil se a to hodně už to není ten malý kluk který si hrál na hřišti z míčem.

Raději se rychle usadím na místo a věnuji se hodině. O nedlouho mi na lavici přistane papírek. Otevřu ho a přečtu si ho "změnila si se -B.K-" byl od něj hodně mě to potěšilo "to ty tak -Y/n-" hodila jsme mu papírek spátky a čekala až odepíše o nedlouho odepsal "Nečekal jsem tě tady, myslel jsem že půjdeš dělat něco jiného vždy si mluvila o tom že budeš pracovat na kriminálce" potěšilo mě že si pamatuje co jsme si říkaly jako děti. Dál už jsem neodpověděla ,protože jsem to nestihla zvonek oznámil konec hodiny a učitel opustil naší třídu.

Přestávka. Mám jit za ním? Ne nebudu dolízat. Hlavu si položím na lavici s úmyslem odpočívat ale do se mi nepodaří protože mi na rameno někdo zaklepe. Otročím se a na mě se culí zelená hlava „Izu!" zakřičím a skočím na něj až spadneme na zem. Izuku si mě přitáhne za pas a ja se na něj také víc nalepím „Chyběl si mi brokolice" řeknu mu do ramene „Ty mě taky sluníčko" řekne. Nad tou přezdívkou lehce zčervenám

𝕋𝕣𝕪 𝕥𝕠 𝕦𝕟𝕕𝕖𝕣𝕤𝕥𝕒𝕟𝕕 𝕞𝕖Kde žijí příběhy. Začni objevovat