deel 4

303 18 1
                                    

Eva p.o.v. ik besluit weg te gaan, weg van huis, weg van Floris maar niet weg van Roos en Jefry ik zal ze nog op komen zoeken! Snel bel ik naar Rachel. In plaats van Rachel neemt Roos op:

"Heey Roos, schatje Mama gaat op uh... vakantie!"
.......
"Ja uhm met het werk, maar Papa gaat niet mee."
.......
"Er is niks tussen Papa en Mama hoor! Maak je maar geen zorgen en jij mag bij Rachel slapen."
.......
"Doei schat, Mama houd van je!"

Ik zucht, ik kan moeilijk zeggen dat Floris en ik ruzie hebben en dat ik hem nu wel kan vermoorden! Arme Roos, en Jefry kan ik niet alleen laten! Weet je wat? Ik ga in een hotel! Hoef ik niet bij Floris te zijn maar kan ik toch bij Jefry en Roos zijn! Ik kijk nog even op mijn mobiel, 5 gemiste oproepen van Floris. Hoe blokkeer je een contact? Ik zoek een beetje door de instellingen tot ik 'contact blokkeren' zie staan. Ik druk er op en leg mijn mobiel in mijn tas, ik mag het ziekenhuis eigenlijk nog niet uit maar ik meld me wel af bij de balie, ik heb nergens meer last van! Dan loop ik ook nog snel langs Jefry! Zo gezegt, zo gedaan en even later zit ik bij het bed van Jefry. "Hou vol kleine jongen!" ik aai hem over zijn hoofd. Tot mijn grote vreugd pakt hij met zijn kleine handje mijn vinger vast, dat betekend dat... Dat het goed met hem gaat! Snel druk ik op de rode knop. Meteen komen er dokters aan rennen. "Wat is er mevrouw?" ik knik in de richting van Jefry die nog steeds met mijn vinger aan het spelen is. Ze kijken wat op apperaten en onderzoeken een paar dingen. "Mevrouw, het lijkt erop dat hij hersteld is! Zijn longetjes werken maar omdat hij een lange tijd geen lucht had zijn zijn hersens aangetast en is hij waarschijnlijk gehandicapt, niet ernstig maar wel merkbaar." ik knik. "Ik zorg voor hem tot mijn dood! Hij is alles wat ik heb!" de dokters knikken. "Dat is precies wat hij nodig heeft maar het kan zwaar zijn!" ik knik dat is dan maar zo, hij is mijn bloed eigen kind en samen met Roos staan wij met z'n drieën sterk!

Wolfs p.o.v. stieken had ik gehoopt dat Eva thuis zou zijn, boos op mij maar wel bij me. Maar toen ik thuis kwam was er niemand. Ik zucht en ga aan de keuken tafel zitten. Ik ben bang dat ik iets totaal verknald heb! Ik pak een fles wiskey uit de kast, als je me kent weet je dat ik van wiskey houd maar als ik problemen heb drink ik veel, heel veel! Ik schenk een wiskey glas vol en drink hem leeg, en nog een glas, en nog één. Als ik er vier op heb loop ik langzaam naar boven waar ik op bed ga liggen, ik hoop dat het goed gaat met Eva! De vorige keer toen ze weg was, was ze bij luuk en dat liep niet erg goed af. Ik zucht en draai me om. Weer denk ik aan Eva, ik had haar moeten geloven! Ze zou me nooit verraden of in de steek laten! Ik ben zo dom geweest, zo dom!

no life without love deel 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu