Stoupla jsem si a opřela se o zeď do rukou jsem vzala kytaru. A prsty přejela po strunách.
Hrála jsem jemně a slabě. Po tváři se mi kutálely slzy „Hraješ hezky" řekl hlas vedle mě. Přestala jsem hrát a zkoumavě jsem se dívala na může. Byl opřený o zeď, vlasy černé barvy jako havraní peří, kůže spálená do fialova v místech tmavě modrá, oči azurově až ledově modré, naskakovala mi znich husí kůže. „Už ses pokochala?" vyvedl mě jeho hlas ze zkoumání jeho osobnosti „Ještě ne takže když dovolíš" řekla a naznačila mu ať se potočí. Jen se uchechtl a udělal otočku „Spokokojená" řekl ironicky a ja jen kývla.
Chvíli bylo ticho ale přerušil ho neznámí muž „Jsem Dabi a ty květinko?" „Y/n" „A co tady tak půvabná holčina dělá?" zeptal se. V tu chvíli jsem si vzpomněla co se stalo ani ne před hodinou „Větrá hlavu" zalhala jsem „Nelži!" řekl a přirazil mě ke zdi. Oči jsem měla plně strachu „J-já máma umřela, před ani ne hodinou chtěla jsem jít pryč za všechno můžou hrdinové proč ji nepomohli?!" vykoktala jsem a koukala se mu do očí. Ušklíbl se „Tak tebe stačí jen postarašit a začneš zpívat?" „Tsc" vydala jsem ze sebe když mě pustil a chtěla odejít. Když v tom po mě poslal oheň. Prudce jsem se otočila. Stáli jsme naproti sobě.
Když už jsem ho měla objevila jsem se v nějaké kouly. Dva krát moc místa tam nebylo. Bouchala jsem do té stěny ale jic nakonec jsem to vzdala a pohodlně, jestli se tomu dalo tak říkat, se usadila.
Pohled Kane
Když mi volal Y/n táta co se stalo věděl jsem že je zle. Y/n musí trpět. Vytáhl jsem telefon a vytočil její číslo nic „Kurwa L/n(last name) co blbneš" řekl jsem si pro sebe. Vyběhl jsem z domu a utíkal k ní v půlce cesty jsem se proměnil ve vlka. Když jsem byl před jejím domem zaběhl jsem do zahrady a skočil do jejího pokoje oknem. Okno si nechává otevřené, ještě že. V pokoji nikdo nebyl. Proměním se zpátky „Kurwa!" zakřičel jsem. Do pokoje vběhl Akio kterému musel zavolat y/n táta.
ČTEŠ
𝕋𝕣𝕪 𝕥𝕠 𝕦𝕟𝕕𝕖𝕣𝕤𝕥𝕒𝕟𝕕 𝕞𝕖
Random„Co ke mně vlastně cítíš?" ptala se ho dívka. On ale jen mlčel se skloněnou hlavou „Já nevím" byla jeho slova vždy kdy přišlo na tuhle otázku „JÁ NEVÍM TAK SE MĚ SNAŽ POCHOPIT" křičel co nejvíc mohl. mraky se zatáhly nebo začalo plakat sním. Kapky...