İzuku'dan:
Akşam için hazırlanıyordum..normalde böyle şeylerle pek ilgilenmem ama Yuri'nin arkadaşlarının yanında saçma biri gibi görünmemek adına kendimi düzeltiyordum
Üzerime siyah boyunlu bı kazak,altıma bol yırtık pantolon giymiştim..boynuma, üstümü tamamlayan zincirler takıp, parmağımda hoş durduğunu düşündüğüm yüzüğü taktım..
Yeşil saçlarıma bişey yapmayı gerek duymam çünkü ne kadar düzeltsemde her zaman kabarıklar..
Ayağıma bı bot geçirip telefonumu,anahtarımı ve ceketimi alıp evden çıktım..
Tam zamanında çıkmışım ki beni motorla almaya gelen Yuri'yle karşılaştım..
Kafasındaki kaskı çıkarıp saçlarını iki yana savurdu....evet gülmemek için kendimi zor tutmuştum...bı hastanede çalışan doktorun
böyle ergence hareketleri komiğime gitmişti...hafifçe kıkırdadım..ardından bana bakan iki çift mavi gözle ciddileştim..-Yuri:Çok güzel gülüyorsun~..
Sonra aramızda garip bi sesizlik oldu..bunu bozmak adına Yuri,devam etti..
-Yuri:Hadi gidelim! benimkiler çoktan ordadır!!
-İzuku:Ahh- tamam!
Elime verilen kaskı kafama taktıktan sonra mekana geldik...
Garip tipler değillerdi benden pek farkları yoktu..şu anlık..
Garsonun gelmesiyle hepsinin ağır içkiler söylemesi bir oldu..galiba bu gibi yerlerde fazla takılıyorlar...
Herkes içkisini aldıktan sonra bana dönen garsonla bakışmaya başlamıştık.Sonra benden ne içmek istediğimi sorduğunu anladım.Kafamı Yuri'ye çevirdim ve üstüme atlayarak.
-Yuri:İKİ VOTKA!!
Garson kafasını sallamasıyla masamızda ayrıldı.Ardından Yuri'ye döndüm.
-İzuku:Bana ne söyledin?..
-Yuri:Hafif bi şeyler ya~ hissetmicen bile~
.....İçkiler gelmiş..hatta Yuri'nin arkadaşları kafalarına dikledikleri için çoktan sarhoş olmuştular...
Hepsi çoktan kadınları rahatsız etmeye başlamıştı..
Bende tadına bakmak istemiştim içeceğin.
Hafifçe kafamı yukarı kaldırdım.Ağzıma gelen acı tatla yüzümü ekşittim.Ardından kafamı Yuri'ye çevirdim..-İzuku:Bunun hafif olduğuna emin misin!!?
Yuri'nin kafası hafif gidikti ama yerindeydi..
-Yuri:Elbette~~ hadi biraz daha iç~~
-İzuku:Yok ben zaten içmicektim.
-Yuri:İzuku~ neden hep zorluk çıkartmak zorundasın?! Buraya eğlenmeye geldik ama sen reddediyosun!!
Yuri içkili olmasından herşeye fazla tepki veriyordu ama söyledikleri mantıklı gelmişti..benimde rahatlamaya ihtiyacım vardı...
Elime bardağı tekrardan aldım ve büyük yudumlar aldım tam bardağı bırakıcakken
Yuri bardağı tuttuğum kolumdan ve çenemden tutarak bardaktaki içkiyi içirmişti.Ağzımdan akan fazla içkiyi kolumun tersiyle sildim.
-İzuku:Hwah! Ne yapıyorsun!
-Yuri:Yardım ediyorum~
Yüzünde sırıtışla bakan Yuri'ye sinirlice baktım.Ardından ayağa kalkmaya yeltendigimde başım döndüğünden yerime geri oturdum....
-Yuri:Öyle hızlı kalkarsan başın döner.Ayrıca nereye gidiyorsun daha yeni başladık.