*Pohled Bakugou*
Stál jsem u tabule když se rozezněl AU alarm hned jsem vyběhl ven a se mnou celá moje třída a vedle mě hned Todoriki.
Stáli tam. Celá parta záporáků a v čele jak jinak než Shigaraki ale něco bylo jinak byl tam navíc jeden člen.
Dívala se přímo na mě její oči nás sjížděli pohledem a byl vidět strach.
„Víte kdo je cíl" řekl Shigaraki a všichni se rozutekli.
Musím bojovat stou holkou něco mě k ní táhne.
Dívka se proti mě rozběhla připravil jsem se že zaútočí ale když jsem to nejméně čekám vyskočila a přeskočila mě.
Cozeeeeee to co si to dovoluje řekl jsem si sám pro sebe a otočil se na ní to už držela v náručí Deka s nějakým ubrouskem u nosu.
Zapískala a objevil se u ní kouzelník nebo co to je a Deku byl najednou v nějaké kuličce. Když jsem se po ní rozutekl zmizeli v portálu.
Uraraka dopadla na kolena a začala nahlas plakat. Holky se okolo ní nahrnuli a utěšovali ji.
*Pohled y/n*
Když nás portál teleportoval do baru únavou jsem dopadla na gauč a vedle mě Dabi. „Zvládla jsi to jsem na tebe pyšný" řekl a dal mi pusu do vlasů. „Y/n a Dabi volá vas Shigaraki" řekne nám Twins co k nám přijde a oba se rozejdeme za Shiggym.
„Mám pro vás další misi" řekne „o co jde?" zeptám se „Ale nic těžkého jen se dostanete na jeden večírek, ples říkejte tomu jak chcete a zabít všechny do jednodnoho jasné?" zeptá se a já se na něj kouknu zvláštním způsobem „No ale já jsem unavená nevím je-.." „JASNÉ?" nenechá mě domluvit „Ano" řeknu a Dabi kyvne.
„Dobře tak se nějak obleč za 30 minut u baru" řekne Dabi a já kyvnu.
Zapluji k sobě do pokoje a začnu si zkoušet šaty. Nakonec si obleču červené šaty které jsou až po zem. Vlasy si udělám do volnějšího drdolu a dojdu do baru. Dabi už na mě čeká a nějak extra teda upravený není ale sluší mu to skoro ve všem takže pohoda.
„Páni Y/n vypadáš úžasně" pochválí mě Dabi a Toga ke mě skáče jak pružinka a prohlíží si mě „JE TO DOKONALÉ" zapiští
„Děkuji děcka, můžeme jít?" kouknu na Dabiho a ten mi jen nastaví ruku na naznak souhlasu já ji přijmu a jdeme společně.
Když dojdeme před budovu už z venku se ozývají lidé a hudba. „Připravená?" zeptá se Dabi „Jak nikdy předtím" řeknu a pomalu vyjdeme v před.
„Konkrétní pokyny?" zeptám se protože jsem moc nedávala pozor a Dabi se jej uchechtne s spustí. „Takže.. jdeme jsem aby jsme si užili párty... Zatímco Spinner a Mistr čekají kolem a kradou hovadiny..." Dabi nedokončí větu protože ho přeruší „Hrubý... myslel jsem že pozvali jen vysokou společnost" "Hey počkej chvíli ten chlap je..." „Taky.... zabít všechny" dokončí Dabi a začne se mnou tančit.
„Peklo si jde pr-.." nedokončí protože mu dám na tvář ruku a pomocí schopnosti ho zabiju.
Když vyjdeme ven čeká tam Spinner a Mistr „Tak jaké to bylo" začne Spinner „ udělal si práci" odpoví Dabi.
„Víte jestli jste chtěli abych vás nechal kluci sami-.." nedokončil Spinner větu protože mu Dabi zmáčkl pusu „Zavři to ještěrko" řekne a já se pousměji „Jaký byl tanec?" zeptá se mě Mistr „užasný" řeknu.
Došli jsem domů a já se hned svalila na gauč a úplně jsme zapoměla že uprostřed obývacího pokoje je připoutaný Izuki a dívá se přímo na mě „Překvapení" řeknu poněkud nervózně a Deku jen ještě víc vykulí oči a snaží se něco říct přes pásku co má na puse „Ah je to marné já ti nerozumím. Heyyy Shiggy můžu mu to dát dolů tu pásku?!" zakřičím tak aby mě slyšel „Jo a už neřvy sakra!" zakřičí zpátky „Se neposer" zašeptám a dojdu k Izukovi „Dám ti to dolů ale nesmíš křičet" nadzvednu obočí a on jen zakývá hlavou.
--------------------------------------------------------------
Zdravím, přemýšlela jsme a příběh pozastavím, samozřejmě to má nějaké důvody jako je škola, žádné nápady a tak dále...
Také by jsme chtěla vědět váš názor na knížku a jestli má cenu v ní pokračovat✨
ČTEŠ
𝕋𝕣𝕪 𝕥𝕠 𝕦𝕟𝕕𝕖𝕣𝕤𝕥𝕒𝕟𝕕 𝕞𝕖
Random„Co ke mně vlastně cítíš?" ptala se ho dívka. On ale jen mlčel se skloněnou hlavou „Já nevím" byla jeho slova vždy kdy přišlo na tuhle otázku „JÁ NEVÍM TAK SE MĚ SNAŽ POCHOPIT" křičel co nejvíc mohl. mraky se zatáhly nebo začalo plakat sním. Kapky...