¿

462 47 23
                                    

İzuku'dan:

[kısa açıklama geçicem..bu polis İzuku'nun eskiden yaşadığı kötü olaylardan sonra güçlenmesine yardımcı olan kişi..kısaca ona abilik etmiş ve İzuku kendi ayakları üzerinde durabilene kadar yardımcı olmuş]

-Polis:Baya özleniyorsun he~

Kapının oradan gelen sese doğru döndüm.

-Neyden bahsediyorsun?

-Polis:Hastan...sana cidden hasta gibi.

Söylediği şeyle kalbim hızlanmıştı...yüzümde oluşan tebessümü gizleyememiştim..

-Polis:Seninle açık konuşucam..teklif gibi düşün?
Ben sana Katsuki hakkında bilgi vericem..
Sende bana yaşadıkların hakkında?..

Aniden değişen konuyla afalladım..teklifi kafamda tarttım..
Ama bunları düşünmenin pek anlamı yoktu..çünkü merak ettiğim tek şey sarışın sevgilimdi..hayatıma renk katan ışığım..
Hayatıma anlam katan meleğimdi...

-İzuku:Öldürdüm..

Söylediğim şey açık ve netti.Elbette neyi kastettiğimi anlamıştı...

-Polis:Orada ne oldu.

-İzuku:Beni bı odaya hapsetti..ellerimden zincirlendim..beni..beni istediğini söyledi..

Söylediğim şeylerle sinirlendiğini anlıyordum..çünkü ellerini neredeyse kırarcasına sıkıyordu..devam ettim..

-İzuku:Ben onun olucağıma ölmeyi yeğlerim...uzunca zaman beni darp etti..ardından tekrar odaya girip..

Boğazım düğümlenmişti...gözlerim dolmaya başlamıştı..

-İzuku:B-Bana dokunmaya kalktı.Ben- bende ona engel olmaya çalıştım fakat o duracağa benzemiyordu.

Gözlerimden akan yaşları durduramıyordum..sırtımda hissettiğim iki elle kendimi çoktan salmıştım.Karşımda olan bedene yaslandım.

-Polis:Merak etme.Yetkili kişilere gerekli açıklamayı yapıcam..

Bı süre kendimi sakinleştirmeye çalıştım.Daha iyi hissettiğimde bulunduğum yerden doğrularak konuşmaya başladım..

-İzuku:Katsuki..

Önce duraksadı..ardından kelimelerini toparladığını düşünerek konuşmaya başladı...

-Polis:Zorluk çıkarmış..

Dediği şeyi tekte anlamıştım..direk konuya girdim..

-İzuku:O nasıl?

-Polis:Kafasında ağır darbeler var çoğu bölgesinde morluklar ve çürkler vardı..

-İzuku:Ahh..! Neden bı insan kendisini düşünmez ki!!

-Polis:Kendisinden çok...

Söylediği şeyle..gözlerim parlamıştı..

-Polis:Seni düşünüyor...

Kafamı yana yatırarak anlamamış gibi baktım...

-Polis:Sürekli senin nasıl ve nerede soruyormuş..Doktorlarda ona gerekli açıklamayı yapmayınca etrafı baya dağıtmış...Doktorlarda ona sakinleştirici iğne yapmış ardından hasta odasına göndermişler..

Hafif nefes verdikten sonra..

-Polis:Alevlenme döneminden geçtiği söylendi..Bulunduğu yerde kendisine oldukça zarar vermiş..Durdurulamayınca onu ağır hasta odasındaki koltuğa bağlamışlar..gittiğim zaman çokta iyi değildi.....tek sorduğu şey..sendin.

MY NERVES..- bakudeku <BİTTİ>Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin