?

481 44 8
                                    

Katsuki'den:

Kapının açılma sesiyle bitkin vücudumu yerden kaldırmaya çalıştım..ama vücudum kalmıyordu adeta üstüme çıkmışlar gibiydi.

İçeri giren kişiyiye yorgun-bıkmış sesimle sordum:

-İzuku?

Önüme atılan yemekle onun İzuku olmadığını anladım..

Vücudum titredi bı an bacaklarımı vücuduma doğru çekip kollarımı onlara sardım..

Duvara dayadım sırtımı..başımı kollarıma gömdüm...

Artık daha sık karşılaşıyoruz..

?:Hey~ ne kadar üzücü~ seni terk etti~ ayyynı diğerleri gibi~ hahaha

Onun yüzünü görmek istemediğimden kafamı kaldırmamaya çalışıyordum..

Ama ne kadar kendimi zorlasamda,onu görmesem bile yüzündeki o igrenç gülümsemesini hissediyordum..

?:Ah~ hadi ama ne oldu... Yoksa. Kızdın mı~

Sinirlerimi adeta oyunmuş gibi hoplatıyordu..sessiz kalmaktan başka çare bulamıyorum.Ona en zarar veren şeyin sesizlik ve cevaplanmamış sorular olduğunu zamanla fark ettim.. ama bı şekilde beni deliye döndürüyor..

?:~İzuku~ İzukuuuu~ ahhh~ İZUKU~~ Ne hoş  bı isim değil mi..onun adını seviyorsun biliyorum~.....benim ismim İzuku olsaydı bana ona davrandığın gibi davranırmısın~

Bu sözleri sabrımı taşırmıştı zaten hassas olan sinirlerim bı anda fırlamıştı..

-ONUN ADI SENİN GİBİ Bİ ŞEYTANA YAKIŞMAZ.ADINI BİDAHA AĞZINA ALIYIM DEME SAKIN!!!

?:Ne o~ yoksa beni öldürür müsün?? Bana zarar mı verirsin??.. beni incitirmisin??..

Sözleriyle gitgide dahada sırıtmaya başlayan suratı görmeyi istemiyordum..

Ama yüzüne bakmadığımda da değişen birşey yoktu...

-Git başımdan

?:Nedenn~ beni kovuyomusun??! Bak kırıldım şimdi..

Bana yaklaşan gri tonlarındaki yapılı bedene baktım..ardından konuştum..

-Ne istiyosun gene ucube!! Bana yaklaşmamanı kaç defa söyliyicem defol git

?:Hadi ama~ inatçılık yapma sadece bı öpücükle seni affederim...Ayrıca..

Çok hoşuma gitmeyen hatta beni ürküten piskopat yüzyüle bana baktı ardından ağzından kulaklarına kadar uzanan o sırıtış gözüme 'iğrenç' yerine 'korkunç' göründü.

Ardından oynattı siyah dudaklarını....

?:Ayrıca......beni kovamıyacağını anlamadın mı...ben senim sen bensin~ ben senin istediğin herşeyim...ben senin yapmak istediklerinim......ben senim anladın mı~

-DEĞİLSİN...DEĞİLSİN DEĞİLSİN!!! İSTEDİĞİM TEK ŞEY İZUKU VE O YOK....SENİN YERİNE ONUN ŞU AN BURADA OLMASI GEREKİYORDU SENİN DEĞİL..BENİMLE SOHBET EDİCEK KİŞİ OYDU..

?:'du....oydu...eskiden.Artık o yok Katsuki~
Sadece ben varım..Haha senin o lanetin..asla benden kurtulamayacağını anla...gördüğün bu pis şey sensin.Bu yüzden bana iyice bak...

Bakmamak için kafamı kollarının arasına iyice soktum..onu duymamak için yüksek sesle mırıldanıp ayaklarımı yere vuruyordum.....

Kollarımdan yakaladı..havaya kaldırdı..ayaklarım yere değmiyor...ne kafamı hareket ettirebiliyorum nede gözümü kırpabikiyordum..Doğruca onun lanetlenmiş kan kırmızı gözlerine bakıyordum..

MY NERVES..- bakudeku <BİTTİ>Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin