ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2ο

115 3 1
                                    

Αφού άφησα τον Στέφανο στο μπάνιο πήγα στη τάξη μου και έκατσα μαζί με τον Δημήτρη, αφού η Ισμήνη μάλλον δεν θα μπει. Λογικά θα είναι με τον Γαβριήλ. Θα μου πει αργότερα τι έγινε.

Αυτή η ώρα περνούσε πάρα πολύ βασανιστικά που μου φάνηκε λες και πέρασε ένας αιώνας. Από τη μία ο Δημήτρης δεν με άφησε λεπτό σε ησυχία αλλά από την άλλη δεν μπορούσα να βγάλω από το μυαλό μου το νέο αγόρι. Υπάρχει κάτι σ' αυτόν που μου κινεί το ενδιαφέρον.... Αποκλείεται να ήρθε εδώ μόνο για τον λόγο που λέει ο Γαβριήλ.... Αλλά για ποιόν άλλον λόγο...?

Από το σύννεφο των σκέψεων μου με έβγαλε ο Δημήτρης που μου πρότεινε να πάμε να κάτσουμε σε ένα παρκάκι πίσω από το σχολείο επειδή είχαμε δύο ώρες κενό.Εγώ δέχτηκα απευθείας αλλά ανησυχώ για την Ισμήνη. Λες να έπαθε κάτι ο Γαβριήλ? Πραγματικά αν δεν την δω και στο κενό θα πάω να την ψάξω.

Ζ. Είδες καθόλου την Ισμήνη?

Δ.Ναι.Ήταν με τον Γαβριήλ στο γραφείο του πατέρα του και επειδή χτύπησε αρκετά θα τον πάει στο σπίτι του.

Ζ. Ααα.. Εντάξει. Χαλάρωσα.Ρε δεν μπορούσες να μου το πεις νωρίτερα και με άφησες να ανησυχώ?

Δ. Εε το ξέχασα, δεν το θεώρησα και πολύ σημαντικό.

Ζ. Άντε καλά. Τι θα κάνουμε?

Δ. Δεν ξέρω. Θέλεις να πάμε για καφέ?

Ζ.Εντάξει!

Ωστόσο, ενώ περπατούσαμε για την έξοδο ακούω κάποιον να φωνάζει

?. Ε! Κοπελιά!

Γυρίζω και τι να δω? Το νέο αγόρι να με πλησιάζει.

Σ.Που πάτε? Κοπάνα?

Ζ. Κενό έχουμε αλλά πάμε για καφέ. Θες να έρθεις μαζί μας?

Σ. Συγνώμη αλλά έχω κανονίσει.Θα τα ξαναπούμε κούκλα?

Λέει, μου κλείνει το μάτι και απομακρύνεται.

Κάτσε! Πως με είπε? Κούκλα?

Ζωή χαλάρωσε. Έτσι θα λέει σε όλες.

Δ.Γη καλεί Ζωή. Ζωή με ακούς?

Ζ. Ναι. Τι έγινε?

Δ. Τι τρέχει με τον καινούριο?

Ζ. Τίποτα δεν τρέχει με τον καινούριο Δημήτρη.

Δ. Ναι καλά. Δεν μου το βγάζεις από το μυαλό εμένα ότι κάτι τρέχει μεταξύ σας.

Ζ. Δημήτρη πάψε. Σου είπα ότι δεν τρέχει τίποτα και καλά θα κάνεις να συμβιβαστείς με αυτό που σου λέω.

Μετά από αυτή τη κουβέντα φτάσαμε στη καφετέρια και εγώ κλασικά παρήγγειλα ότι πιο περίεργο υπήρχε στον κατάλογο.Το μυαλό μου ήταν στην Ισμήνη. Γιατί δεν με ειδοποίησε?Τέλος πάντων.....

Ζ. Δημήτρη, έχεις ερωτευτεί ποτέ σου?

Δ. Τι είπες?

Ζ. Δεν άκουσες?

Δ. Άκουσα αλλά αναρωτιέμαι πως σου ήρθε αυτο. Αλλά για να σου φύγει η περιέργεια, ναι Ζωή έχω ερωτευτεί με κάποια που δεν θα με αγαπήσει ποτέ.

Ζ. Με ποιά?

ΠΩΛΗΤΡΙΑ. Τα ροφήματα σας είναι έτοιμα. Κοστίζουν 5 ευρώ.

Πληρώσαμε και φύγαμε. Ο Δημήτρης δεν μου απάντησε στην ερώτηση που του έκανα αλλά ούτε και μου ξαναμίλησε. Νεκρική σιγή επικρατούσε σε όλη τη διαδρομή μέχρι το σχολείο.Όταν μπήκαμε στο προαύλιο είδα την Ισμήνη να κάθεται μόνη της σε ένα παγκάκι και να μιλάει με τον Στεφανο.

Τους πλησιάσαμε και τότε είδα τον Στέφανο να την αρπάζει και να τη φιλάει. Τι???? Δεν πάει καλά ο τύπος.

Η Ισμήνη σηκώνεται, τον χαστουκίζει, μας βλέπει και έρχεται προς το μέρος μας.

Ζ. Τι έγινε?

Ι. Αυτή τη στιγμή δεν ξέρω ακριβώς.

Έρωτας μετ' εμποδίωνWhere stories live. Discover now