7. Fejezet - "Te számítasz nekem"

772 46 5
                                    

Figyelem!
Ebben a részben 18+ tartalmat találhattok! Aki nem szeretné elolvasni annak rakok ki szívecskéket ahol kezdődik és a végére is!
További jó olvasást!❤

  Ja persze, majd meg is csinálom neke- Hogy mit mondtál?! – kerekedtek ki a szemeim.

– És még nem is figyel. Tsk... – ciccegett, majd elmondta újra nemes egyszerűséggel – Meztelenül.

– Elment az eszed? – csattantam fel – Én nem fogok neked semmi olyat sem csinálni, amit a munkában szoktam!

– Oh dehogynem. Különben kitudódna a cuki kis titkod. Felőlem aztán ellenkezhetsz vagy mit tudom én mit szoktak ilyenkor a libák csinálni, de ha nem teszed amit mondok, akkor az egész világ tudni fogja, hogy mit dolgozol [Teljes Név]! –  suttogta vészjóslón a fülembe a fiú.

– H-Hai... – néztem oldalra.

– Remek. Amint haza értünk a projekten fogunk dolgozni, és utána pedig te kezded meg a munkádat, addig amíg nem kapsz hívást. És ha kapnál, akkor máskor kell bepótolnunk – mondta morgós hangján, és elhajolt – Remélem megértetted és felfogtad, hogy bármikor képes vagyok a mocskos kis titkod elterjeszteni.

– Ezzel a kezdetektől fogva tisztában voltam – piszkálgattam meg a hajam a bal kezemmel.

– Ezt ki gondolta volna – forgatta meg vörös íriszeit Bakugou, majd egy intés után elballagott.

Nem is tudtam mozdulni, annyira sokkolt a helyzet. Bakugou és én szexuális kapcsolatban? Nem, nem ilyenre még gondolni sem gondoltam. Maximum álmaimban... Még ott sem!

– Mi a baj csajszi? – hallottam meg magam mellől egy érces hangot, ami nem másé volt mint drága barátnőmé, Mináé – Olyan vagy mint egy főtt rák.

– É-Én nekem csak meg kell mosnom az arcom semmi komoly – fordítottam el a fejem zavaromban.

– Aha, és én ezt el is higyjem neked? – morogta Ashido.

– I-Ige- nem, ne hidd el – sóhajtottam egy nagyot – El kell fogadnom, hogy totálisan belezúgtam Katsukiba.

– Hogy mi?! Te és Katsuki? – nevetett fel barátnőm – Neked elment az eszed? Az a gyerek mindenkit utál beleértve téged is [Név]! Szóval jobb, ha kiveszed ezt a gondolatot a fejedből minél gyorsabban.

– De nem tudom... Egyszerűen a fejembe ragadt... – pirultam el egyre jobban.

– Ez így nem lesz jó kislány – csóválta meg a fejét Mina.

– Tudom... Reménytelen eset vagyok ilyen téren – mosolyodtam el kínosan.

– Ez látszik. Na gyere pakoljunk, és menjünk a következő órára – húzott be az osztályterembe Mina, egészen a padomig.

Mindketten előpakoltunk a következő órára, ami angol volt, és Present Mic tartotta nekünk. Én általában szoktam figyelni órákon, ma is próbáltam, de egyszerűen nem tudtam levenni a szemem Katsukiról. Nem értettem, hogy Ő mégis csak megzsarolt engem, de belé szerettem.

Ez valami furcsa álom lenne?

ꨄ︎ꨄ︎ꨄ︎

Délután, 15:00 óra:

Mindent összeszedtem ami kellett a maradék projekthez, és elindultam Bakugouék háza felé. Út közben azon gondolkoztam, hogy hogyan szerethettem bele ilyen gyorsan? Bár lehet előtte is szerettem, csak nem vallottam be magamnak.

ꨄ︎ 𝙼𝚎𝚐𝚣𝚜𝚊𝚛𝚘𝚕𝚟𝚊 ꨄ︎ (𝐁𝐚𝐤𝐮𝐠𝐨𝐮 × 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫) [BEFEJEZETT✔︎]Where stories live. Discover now