deel 10

240 17 4
                                    

Eva p.o.v. Met Jefry in mijn armen loop ik van de trap af naar beneden. Ik hoor Floris bellen. Met een vragende blik kijk ik hem aan. Hij legt zijn hand op microphone. "Politie" fluisterd hij, snel leg ik Jefry die niet meer huilt in de box. Het is al negen uur en normaal zou Jefry al lang liggen slapen. "Oké fijn, tot morgen, doei!" Floris hangt op. "Wat was dat nou?" hij luisterd niet en loopt door naar de kast met zijn flessen wiskey. "Flo?" hij trekt een fles wiskey open en zet hem zo op zijn mond. "Nee Flo! Doe nou niet!" hij drink veel te veel wiskey en pakt een andere fles. "Flo stop!" ik loop naar hem toe en pak de fles van hem af, hij slaat me in mijn gezicht. Meteen laat ik hem los en grijp ik naar mijn gezicht waar hij me sloeg. Dit is niet normaal! Floris is helemaal dronken! Weer giet hij veel wiskey naar binnen maar valt dan in eens neer. "FLO!?" ik ren snel naar hem toe. "Flo! Gek!" ik til hem langzaam op en leg hem zachtjes neer op de bank. Er komt een alcohol walm uit zijn mond en zijn shirt en broek zijn nat van de gemorste wiskey. "Flo alsjeblieft zeg wat!" "Eef.... Eef waar is Roos?" ik zucht en aai hem door zijn grijze haar. "Ik weet het niet schat, maar laten we gaan slapen wat volgensmij ben je een beetje aangeschoten!" "hmmpf" "zo versta ik je niet ouwe zuip lap!" leunend op mijn schouder breng ik Floris naar bed. Met een kreun valt hij neer ik schiet in de lach. "Jij moet echt van die wiskey afblijven!" "ik voel me primaa...." "tuurlijk! Totdat je morgen een kater hebt!" snel geef ik hem een kus en loop weer naar beneden om Jefry uit de box te halen. Tot mijn grote schrik zie ik dat Jefry weg is. Ik knipper met mijn ogen en staar naar de box. "Jefry?" mompel ik in mezelf. Ik voel me zelf duizelig worden, grijp vast aan de box. Wat is hier aan de hand? Dan val ik bewusteloos neer.

Sorry voor het kleine deel, ik wist niet hoe ik dit langer kon maken en wilde bij een spannend stuk stoppen ;) hopelijk vinden jullie dit toch ook leuk! Xxx

no life without love deel 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu