ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο

92 2 1
                                    

Η Ισμήνη ήταν πολύ ταραγμένη. Ένα πλήθος ερωτημάτων γέμισε το κεφάλι μου.... Ποιος είναι πραγματικά ο Στέφανος; Γιατί ήρθε εδώ; Γιατί φίλησε την Ισμήνη; Γιατί με είπε κούκλα; Θα τρελαθώ!!!

Ζ. Σίγουρα δεν θέλεις να μου μιλήσεις;

Ι. Καλά. Εκεί που καθόμουν και σας περίμενα, ένα αγόρι με πλησίασε και άρχισε να με ρωτάει διάφορα για εσένα.

Ζ. Του είπες τίποτα για εμένα?

Ι. Εννοείται πως όχι!

Ζ.Τι σε ρωτούσε?

Ι. Αν έχεις αγόρι, τι τρέχει με εσένα και τον Δημήτρη, που μένεις.... Από που τον ξέρεις αυτόν τον άνθρωπο βρε Ζωή?

Ζ. Είναι ο καινούριος και δεν ξέρω για ποιον λόγο τα ρωτάει όλα αυτά για εμένα. Το μόνο που του έκανα ήταν να του δείξω που είναι το μπάνιο τον αγοριών. Είναι πολύ περίεργος άνθρωπος.

Δεν θα αντέξω αν δεν μάθω την ιστορία αυτού του μυστηριώδους αγοριού. Όχι από κουτσομπολιό αλλά από ενδιαφέρων. Δεν ξέρω γιατί με ενδιαφέρει τόσο πολύ αλλά έχω ανάγκη να έρθω πιο κοντά του. Διαισθάνομαι έναν πόνο και μια θλίψη να κρύβονται πίσω από αυτό το μαγευτικό βλέμμα του. Μάλλον με ελκύει το μυστήριο.

Τέλος πάντων, με αυτά και με εκείνα έφτασα στο σπίτι, μπήκα στο δωμάτιο μου και έπεσα στο κρεβάτι. Πρώτη φορά δεν έχω όρεξη για διάβασμα ούτε και για τίποτα άλλο. Ξαφνικά εκεί που καθόμουν χαλαρή και κοιτούσα το ταβάνι, ένα μήνυμα ήρθε στο κινητό μου. Απευθείας ελέγχω τον αποστολέα. Ήταν ο Στέφανος! Καλά πως βρήκε τα Social media μου? Αφού δεν ξέρει το επώνυμο μου. Είναι πολύ περίεργος. Διστάζω να ανοίξω το μήνυμα και έτσι το διαγράφω. Τότε χτυπάει η πόρτα. Εκνευρισμένος ο πατέρας μου μπαίνει με φόρα στο δωμάτιο.

ΜΠΑΜΠΑΣ. Ποιός είναι αυτός που έχει το θράσος να έρθει στο σπίτι μας και να απαιτεί να σου μιλήσει!!

Ζ. Δεν ξέρω για ποιο πράγμα μιλας.

του απάντησα ήρεμα.

ΜΠΑΜΠΑΣ. Μην μου κάνεις εμένα την ανήξερη!! Λέει ότι τον λένε Στέφανο!!

Καλά ο τύπος δεν πάει καλά. Γιατί ήρθε στο σπίτι μου? Γιατί ήρθε για να μου καταστρέψει τη ζωή?

Ζ. Μπαμπά, πραγματικά δεν ξέρω ποιος είναι αυτός. Σε παρακαλώ διώξτε τον.

ΜΠΑΜΠΑΣ. Εντάξει αγάπη μου.

μου αποκρίθηκε με ήρεμο τόνο αυτή την φορά.

Μετά από λίγο επικράτησε απόλυτη ησυχία. Ευτυχώς για λίγο μπορώ να χαλαρώσω.

Άργησα να μιλήσω, καθώς μόλις ξαναξάπλωσα ο Στέφανος μου έστειλε μήνυμα. Αυτή τη φορά το άνοιξα και είδα τι μου έστειλε.

ΜΗΝΥΜΑ:

Σ. Γιατί δεν μου απάντησες στο προηγούμενο μήνυμα? Γιατί δεν με άφησες να σε επισκεφτώ? Μην μου το κάνεις αυτό...

Ζ. Είσαι τρελός! Δεν με ξέρεις καλά καλά ούτε μια μέρα και ήδη μου καταστρέφεις τη ζωή. Ποιός στο καλό είσαι και τι θέλεις από τη ζωή μου.

Σ. Δεν μπορώ να σου πω ακόμη αλλά πολύ σύντομα θα μάθεις.

Έκλεισα τα μηνύματα, χωρίς να απαντήσω και πήρα τηλέφωνο τον Δημήτρη για να έρθει στο σπίτι μου.Τον είχα μεγάλη ανάγκη. Οι γονείς μου αγαπούν τον Δημήτρη και είναι το μόνο αγόρι που με αφήνουν να δω επειδή τον έχουν απόλυτη εμπιστοσύνη και ξέρουν ότι ποτέ του δεν θα μου κάνει κακό.Τα άλλα αγόρια τα βλέπουν σαν απειλή, φοβούνται ότι θα με πάρουν μακριά τους. Πάντοτε τους ρωτούσα γιατί το πιστεύουν αυτό αλλά πάντα άλλαζαν κουβέντα.Μετά από δέκα λεπτά ήρθε ο Δημήτρης και αμέσως χώθηκα στην αγκαλιά του. Αχ αυτή η αγκαλιά... Κάθε φορά με χαλαρώνει....

Δ. Τι έγινε μικρούλα?
Ζ.Μην με λες έτσι...

Δ.Καλά. Πες μου τώρα τι έγινε.

Ζ.Ήρθε από εδώ ο Στέφανος και έλεγε στους γονείς μου ότι ήθελε να με δει. Φαντάζεσαι τι χαμός γινόταν...

Δ. Ναι. Έλα εδώ.

Είπε και με ξαναπήρε αγκαλιά. Ώρες ώρες εύχομαι να ήταν ο Δημήτρης το αγόρι μου... Θα ήταν το καλύτερο από όλα. θα με προστάτευε, θα με καταλάβαινε , θα τον συμπαθούσαν οι γονείς μου και το κυριώτερο θα με αγαπούσε. Μέσα σε αυτές τις σκέψεις και χωρίς να το καταλάβω.......

Έρωτας μετ' εμποδίωνOù les histoires vivent. Découvrez maintenant