– Miért? Mi történt? – próbáltam felülni, de Katsuki visszanyomott.
– Maradsz – feküdt le mellém féloldalasan – Annyi, hogy a cégetektől kibérelt egy kurvát, akibe beleszeretett, és miután megdugta akkor mondta el, hogy szereti.
– Denki akkor nem sokat szarozott. Mi a neve a lánynak? – érdeklődtem.
– Asszem valami angol csaj. Cara a neve. De nem tudom pontosan – nyújtózott a szőkeség, majd felült – De... Tudom, hogy ez nyálas lesz, de... Te számítasz nekem...
– Awww ez aranyos! De most mit csináljunk Katsuki? Folytassuk a projektet? – döntöttem oldalra a fejem.
ꨄ︎ꨄ︎ꨄ︎
– Nem igazán arra gondoltam – támadta le hirtelen az ajkaimat.
Párnácskái csak úgy simogatták az enyémeket, akár hányszor csak megcsókolt. Lassan maga alá csúsztatott még a csókcsatánk közben.
– Ha tudnád mennyit vártam erre – morogta halkan, majd újra lecsapott a szájával, de most a nyakamra.
– Ah~ – nyögtem fel, mire a fiú a mutatóujját a számra rakta, jelezve, hogy maradjak csöndben.
Ilyen helyzetben nem lehet csendben maradni Katsuki...
Az említett személy össze-vissza csókolgatta a nyakam, míg én próbáltam elfojtani a hangom. Ő ezt nagyon élvezve azzal tetőzte, hogy a nőiességemen gyengéden végigsimított.
– K-Katsuki! – sikkantottam fel, mert váratlanul ért a hamvasszőke érintése.
– Mi az? – kérdezte kuncogva, mégis ártatlanul a szemembe nézve.
– S-Semmi – fordítottam el a fejem zavaromban.
– Én is így gondoltam – csókolt meg újra, mire azt viszonoztam – Már meg se kérdezem, szűz vagy-e – morogta halkan.
– Hát nem... – jöttem jobban zavarba.
– Én akartam elvenni, de ez ellen nincs mit tenni – sóhajtott egy nagyot.
– De te ígyis szeretsz – vigyorodtam el.
– Igen. Elvisellek – kuncogott, és a pólóm alá nyúlt.
Végigsimított a mellkasomon, s elkezdte levenni rólam az előbb említett anyagot. Nem voltam szégyenlős, de a jelenlegi helyzet valami eszméletlen volt. Nem bírtam tovább és ugyanezt tettem Baku pólójával. Csak úgy izzott a levegő közöttünk. A ruhák csak úgy landoltak a padlón, s egyre közelebb kerültünk egymáshoz.
Már teljesen meztelenek voltunk, amikor Katsuki felhúzta az óvszerét, s belém hatolt. Nem kímélt intenzíven mozgott egyre gyorsabban és gyorsabban. Nem tudtam visszafogni magam, ezért a nyögéseim és Bakugou férfias morgásai betöltötték a szobát. Már a csúcson voltunk mindketten, egyszerre élveztünk el.
ꨄ︎ꨄ︎ꨄ︎
Pihegve rogytunk le egymás mellé, és összebújtunk.
– Köszönöm [Név] – súgta a szőke.
– Mit köszönsz? – lihegtem.
– Mindent. Téged, és azt, hogy még mindig az alkuban vagy – csókolt meg.
Na igen... De mostmár nem bánom.
YOU ARE READING
ꨄ︎ 𝙼𝚎𝚐𝚣𝚜𝚊𝚛𝚘𝚕𝚟𝚊 ꨄ︎ (𝐁𝐚𝐤𝐮𝐠𝐨𝐮 × 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫) [BEFEJEZETT✔︎]
Fanfiction[Teljes Név] egy teljesen átlagos lány. Jó képessége van, a UA Hősképzőbe jár, és sok barátja van. Nem egy népszerű és felkapott, de még ha valaki meghallja a nevét, akkor tudja, hogy ő róla van szó. De mivel mindenkinek vannak titkai, ebből a lány...