¿

517 51 41
                                    

Hikayeden kopuk bölüm...
[Şimdi açıklamak için kısa bir şey:

İzuku doktor olabilir ama öyle herkese iyimser davranan birisi değil..Katsuki'ye iyi davranması herkese iyi davrandığı anlamına gelmiyor..

İzukuyu kafanızda beyaz önlüklü,gözlüklü.
Herkese iyi davranıp sahte gülümsemeler atan.İnsanlara gerçekleri geciktirerek söyleyen bı doktor olarak hayal etmeyin..

İzuku..Gri'yi sever çünkü duyguların anlaşılmasını zorlaştıran bir renktir..

Siyahı da sever ama insanı karamsar gösterir.Bir doktor olarak böyle gözükmek onun için iyi değil .

Beyazı da sever ama saflık ve temizliği ifade ettiğinden saçma sapan,kendini yansıtmayan şeyleri giymek istemez.

Bundan dolayı ikisinin ortası yani Gri'yi uygun görür..

Kısaca karakteri:İnsanlara yardımcı olmaya çalışır..herkese gülümsemesini sunmaz yani dışarıdan ilk bakışta nasıl bir tavrı olduğunu anlayamassınız ama onla tanıştıktan sonra onu iyi tanırsınız..tabi o size nasıl davranmak istediğini bu sürede çoktan seçmiş olur..

İzuku çok iyidir ama tersi terstir..iyi dövüşür bunun için iyi eğitim almıştır..bundan gerek kaslı ve biçimli bir vücudu var..

İnsanlar onu severler ama yanına giderken ve onunla bişey konuşucakları sırada iki defa düşünürler..

Katsuki onun için bir anlam ifade ettiğinden ona herkesten farklı olarak duygularını açık bir şekilde yansıtıyor..]

Hikayeden devam:

×××××

İzuku gözlerini karanlık bir odada açmtı.Gözlerini açmasına rağmen görememesinden dolayı gözlerini kırpıştırdı

Gözü karanlığa alıştıktan sonra etrafı bı inceledi..Hiç olmadığı farklı bir yerdeydi..

Çok temiz olduğunu düşünmediği kutu gibi geniş olmayan bı odadaydı..havalandırma olarak konulduğunu düşündüğü,tavandaki küçük pencereden çok hafif bir ışık yansıyordu..

Karşısında kolay açılıcak gibi durmayan bir kapı vardı..ardından hareket etmeye çalıştığında arkasında hissettiği acıyla inledi..ardından kafasını oraya çevirdi..

Elleri bağlıydı.. demir bir sandalye üzerinde zincirlerle bağlanmıştı,elleri ve ayakları sandalyenin arkasından aynı zincirle bağlanmış ardından belinden dolanarak göğüs hizasındaki kilitle kitleninmişti..

Bu durum onun hareket etmesini neredeyse imkansızlaştırıyordu..

Bulunduğu bu durum ve tozlu-kirli hava onu daralmış nefes almasını zorlaştırmıştı

Kurtulmak adına hareket etmek istediğinde istemeden biraz daha sesli inlemişti..

Zincirle bağlanan ellerinde morluklar oluşmuştu..zincirler bileklerini zaten yeterince sıkarken hareket etmesiyle canı acıyordu..

Sesinin duyulmasının ardından bir kilit sesi duyulmuştu..Yeşilli sesin geldiği yöne kafasını çevirdi..

İçeri giren bendenle gerildi,içini bı korku kapladı.Normalde hemen hemen çoğu şeyden korkmazdı.Ama bu ortamda,bu durumda korkmamamak elde değildi..

?:Ah~ uyandın demek~

İzuku gerilemek istedi o an ama bu sadece canını daha fazla yakıyordu..
Cevap  vermemeyi seçti...

?: Hareket etmen bişey değiştirmiyicek..
Gece rahat uyudun mu hm~

İzuku tekrardan cevap vermemeyi seçmişti
Karşısındaki adamdan hiç haz duymuyordu

?:Oi sana diyorum cevap versene

Yeşilli ona seslenilmesiyle karşısındakine bakmış ardından kafasını tekrardan çevirmişti..

?:Oh~ demek bana cevap vermiyorsun haa..

İzuku:....

?:Pekala öyle olsun..ama ben o ağzını bana yalvarirken açmanı sağlıyıcam~

İzuku'nun gözleri bı anda açılıp karşısındakine dehşetle bakmaya başlamıştı..ardından konuştu

İzuku:Sen kimsin.. ve ne istiyorsun..

?:Ha? Beni hatırlamadın mı..ah bu üzdü ama ben sana hatırlatmasını bilirim~

İzukuya yavaş yavaş yaklaşıyordu..İzuku çaresizce ona bağırıp,kendisinden uzak durmasını söylüyordu...ama nafile...

Adam,İzuku'nun yanına geldiğinde ince gri t-shirt'ünü hafifçe kaldırıyordu.

İzuku tepiniyordu ama adam işine devam ediyordu..üstündekini bı anda yırtmasıyla
şaşkına dönmüştü..kendisine ne yapıcagi düşüncesiyle sadece izleyebiliyordu...

Adam yavaşça önünde eğildi yeşillinin..ardından kafasındaki kapşonu dahada açtı..

Siyah saçları ve keskin bakışlı mavi gözleri vardı..sağ gözünde,kaşından başlayarak burnunun hizasına kadar uzanan derin bir yara,keskin hatlara sahip yüzüne bırakılmış sert bir darbe gibi gözüküyordu..

Elbette bunu gören İzuku bu adamın kim olduğunu anında anlamış..çatık olan kaşları dahada çatilmisti...

İzuku:Sen...

?:Haha,ben~

İzuku:Beni nasıl buldun..

İzuku başını başka yere yavaşça çevirirken sormuştu .. Sakın bir şekilde sormaya özen göstermişti çünkü karşındakinin az çok ne yapabiliceğini biliyordu...

?:Aslında açık konuşmak gerekirse..bu iş hiçte kolay olmadı..bı an senin bu dünyadan yok olup gittiğini düşündüm...

İzuku:Hala öyle ben senin için artık yokum!.

?:Oh öyle mi..o zaman İzuku~

Adam İzuku'nun vücudunda ellerini gezdiriyordu...İzukuyu kışkırtırcasına ellerini bendenindeki heryere sürüyordu

?:Bu vücudu çok özlemişim biliyormusun~
Senin vücudundaki her yerini senden bile daha çok biliyorum..ayrıca senin götünü nerede görsem tanırım haha~ o kadar güzel ve dolgun kii~

İzuku:KES ŞUNU PİS SAPIK UZAK DUR BENDEN!!!

?:İzuku~ böyle yapmaya devam edersen..

Ona bakarken İzuku'nun aletine doğru elini uzatıyordu..

Önce hafifçe dokundu..

İzuku'dan istemese de hafif bi inleme çıkmıştı..ve bu durum adamın çok hoşuna gitmişti..

?:Ah~ o inlemelerini o kadar duymak istiyorum ki~ benim için bı daha inle~.

İzuku kafasını iki yana sallıyor kaçmaya çalışıyordu..

?:Demek öyle ha..

Adam İzuku'nun aletine sert olmayan ama güçlü bir şekile vurdu..

Bunun üzerine İzuku nun gözleri dolmuş acıyla inlemisti..

?:Evet İzuku dediğimi bı daha ikiletme ve bana istediğini ver..

İzuku:Yardım e-edin..

?:Ne yazık kimse seni burada duyamaz~

İzuku:Ne istiyosun benden

?:Ne istediğim açık değil mi??......

  Sadece benim olmanı istiyorum~




MY NERVES..- bakudeku <BİTTİ>Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin