ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4ο

83 2 0
                                    

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4ο

Είπε και με ξαναπήρε αγκαλιά. Ώρες ώρες εύχομαι να ήταν ο Δημήτρης το αγόρι μου... Θα ήταν το καλύτερο από όλα. θα με προστάτευε, θα με καταλάβαινε , θα τον συμπαθούσαν οι γονείς μου και το κυριώτερο θα με αγαπούσε. Μέσα σε αυτές τις σκέψεις και χωρίς να το καταλάβω γύρισα και τον φίλησα.

Ζ. Συγνώμη ήταν ένα μεγάλο λάθος αυτό.

Δ. Δεν πειράζει Ζωή....

είπε με ένα λυπημένο ύφος. Γιατί να είναι λυπημένος? Αφού και αυτός με βλέπει σαν φίλη και ιδικά σαν τη μικρή του αδερφή. Έτσι δεν είναι ?Γιατί τον φίλησα?

Μήπως ήθελα να το κάνω? Ξαφνικά έρχεται μήνυμα στο κινητό μου από την Ισμήνη.

ΜΗΝΥΜΑ...

Ι. Ζωή, Ζωή!!!

Ζ. Τι έγινε καλέ?

Ι. Θα μου κάνεις μια τόσο δα μικρή χαρούλα....?

Ζ. Μπες κατευθείαν στο ψητό. Πες μου τι θέλεις γιατί δεν είμαι και πάρα πολύ καλά.

Ι. Γιατί βρε? Τι έχεις?

Ζ. Άστο. Θα τα πούμε από κοντά. Πες μου τώρα τι θέλεις!

Ι. Να μωρέεεε, σήμερα Παρασκευή βράδυ που δεν έχουμε τίποτα να κάνουμε και αύριο δεν έχουμε σχολείο... Θέλεις να πάμε σε ένα μπαράκι? Σε παρακαλώωωω... Εσύ που είσαι η κολλητούλα μου....

Ζ.Μμμ... Δεν ξέρω....

Τότε, μου πήρε το κινητό ο Δημήτρης, διάβασε τη συνομιλία και μου είπε:

Δ. Πας καλά παιδί μου! Θα πάμε!

Ζ. Μα δεν έχω διάθεση να κάνω τίποτα.

Δ.Για αυτό θα πάμε. Για να σου φτιαχτεί η διάθεση.

Ζ. Καλά. Αλλά μετά το σημερινό δεν πιστεύω να με αφήσουν οι γονείς μου.

Δ. Αυτό άσε το πάνω μου.

Είπε, πήρε το κινητό μου, έστειλε στην Ισμήνη ότι θα βγούμε όλοι μαζί και μετά βγήκε από το δωμάτιο μου. Τώρα εγώ τι να φορέσω? Πρέπει να αγοράσω νέα ρούχα, αλλά προς το παρόν τι θα κάνω? Τότε μπαίνει στο δωμάτιο μου ο Δημήτρης με ένα μεγάλο χαμόγελο και μου λέει:

Δ. Όλα οκ!! Θα πάμε για clubbing!!!

Ζ.Δεν ξέρω τι να φορέσω όμως.

Δ.Άσε το και αυτό πάνω μου.

Είπε και έβγαλε από τη ντουλάπα μου ένα στενό κόκκινο φόρεμα.

Δ. Αυτό θα βάλεις και δεν σηκώνω κουβέντα. Να δω τι θα έκανες μικρή αν δεν ήμουν εγώ στη ζωή σου.

Ζ. Πραγματικά δεν ξέρω τι θα έκανα. Είσαι πάρα πολύ σημαντικός για εμένα.

Δ. Κι εσύ Ζωή είσαι σημαντική για εμένα. Είσαι η ζωή μου.

Ξάφνου το κλίμα έγινε λίγο άβολο. Κανείς μας για πρώτη φορά δεν ήξερε τι να πει. Την σιωπή έσπασε ο Δημήτρης όταν με φίλησε γλυκά στο μάγουλο και μου είπε:

Δ.Άντε, πήγαινε να ετοιμαστείς γιατί θα αργήσουμε! Πάω εγώ για λίγο στο σπίτι μου να αλλάξω και σε τριάντα λεπτά θα έρθω να σε πάρω. Γιατί τέτοια ώρα μέσα στο σκοτάδι δεν είναι σωστό μια δεσποινίς να κυκλοφορεί μόνη της.

Ζ. Δεν θα σχολιάσω το σεξιστικό σχόλιο σου, αλλά σε ευχαριστώ που νοιάζεσαι για εμένα. Και μην ανησυχείς θα είμαι έτοιμη στην ώρα μου. Δεν θα με περιμένεις καθόλου.

Έρωτας μετ' εμποδίωνWhere stories live. Discover now