ꨄ︎ꨄ︎ꨄ︎
Másnap, 8:00 órakor:
Kómásan sétáltam az iskola büfé felé egy kávéért. A tegnapi este teljesen lefárasztott mindenhogy. Undorítónak és szégyenletesnek tartottam magam, de a családomért mindent, ahogy sokszor említettem már.
Nem is figyeltem oda, hogy hova lépek, és ennek következtében sikeresen neki is mentem valakinek.
– Oi! Vigyázz hova lépsz rohadt liba! – ordította le a fejem nem más, mint Katsuki.
– Gomene... – feleltem fáradt hangon, aztán tovább mentem, és beálltam a sorba.
– Tsk... – ciccegett, aztán elindult az osztály felé ahogy láttam.
Amint a büfében kiszolgáltak egy kávéval és egy finom, puha piskótával jobban éreztem magam. Újra éledt erővel mentem be az osztályba, s pakoltam ki.
– Ohayoooo! – ugrott a nyakamba Mina.
– Ohayo Mina! – nevettem.
– Ohayo [Név]-chan – köszönt nekem Momo és Jirou szinkronban.
– Nektek is jó reggelt – biccentettem, majd letessékeltem Minát a hátamról, és leültem.
A rózsaszín bőrű a padomra ült, és arcomba hajolt.
– M-Mi az Mina? – nyekegtem, mert nem értettem barátnőm tettét.
– Összefutottál Bakugouval? – kuncogott halkan egy vigyorral az ajkain.
– Igen – bólintottam – Miért? Csak neki mentem.
– Hmm... – csinált úgy, mintha gondolkozna – Biztos?
– Tuti. De miért? – kérdeztem már másodjára ugyanazt a kérdést.
– Mindegy, nem érdekes – szaladt el Ashido a padjához.
Na ilyenkor utálni tudom Minát. Nem mondja el, hogy mik a szándékai, és lehet, hogy valami hülyeséget tervez, amit ki kéne szedni a fejéből.
– Oké... – nyeltem egy nagyot, majd elővettem az angolórára szükséges dolgokat.
– [Név]-chan – hallottam meg Uraraka hangját mögülem, mire megfordultam.
– Igen Ochako-chan? – döntöttem oldalra a fejem, miközben kérdőn néztem rá [Szemszín] íriszeimmel.
– Beszélhetnénk kint egy kicsit? Négyszemközt? – kérdezte kedvesen.
– Persze – mentem ki vele, majd a falnak dőltem – Mit szeretnél?
– Kérdezni pár dolgot – hangzott a válasz.
– Igen? – fúrtam kicsit jobban a tekintetem barna íriszeibe.
Ugye nem tudod Ochako-chan..?
YOU ARE READING
ꨄ︎ 𝙼𝚎𝚐𝚣𝚜𝚊𝚛𝚘𝚕𝚟𝚊 ꨄ︎ (𝐁𝐚𝐤𝐮𝐠𝐨𝐮 × 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫) [BEFEJEZETT✔︎]
Fanfiction[Teljes Név] egy teljesen átlagos lány. Jó képessége van, a UA Hősképzőbe jár, és sok barátja van. Nem egy népszerű és felkapott, de még ha valaki meghallja a nevét, akkor tudja, hogy ő róla van szó. De mivel mindenkinek vannak titkai, ebből a lány...