Στο προηγούμενο κεφάλαιο:
- ο πατέρας της Ζωής την αλλάζει σχολείο
- η διευθύντρια του σχολείου είναι γνωστή του πατέρα της
-----------------------------------------------------------... Τρώμε μεσημεριανό, πηγαίνω στο δωμάτιο μου μόλις τελειώνω και χώνομαι μέσα στις κουβέρτες. Όπως πάει να με πάρει ο ύπνος έρχεται ένα μήνυμα στο κινητό. Είναι από την Ισμήνη.
Ι. Έλα ρε Ζωή. Που χάθηκες; Ωραία φίλη είσαι εσύ.
Ζ. Εγώ που χάθηκα ή εσύ;
Ι. Συγνώμη ρε αλλά είχα αρκετές δουλειές με τον Γιώργο.
Ζ. Ναι δουλειές το λέμε τώρα...
Ι. Μου έχεις θυμώσει;
Ζ. Ναι Ισμήνη. Σου έχω θυμώσει, γιατί όσο εσύ ζούσες το απόλυτο ρομαντικό ειδύλλιο εγώ περνούσα τις χειρότερες 2 εβδομάδες της ζωής μου.
Ι. Συγνώμη Ζωή. Τι μπορώ να κάνω για να επανορθώσω.
Ζ. Είσαι σοβαρή τώρα; Δεν μπορείς να κάνεις τίποτα! Απλά άσε με για λίγο μόνη.
Ι. Καλά.
Λέει και το κλείνει. Είναι τρελή; Έχει το θράσος να λέει που χάθηκα εγώ; Και ποιο πολύ τι σόι φίλη είμαι εγώ; Η Ισμήνη είναι καλή φίλη, αλλά ώρες ώρες γίνεται πάρα πολύ εγωιστρια. Δεν της νοιάζουν οι υπόλοιποι γύρω της. Μόνο αυτή έχει προβλήματα.
Τις σκέψεις μου διακόπτει ένα ήρεμο χτύπημα στην πόρτα. Από τον τρόπο αυτό καταλαβαίνω πως ήρθε ο Δημήτρης.
Δ. Ζωή; Τι κάνεις; Είσαι καλά;
Ζ. Καλά είμαι Δημήτρη. Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον...
Δ. Θα μου πεις τι έγινε;
Είπε και με πήρε αγκαλιά. Ασυναίσθητα άρχισα να βουρκωνω και να βάζω τα κλάματα. Όταν το είδε αυτό ο Δημήτρης ανησύχησε και με έσφιξε στην αγκαλιά του.
Δ. Ζωή, πες μου τι έχεις. Ανησυχώ για εσένα.
Ζ. Δημήτρη, ο πατέρας μου με έπιασε αγκαλιά στο κρεβάτι με τον Στέφανο.
Με το που το άκουσε αυτό ο Δημήτρης έφυγε μακριά και φάνηκε πως εκνευρίστηκε.
Δ. Πας καλά ρε Ζωή; Τον έβαλες μέσα στο σπίτι σου, στο κρεβάτι σου;
Ζ. Σε παρακαλώ Δημήτρη μην φωνάζεις. Θα σου εξηγήσω τα πάντα.
Δ. Τι να μου εξηγήσεις Ζωή; Μήπως κάνατε σεξ;
Ζ. Δημήτρη πας καλά; Όχι δεν έγινε τίποτα τέτοιο.
Δ. Πάλι καλά... Περιμένω μια ικανοποιητική εξήγηση από εσένα.
Ζ. Δημήτρη, νομίζω πως είμαι ερωτευμένη.
Δ. Με αυτόν τον βλάκα;.
Ζ. Ναι...
Βλέπω το Δημήτρη να σκύβει το κεφάλι του και να τρίβει τα μάτια του. Η έκφραση του για ένα λεπτό ήταν στεναχωριμενη αλλά στη συνέχεια φόρεσε ένα ψεύτικο χαμόγελο και με ξανά πήρε αγκαλιά.
Δ. Μπορούμε να αλλάξουμε θέμα;
Ζ. Εννοείται.
Δ. Τι λέει το καινούριο σου σχολείο;
Ζ. Άσε. Η καινούρια διευθύντρια είναι γνωστή του πατέρα μου και μάλιστα του την έπεφτε μπροστά στα μάτια μου.
Δ. Δεν θα έχετε καλό τέλος με αυτήν.
Ζ. Αυτό ξανά πες το.
Δ. Δεν θα έχετε καλό τέλος με αυτήν.
Με το που το είπε αυτό βάλαμε τα γέλια. Πρώτη φορά μετά από καιρό ένιωσα τόσο ωραία.
Ζ. Για πες μου εσύ τώρα... Τι λέει η καινούρια σου κοπέλα;
Δ. Είναι πολύ καλή. Αισθάνομαι όμορφα κοντά της αλλά έχει ένα σοβαρό ελάττωμα για εμένα.
Ζ. Τι ελάττωμα;
Δ. Είναι ζηλιάρα. Όχι με όλα τα κορίτσια. Μόνο με εσένα. Δεν πρόκειται να σε αφήσω για μια κοπέλα.
Ζ. Δεν θέλω να είμαι εμπόδιο στη σχέση σου.
Δ. Δεν είσαι.
Ζ. Δημήτρη, σε παρακαλώ, θέλω να είμαστε για πάντα κολλητοί. Να μην μας χωρίσει κάνεις.
Δ. Δεν θα μας χωρίσει κάνεις.
Ζ. Χαίρομαι.
Δ. Θέλεις να πάμε μια βόλτα;
Ζ. Είμαι τιμωρία...
Δ. Ωραία. Φέρε το λάπτοπ να βάλουμε μια ταινία.
Βάλαμε να δούμε μια εφηβική κωμωδία, το The blockers. Είχε πολλή πλάκα και με έκανε να ξεχάσω όλα όσα έζησα, όλα τα προβλήματα μου. Α ξέχασα να σας πω, έβγαλα τον γύψο από το χέρι. Τελικά δεν ήταν κάτι σπουδαίο. Μόλις τελείωσε η ταινία είχε πέσει η νύχτα. Ο Δημήτρης έφυγε και εγώ έμεινα στο κρεβάτι. Την πόρτα χτύπησε μια φορά η μητέρα μου για να μου δώσει φαγητό. Δεν το δέχτηκα. Ο πατέρας μου άρχισε να φωνάζει. Δεν άντεχα να τον ακούω. Φόρεσα τα ακουστικά μου και κοιτούσα το ταβάνι.
Σκέψεις τριγυρνούν στο μυαλό μου. Πως θα είναι αύριο η πρώτη μέρα στο νέο μου σχολείο; Θα κάνω νέες παρέες; Τι δουλειά έχει η διευθύντρια με τον πατέρα μου; Αλλά η πιο μεγάλη και συχνή σκέψη που μου έρχονταν στο μυαλό ήταν αυτή του Στέφανου. Θα έμαθε άραγε πως αλλαξα σχολείο; Θα συνεχίσω να τον βλέπω; Δεν αντέχω. Νομίζω πως γεννιούνται νέα συναισθήματα για αυτόν. Συναισθήματα που φοβάμαι. Σήμερα είπα στον Δημήτρη ότι είμαι ερωτευμένη με τον Στέφανο. Αυτό μου βγήκε αυθόρμητα. Νομίζω πως είναι αλήθεια. Πρέπει να το συζητήσω μαζί του, όμως η παρουσία του γεννά αλλα ερωτήματα για τα οποία δεν έχω βρει ακόμα απαντήσεις. Συνεχίζει να είναι ένας μυστηριώδης τύπος που από την πρώτη στιγμή που πάτησε το πόδι του στο σχολείο μου, λάθος, στο πρώην σχολείο μου, δεν άφησε ευκαιρία να μην μείνει απαρατήρητος. Τις σκέψεις μου διακόπτει ενα μήνυμα. Είναι από τον Στέφανο!
Σ. Γεια σου Ζωή. Συγνώμη που σου έχω δημιουργήσει τόσα πολλά πρόβλημα. Έχω την ανάγκη να μιλήσουμε. Σε παρακαλώ απάντησε μου σε αυτό το μήνυμα.
Ζ. Στέφανε... Δεν ξέρω τι να πω.
Σ. Αλλάζεις σχολείο;
Ζ. Ναι.
Σ. Εξαιτίας μου;
Ζ. Ναι...
Σ. Συγνώμη δεν ήθελα να χαλάσω τη ζωή σου. Μπορούμε να βρεθούμε κάπου να μιλήσουμε από κοντά;
Ζ. Είμαι τιμωρία. Συγνώμη.
Σ. Μην ζητάς συγνώμη ζωή μου.
Με είπε ζωή του! Με είπε ζωή του! Ζωή ηρέμησε. Ήταν τρόπος του λέγειν.
Ζ. Καλά.
Σ. Καληνύχτα κούκλα. Πρέπει να κοιμηθείς. Αύριο έχεις μια δυσκολη ημέρα.
Ζ. είναι πάντα δύσκολη η πρώτη μέρα;
Σ. Έχω αλλάξει 5 σχολεία, ποτέ δεν πρόλαβα να καταλάβω πως λειτουργούν οι μαθητές όταν έρχεται ένας καινούριος. Υπάρχουν πολλών ειδών αντιδράσεις.
Ζ. Δηλαδή;
Σ. Θα δεις αύριο. Υπομονή. Αν τα πράγματα είναι δύσκολα μην δυστασεις να μου στείλεις.
Ζ. Εντάξει. Καληνύχτα.
Είναι πολύ γλυκός. Με κάνει να αισθάνομαι σιγουριά αλλά ταυτόχρονα είναι και ο υπαίτιος των προβλημάτων μου. Ας ελπισω πως όλα θα πάνε καλά αύριο. Ποτέ δεν ήμουν η καινούρια, ούτε η κοινωνική της παρέας. Πάντα η Ισμήνη θα έβρισκε μια παρέα και εγώ ως κολλητή της θα την ακολουθούσα. Ουσιαστικά οι φίλοι της Ισμήνης γινόντουσαν από ανάγκη και δικοί μου "φίλοι". Η Ισμήνη είναι μια κοπέλα που δεν έχει όρια. Κάνει πάντα αυτό που θέλει χωρίς να σκέφτεται τις συνέπειες των πράξεών της. Εγώ δεν είμαι έτσι. Ντρέπομαι εύκολα. Θέλω να είμαι το σωστό υπόδειγμα μαθήτριας, φίλης και κόρης. Όλοι πρέπει να είναι ικανοποιημένοι από εμένα. Όμως μόλις γνώρισα τον Στέφανο κατάλαβα πόσο ασφυκτική είναι αυτή η κατάσταση. Ήθελα να πάρω τη ζωή στα χέρια μου και να που κατάντησα. Να είμαι μόνη και τιμωριμενη. Πρέπει να αρχίσω να σκέφτομαι θετικά. Πόσο δύσκολα να είναι αύριο;-----------------------------------------------------------
Γεια σας. Ελπίζω να σας αρέσει αυτό το κεφάλαιο. Εσείς ήσασταν καινούριοι μαθητές σε κάποιο σχολείο; Πως θεωρείται την στάση της Ισμήνης; Τι νομίζετε πως θα γίνει την πρώτη μέρα της Ζωής στο νέο σχολείο;
YOU ARE READING
Έρωτας μετ' εμποδίων
RomanceΝέα χρονιά, νέο ξεκίνημα... Τι θα γίνει όταν η Ζωή έρθει αντιμέτωπη με το συναίσθημα του έρωτα? Θα καταφέρει να ξεπεράσει όλα τα εμπόδια στο δρόμο για την απόκτηση της πραγματικής και μοναδικής της αγάπης? Πως ο νέος μαθητής στην τάξη της θα την επη...