Katsuki'nin bana baktığını unutmuştum...
Katsuki den:
Gözümü nedense ondan anlamıyordum bi anda gözleri, gözlerimden dudaklarıma kaydığında aynı anda benimde gitmişti dudaklarına....Çok.. lezzetli görünüyor
H-her neyse gözümü dudaklarından çekmeme sebep olan şey ise kendi kendine mırıldanmaya başlamasıydı.Onun yüzünü incelerken kendimi sakinleşmiş hissettim..Bi anda bana döndü..
İzuku dan:
Bana baktığını görünce ister istemez nasıl olduğunu sordum ama cevap vermedi bende endişelendiğimden elimi yanağına koydum.Bi anda kafasını yana çevirdi ve odadan çıkmamı söyledi.(daha çok emretti)
Bende bugün onu fazlasıyla yoruğumu düşündüğümden itiraz etmeden çıktım..Bu arada bana ne oluyordu,buraya geldiğimden beri farklı hissediyorum.
Sanki...
Katsuki den:
Bi anda bana dokununca yüzüme alev bastığını hissettim kafamı hızlıca yana çevirip 'hemen şimdi bu odadan defolup gidiyosun' dedim..Ne dediğini o an bilmiyordum ama beni böyle görmesi hoşuma gitmezdi..
Bugün çok ama çok fazla biriyle iletişime geçmiştim..Daha düne kadar insanları göremeyen dışarıyı bidaha görebilmek için herşeyi verebilicekken..Şu anda bu hastanede bolca güneş alan,aşırı rahat bi yataktayım üstüne üstlük bi anda hayatıma giriş yapan meleğim İzuku var..Bugün çok farklıydı..
Dinlenmenin iyi olucağını düşünüp gözlerimi yumdum..
AMA ASLA İYİ GELMİYOR NEDENSE BÜTÜN AKLIM SÖYLEDİKLERİ,HAREKETLERİ VE ONUN NE KADAR GÜZEL OLDUĞUYLA DOLUYDU....
××××××××
İzuku odadan çıkınca çalışma odası olduğu söylenilen yere gitti..Etrafa bi bakındı..sade ve ferahtı..
Kendi için ayrılan bu odadaki koltuklardan birine oturdu..ve düşünmeye başladı..
-İzuku:Katsuki..Katsuki.....KATSUKİ.!??
Neden senden başka bişey düşünemiyorum...Acaba geçmişinde neler yaşadın..Bana anlattıkların bütün hayat hikayenin fragmanı gibiydi..Bana neden seni kimsenin olmadığı Bodrum kata kapattıklarını diğer hastalara dahi yapılmayan şeylere mağrus kaldığını söylemedin ayrıca vücudundaki yaraları incelerken çoğu yerinde olan kesik ve izler olduğunu fark ettim..Bunlar senin yapabiliceğin veya bi yere çarpma yada düşmeye oluşucak şeyler değildi..
Sen geçmişinde ne yaşadın Katsuki Bakugou....?
×××××
İzuku dan:Bakugou nün yaraları iyileşmeye başlamıştı vücudundaki morluklar geçmiş sadece alçılarının açılması kalmıştı...onlarda bugün çıkıcaktı.
Onunla beraber geçirdiğim bir ay boyu ona yakınlaşmaya çalışmıştım yani sonuç olarak doktoruydum ve onunla ilgilenmek için ona yakın olmam gerekiyordu değil mi??
Ama bunda pek başarılı olamadım sadece geceleri geçirdiği birkaç atak yüzünden bana yakın olmak istemişti ama ondan başka genelde bana bağırıyor ve hırçın davranıyordu..
Bu zaman içinde fark ettim ki diğer doktorlardan çok bana daha iyi davranıyor ve daha iyi geçiniyordu
Bu bi tık gönlümü okşasada benim amacım onun herkase karşı iyi olması ve onun bu rahatsızlığını yenmesiydi..
Bana yakın olduğu zamanlarda (atak geçirdiği) sürekli birşeyler sayıklıyor ve yanındaki kişiye ona gitmemesi onu burada yanlız bırakmasını istediğini söylüyordu..Bende tabiki onu yanlız bırakımıyordum..
Onunla konuşmaya çalıştığımda sadece susuyor ve bişey demiyordu..
Bu geceye kadar....Dün geceye dönelim:
-L-LÜTFEN BENI BIRAKMA BENİ BİRADA YANLIZ B-BIRAKMA
-İzuku:Katsuki merak etme buradayım ve biryere gitmiyorum
-B-BENİ BURADA BIRAKIP GİTMİŞTİN
BİDAHA BIRAKICAKSIN AMA BEN GİTNENE İZİN V-VERMİCEM-İzuku:Neyden bahsediyorsun ben seni hiç bırakmadım Katsuki
-BIRAKTIN BENİ İTTİRDİN,BENİ S-SEVMEDİĞİNİ SÖYLEDİN..
BİDAHA Y-YÜZÜMÜ GÖRMEK İSTEMEDİĞİNİ SÖYLEDİN-İzuku:Katsuki karıştırıyorsun ben öyle şeyler söylemedim
...İzuku Katsuki'nin sakinleşmesi için onu tutmuştu.Katsuki onu daha fazla tutmaya çalışıyordu..anlaşılan gitmesini gerçekten istemiyordu
Bunu fark eden İzuku, Katsukiye sarılmıştı ve onu sakinleştirmek için onunla konuşmaya çalışıyordu
-İzuku:Katsuki ben burdayım biryere gitmiyorum ve seni asla bırakmıcam
Kim sana böyle şeyler söyledi bilmiyorum ayrıca kim sana, neden seni sevmediğini söylesin??-Oda beni bırakmıyıcaktı benimle beraber sabırla iyilesmemi bekliyicekti ve beni hep seviceğini söyledi ama o beni sevmiyordu kimse beni sevmiy-..
-İzuku:Ben seni seviyorum Katsuki
-YALAN SÖYLEMEYİ KES BANA
-İzuku:Yalan falan söylemiyorum Katsuki gerçekten seni seviyorum ve seni hep koruyup,yanında olucam
-......
Katsuki İzukunun omzunda yorgun düştüğünden uyuya kalmıştı ona söylenen sözler canını yakıyordu hep havada kalan o sözler onun gerçekten yanını fazlasıyla yakıyordu..
Kendini umursamıyordu..sadece sevilmeyi istediği çok belliydiBirileri onu fazla incitmişti anlaşılan..
İzuku dan :
-Ona bunu söyleyeni bulduğum an parçalarını bile bulamıyıcaklar.....
İzuku Katsuki'nin söylediklerini düşünmek için odasına çıkmıştı koltuğa oturup kafanı geriye atmıştı...
İlk defa kendini açıkça anlatmıştı ne gördü.. ne hatırlattı ki onu bu kadar hırçınlastırdı ki...