Jelenleg lehajtott fejjel fekszem a padon, és gondolkozom. Ma témazárót írunk töriből, persze semmit nem tanultam. Ami azt illeti, neki biztosan tökéletes lesz, hiszen Ő is az.
Egy kis bemutatás: [Név]-nek hívnak,és a UA hősképzőjébe járok. Nagy célom a hőssé válás,csak úgy, mint itt mindenkinek. Az 1A osztályba járok,ahol mindenki unalmas,és átlagos, kivéve Őt..
Az iskolában Ő a legmenőbb,és kétségkívül a leghelyesebb srác.. Szőke hajával, vörös szemeivel,és izmos felsőtestével elvarázsol mindenkit.. Beleértve engem is. Egy általánosba jártunk,és most egy középiskolába is,persze ő szerintem a létezésemről sem tud..- [Név]! - közelített felém széles mosollyal az arcán legjobb barátom, Denki.
- Mi van idióta? - fordultam felé.
- Van valami kajád? - nézett rám boci szemekkel - Otthon hagytam..
- Mi lenne veled nélkülem?- nevetettem, majd hozzá vágtam két szendvicset, amit egy pillanat alatt kirántottam a táskámból.
- Inkább veled mi lenne nélküle? - mutatott a bizonyos illető helyére.
- Mondott valamit rólam Katsu? Meséltél neki rólam? - hajoltam közelebb.
- Nyugi, nyugi! - húzódott hátrébb - Egyébként Bakugou nem szokott nekünk az érzéseiről beszélni,de úgy hallottam, hogy csaja van - harapott bele az egyik szendvicsbe egy jó nagyot.
- Picsába... - szitkózódtam halkan.
- Hmm? Mondtál valamit? - csámcsogott az idióta.
- Kérdezd meg tőle,hogy ki az! - csaptam rá gyengén az asztalra.
- Úgy látom arra semmi szükség... - bökött az ajtón behaladó fiú felé - Menj, kérdezd meg te! - lökött felé olyan erővel,hogy sikeresen rá is estem Katsukira.
- S-sajnálom, nem akartam... - ültem arrébb.
-Oi, jól vagy? - nyújtotta felém a kezét, miközben felállt.
- I-igen... - mondtam, majd kipirult arccal megragadtam a kezét,és hagytam,hogy felsegítsen.
- Nem ütötted meg magad? - nézett szemeimbe vörös íriszeivel.
- N-nem... - fordultam el.
- Szia szerelmem! - jött oda egy számomra ismeretlen lány, majd félre lökött és megölelte Katsukit, aki azonnal ez is tolta magától.
-Ki vagy te, és miért fogdosod a pasimat? - Indult el felém az a cafka.
- Jobb ha leülsz valahova! - húzta vissza Bakugou.
- [Név], gyere! - ragadta meg a kezem Kaminari, majd leültetett a helyemre, ő meg helyet foglalt mellettem - Na jó, ez mi a franc volt? - kezdett el nevetni.
- Szóval ő az... - méregettem azt a csitrit.
- Úgy néz ki,hogy osztálytársunk lesz! - nevetett továbbra is.
- Jó reggelt mindenkinek,ma szokásosan unalmasan kezdjük, aztán délután lesznek a gyakorlatok - jött be az ajtón Aizawa-sensei - Ja, igen.. Új osztálytársatok lesz! Mutatkozz be Akira! - Intett a lánynak,hogy álljon fel.
- A nevem Akira Date! Örülök,hogy itt lehetek. Másik hősképzőből érkeztem,költözés miatt jöttem ebbe a városba - mondta nyávogós hangján.
- Mennyire ártatlannak mutatja magát! És mennyire nem az... - morgolódtam a mellettem ülő Denkinek.
– Hát majd meglátjuk – vonta meg a vállát Kaminari, s tovább majszolta a szendvicset.
YOU ARE READING
ꨄ︎ 𝙼𝚎𝚐𝚣𝚜𝚊𝚛𝚘𝚕𝚟𝚊 ꨄ︎ (𝐁𝐚𝐤𝐮𝐠𝐨𝐮 × 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫) [BEFEJEZETT✔︎]
Fanfiction[Teljes Név] egy teljesen átlagos lány. Jó képessége van, a UA Hősképzőbe jár, és sok barátja van. Nem egy népszerű és felkapott, de még ha valaki meghallja a nevét, akkor tudja, hogy ő róla van szó. De mivel mindenkinek vannak titkai, ebből a lány...