Když už jsem se trochu uklidnila voda začínala být ledová tak jsem tedy vylezla na mobilu jsem vypla písničky a zabalila se do ručníku. Vlasy si pročesala nejdřív rukou a potom hřebenem. Vlasy byly rozčesané a tak je jsem je rovnou i usušila. Vylezla jsem z koupelni a zamířila rovnou do skříně ze které jsme si vytáhla jen spodní prádlo a dlouhé tričko.
Mobil mi oznámil zprávu a já se koukla kdo mi píše. Otevřu zprávu od Akio „Co ten může chtít?” Bylo tam jen ať se kouknu z okna. Udělala jsem tak a ze křoví se na mě koukala blonďatá hlava Akio a černovlasá Kaneho. Otevřela jsme okno „Obleč se klub čeká” řekl a já mu naznačila že rodiče ještě nespí „Vem to oknem tě chytím” řekl Akio a já mu na to kývla.
Zatáhnu závěs a dojdu ke skříni. Vyberu oblečení co mi padne do oka.
(Pro představu)
Do menšího batohu si hodím mobil, peněženku, cigarety a zapalovač. To bylo asi vše co jsme potřebovala. Přehoupla jsme se přes rám okna a chytla se trubky co vedla odtok. Kouknu se na Akio a ten dával jasně najevo že je připravený mě chytit. Z hluboka se nadechnu a pustim se. Chvíli se bojím tvrdého pádu ale když se ocitnu v jeho náručí uklidním se. Akio si samozřejmě dával pozor aby mě nechytil všemi pěti prsty to by byl dost problém.
Když jsme se vzdálili od našeho domu všichni tři jsme se uvolnily. Koukla jsem se na kluky kteří me poslední tři roky dělají šťastnou „Tak co hošani kam to vlastně jdeme” zeptala jsem se „No do klubu Akio nám koupil V.I.P” řekl Kane „Tak zlatý dotek, žiješ si jak v pohádce” řekla jsem a Akio se usmál ale úsměv mu hned spadl „Co se stalo?” zarazila jsem se nemám ráda když je jeden z nich smutný „No nedával jsem si pozor” řekl a já hned pochopila a objala jsem ho. Kane se k nám taky přidal „Chudák chloupek teď je v morčecím neby” řekl „Hele určitě tam poskakuje nekde s koulí” ,jeho první morče. Řeknu a jemu se vykouzlí úsměv na rtech „Dost bylo smutku jdeme tančit a bavit se”
Když jsme přišli před klub nadechly jsme se a vešli dovnitř. Našli jsme si místo v rohu u stolu z dobrým vyhledem na parket. Všude hrála hudba a blikaly světla jendou barevně a pak bíle. Lidé už v poloopilém až opilém stavu tančily.
💥Happy Birthday Bakugou Katsuki💥
ČTEŠ
𝕋𝕣𝕪 𝕥𝕠 𝕦𝕟𝕕𝕖𝕣𝕤𝕥𝕒𝕟𝕕 𝕞𝕖
Random„Co ke mně vlastně cítíš?" ptala se ho dívka. On ale jen mlčel se skloněnou hlavou „Já nevím" byla jeho slova vždy kdy přišlo na tuhle otázku „JÁ NEVÍM TAK SE MĚ SNAŽ POCHOPIT" křičel co nejvíc mohl. mraky se zatáhly nebo začalo plakat sním. Kapky...