*Kane*
Už je to skoro měsíc Y/n nikdo neviděl a ani o ní nikdo neslyšel. Já a Akio ztrácíme naděje ale její otec ne, chápu ho v ten samí den přišel o ženu i dceru.
„Kane?" ohlásí mě Akio „Hm?" otočím na něj hlavuMá kruhy pod očima z toho jak nespí „Co se děje zlato?" zeptám se ho „Chybí mi" řekne a jde si sednout ke mě na gauč „Já vím taky mi chybí" řeknu a dám mu pusu na čelo.
Před týdnem jsem se dali dohromady. Aiko se mi vyznal když jsem ho našel v koupelně u něj doma a tak to začalo. Není to nijak zajímavý příběh.
*Y/n*
Je to už měsíc co jsem se přidala k League of Villains. První tyden byl těžký nikdo mě nerespektoval a všechni si mě dobírali. Ale vše se změnilo asi jen před pár dny.
Seděla jsem na postely a vedle mě ležel Dabi. Dlobla jsem do něj prstem ať se probere ale on nic „Dabiiii já se nudím" dloubnu do něj znovu a znovu.
On se jen přetočí na druhý bok a něco zamumle „Seš děsnej" pronesu a zvednu se z postele. Doloudám se ke dveřím a vyjdu ven zaklepu na vedlejší pokoj ve kterém by se měl nacházet Shiggy. Nikdo se neozve a tak vejdu. Shigaraki sedí na postely a zapáleně se škrábe na krku. Opatrně si k němu sednu a dám mu ruku na záda „Si v poho?" zeptám se ho on se mi jen koukne do očí „Co tu děláš?" pronese až mě zamrazí „No nudím se.." řeknu "Bež pryč mám blbou náladu" řekne a zkopne mě z postele a lehne si na ni. Zvednu se ze země výpláznu na něj jazyk a vyjdu na chodbu „PŮJDE NĚKDO V TOMHLE ZKURVENEM DOMĚ VEN?!"
Po téhle větě uslyším obrovský dupot na schodech a predemnou stojí moje sluníčko „Y/N" hned se mi omotá kolem krku až je těžké dýchat.
Hned jak ji ze sebe nějak odstraním tak se převlečeme do převleku co máme když jdeme ven a vezmeme falešné občanky a jdem.
ČTEŠ
𝕋𝕣𝕪 𝕥𝕠 𝕦𝕟𝕕𝕖𝕣𝕤𝕥𝕒𝕟𝕕 𝕞𝕖
Random„Co ke mně vlastně cítíš?" ptala se ho dívka. On ale jen mlčel se skloněnou hlavou „Já nevím" byla jeho slova vždy kdy přišlo na tuhle otázku „JÁ NEVÍM TAK SE MĚ SNAŽ POCHOPIT" křičel co nejvíc mohl. mraky se zatáhly nebo začalo plakat sním. Kapky...