- Úristen [Név]! - sikkantott fel az izzadt arcom, s csapzott hajam láttán - Hát veled meg mi a fészkes fene történt?
- Hosszú történet... - motyogtam, majd a kezem barátnőm fele nyújtottam, aki azonnal megfogta, aztán felsegített.
- Remélem megtudom, hogy miről van szó - mondta egy kis vigyorral a szája sarkában a lány, miközben elkezdtünk az osztály fele bandukolni.
- Nem gondolom, túl személyes - vágtam rá tömören.
- De Bakugounak tuti elmondod - bigyesztette le ajkait - Mert tuti együtt vagytok.
- Na jó Mina - löktem magam a falnak, és hála istennek meg tudtam magam tartani - Nem tudom mit vagy miket tudsz rólam, de ha tudod, hogy együtt vagyunk, akkor ne mondd el senkinek se. Értve vagyok? - néztem komolyan a szemébe.
- Hai, hai - legyintett szomorúan, mert az lett volna az első dolga, hogy szétkürtöli mindenkinek. Ezt persze nem engedhetem. Gondolom Katsuki sem örülne egy váratlan bejelentésnek egy "idegentől", hogy nem tőlem, tőle vagy tőlünk tudják meg a többiek.
- Na halljam a szaftos részleteket! - mosolyodott el a lány, mire kuncogva megcsóváltam a fejem.
- Ha nem mondod el senkinek sem, akkor pár dolgot meg tudhatsz - feleltem.
- Megesküszöm mindenre [Név]-chan! - tette a szívére a jobb kezét, míg a másikat a magasba emelte.
- Jó, jó. Nos tudod van a munkahelyem - kezdtem bele a mondandómba.
- Igen, igen - bólogatott hevesen.
- Ott botlottam bele Katsukiba, csak nem ügyfélként. Szerencsére. Nem annak a fajtának néztem vagy nézem aki a kurvákat dugná éjjel nappal. Szóval ott találkoztunk és a többi pedig titok - nevettem, mivel tudtam, hogy ezzel csak húzom Mina agyát.
- De ne már [Név]! Én nagyon szaftos részleteket akarok! - vágta be a durcát a rózsaszín hajú lány.
- Hát drága Mina azok még nem voltak - tártam ki karjaimat nyújtózásképpen.
- Azt mondtad, hogy "még" - vigyorodott el hirtelen ördögien Ashido - Szóval valamikor csak lesz! És akkor elmondod nekem, mivel esküt tettem, azt meg nem a semmire.
- M-Mina... - hőköltem hátra kicsit, majd idegesen mosolyogva a hajamba túrtam - Rendben rendben. El fogom majd mondani.
- Ez az! - ölelt meg barátnőm, mire viszonoztam a tettét.
- De ha valakinek elmondod, akkor tudod, hogy hallom, és kinyírlak - szorítottam meg a karjaim között raboskodó Minát.
- H-Hai! É-Értettem csak engedj! - elengedtem, mert tudja, hogy vannak forrásaim.
- Remek! Akkor majd még koccanunk Mina! - nevettem, majd egyet intve kiszaladtam a női mosdóból.
- H-Hai [Név]! - integetett utánam a rózsaszín bőrű, majd sóhajtva megmosta az arcát.
ꨄ︎ꨄ︎ꨄ︎
YOU ARE READING
ꨄ︎ 𝙼𝚎𝚐𝚣𝚜𝚊𝚛𝚘𝚕𝚟𝚊 ꨄ︎ (𝐁𝐚𝐤𝐮𝐠𝐨𝐮 × 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫) [BEFEJEZETT✔︎]
Fanfiction[Teljes Név] egy teljesen átlagos lány. Jó képessége van, a UA Hősképzőbe jár, és sok barátja van. Nem egy népszerű és felkapott, de még ha valaki meghallja a nevét, akkor tudja, hogy ő róla van szó. De mivel mindenkinek vannak titkai, ebből a lány...