Bakugou'dan:
-LANET ŞEY!! BIRAKIN BENİ NEREYE GÖTÜRÜYORSUNUZ?!!
-Doktor:Yerinde dursan iyi edersin yoksa kötü olur!
-İZUKU NERDE DEDİM SİZE
-Doktor:O şu anda burada değil anlasana bırak şu doktoru artık!
-BANA HEMEN YERİNİ SÖYLEYİN
Doktor,Katsuki'nin sözünü dinlememesi üzerine elinde bulunan şok cihazını ona uzattı..yerde kıvranan Katsukiye bakarak:
-Doktor:Sana yerinde durmanı söylemiştim.
Götürün şunu..olması gereken o bok çukuruna..Doktorun gelmesiyle fazlasıyla şımardı..ona kuralları hatırlatmak lazım..Katsuki'yi iki kolundan tutarak aşağı inen merdivenden sürüklüyordu güvenlikler..
En sonunda ağır demir kapının başıma geldiler..Katsuki sonunda kollarının serbest kalmasıyla hareketlenmişti ki kafasına yediği darbeyle yerde kalmıştı....×××××
7 saat önce:
Katsuki'den:
Sabah kahvaltımı getiren İzukuyla biraz uğraştıktan sonra yemeğimi yemiştim..
Odada yapıcak pek bişey bulamadığımdan dolayı hava almak için dışarı çıktım..
Yeni keşfettiğim,arka bahçedeki oturma yeri hoşuma gidiyordu..sanki bütün gökyüzü sana ait sende onlara hükmediyor- muşsun gibi hissediyorum..Gidip oraya oturdum..pek kimsenin gelmediği biryer olucakki arka taraf bomboştu..derin derin içime çektim havayı.
Hafif serin rüzgar saçlarımı havalandırırken düşünüyordum..
Gözüm yan tarafındaki boş yere kaymıştı..
İzukuyu hayal ettim..yanımda oturup benimle sohbet edip..bakmaya kıyamadığım yüzünde oluşturduğu samimi gülümsemesiyle bana birşeyler anlatırken..
Yüzümde istemeden de olsa hafif bi tebessüm oluşmuştu..
Bembeyaz yüzünün üstüne özenle dizilmiş çilleri...yemyeşil,aynı ormanı andıran parlak büyük gözlerindeki siyah uzun kirpikleri..yüzünün ortasındaki küçük sevimli burnu ve onun hemen altındaki dolgun vişne rengi dudakları.....
Bı insanı bu kadar güzel yapan ne bilmiyorum..ama onun en çok kişiliğini seviyorum..
Ona sürekli bağırmama ve hakaret etmeme rağmen sabırla yanında durmaya devam ediyor,bana yardımcı olmaya çalışıyor..
Her gün sabah,öğle,akşam yemeklerini kendi elleriyle gelip önüme koyuyor ardından benle sohbet edip sorunlarımın, sıkıntılarımın neler olduğunu anlamak adına benim dediklerimi dikkatle dinliyor..
Her ne kadar ne yapıcağını bilememiş hali hoşuma gitsede ciddi ve kızgın olunca..ahh~ ne diyebilirim ki... aşırı yakışıklı oluyor..
Bana kaba davranan doktorlara bağırıp çağırması beni arkasına alması hoşuma gidiyor çünkü doktorlar ona hizmet etmek zorunda ve bana karşı çıkamadıklarından
dolayı kuduruyorlar..Bunların dışında nedense fazlasıyla yapılı bir vücuda sahip.Sevimli kişiliği ardında yatan güçlü duruşunu destekler şekilde..
Kendini ve başkalarını korumak adına güçlendiği çok bariz.Onun,insanların dikkatini çekmek için vücut yapıcağını hiç sanmıyorum.......
Esen rüzgar t-shirtümden içeri girdiğinde için ürpermişti..bununla beraber düşüncelerinden uzaklaştım...